Nok en undergruppe.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • JørnHeggestadVarGod
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Mar 2006
    • 6

    Nok en undergruppe.

    Jeg starter en ny undergruppe av KFL.

    den består av meg JØRNHEGGESTAD VAR GOD.

    dere vill kjenne meg igjen på kamper. Jeg er han med Phantom of the Opera-maske. Jeg vil sitte i taket på ståfeltet og rope "FOOOOOLS ... you're all FOOOLS!!!" så vil jeg brøle ut i en sinnsyk ondskapsfull latter før jeg forsvinner ut i inntet.

    hjemmeside kommer!!

    mvh JØRN HEGGESTAD VAR GUD?
  • jan-erik
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2004
    • 171

    #2
    Seriøst ? skal du ekspandere eller ? hva med å få med deg noen flere ?

    Hmm virkelig artig

    Lykke til . Det blir dyrt for deg da hvis du finner ut at du skal kjøre en tifo med bluss og røyk , kjipt hvis du får B.... lissom


    Uansett Lykke til
    FORZA FUGLA


    Kommentar

    • Cruz
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 398

      #3
      Heggestad er god.. Vår alles kjære holder fremdeles liv i håpet om en gang å få velfortjent anerkjennelse for sine kvaliteter som fotballspiller, gjennom spill i 4. divisjon Oslo for klubben med det klingende navnet Kurér FK..

      Rapportene forteller om en Heggestad som, fra sin posisjon som ballvinner og ballkunstner i midtsirkelen, har stor del av æren for Kurérs sterke serieåpning bestående to heldige seire...
      Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

      Kommentar

      • okb
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2377

        #4
        Her føler jeg Ultras Urban-Kanariz får konkurranse så det står etter. UUK er kanskje ikke så gærne som JØRN HEGGESTAD VAR GOD, men de er gærne nok i alle fall.

        Newsflash: UUK har fått ny undergruppering. Ultras Urban-Kanariz avdeling chicks . Består av Bislett-Kanaris og St.Hanshaugen-Kanaris så langt. Bøler Boy er fortsatt ubestridt mest gal på herresiden. Han skal flagge hele veien opp til Hamar, og bælme en kald bayer utenfor Vikingskipet før han pisser den ut igjen i Mjøsa. .. men det er kanskje bare rykter.

        -okb!
        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7042

          #5
          Opprinnelig skrevet av okb
          Her føler jeg Ultras Urban-Kanariz får konkurranse så det står etter. UUK er kanskje ikke så gærne som JØRN HEGGESTAD VAR GOD, men de er gærne nok i alle fall.

          Newsflash: UUK har fått ny undergruppering. Ultras Urban-Kanariz avdeling chicks . Består av Bislett-Kanaris og St.Hanshaugen-Kanaris så langt. Bøler Boy er fortsatt ubestridt mest gal på herresiden. Han skal flagge hele veien opp til Hamar, og bælme en kald bayer utenfor Vikingskipet før han pisser den ut igjen i Mjøsa. .. men det er kanskje bare rykter.
          -okb!
          Bøler Boy drar til Hamar i disguise som juletre i kveld. Satser på å tisse på kanten på Essostasjonen på Brumundal og gå uten å si hadet etter å ha kjøpt en pølse i...papir. Ja! Papir! Lompe er for sissies. Ultraz for alltid!
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • okb
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2377

            #6
            Opprinnelig skrevet av trigz
            Bøler Boy drar til Hamar i disguise som juletre i kveld. Satser på å tisse på kanten på Essostasjonen på Brumundal og gå uten å si hadet etter å ha kjøpt en pølse i...papir. Ja! Papir! Lompe er for sissies. Ultraz for alltid!
            Frekt, trigz. Frekt!

            -okb!
            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              #7
              For å vise støtte til andre lag i gult og sort, men som ikke har like mye suksess, bør pølse spises i vaffel.

              Kanskje på tide å lansere Vaffel Ultras...
              Det er kun tillat å spise Burberry-mønstrede vafler...
              Knurr...

              Kommentar

              • okb
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2377

                #8
                Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                For å vise støtte til andre lag i gult og sort, men som ikke har like mye suksess, bør pølse spises i vaffel.

                Kanskje på tide å lansere Vaffel Ultras...
                Det er kun tillat å spise Burberry-mønstrede vafler...
                De beryktede Vaffel Ultras holder vel med Moss? Dobbel pølse i vaffel er jo helt genialt.

                -okb!
                Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7042

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av okb
                  De beryktede Vaffel Ultras holder vel med Moss? Dobbel pølse i vaffel er jo helt genialt.
                  Legendarisk spørsmål fra pølsekøen i Fredrikstad i fjor fra han som sto foran meg, to tredjedels full: "Har dere pølse i kaffe?"
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • Frode Thai
                    KFL styremedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 380

                    #10
                    Baht-Boyz vokser raskt...

                    Mine kilder har informert meg om at Baht-Boyz har stor pågang av folk som ønsker medlemskap.

                    Hele 30 stykker har meldt seg på til"hjulvask", noe som betyr at de nå snart har tippet 50 medlemmer.

                    Vurderer selv og melde meg inn, men synes personlig det er litt tidlig med "julvask" allerede i mai måned.



                    Frodethai
                    Frode Johansen
                    styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • Loddet
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2004
                      • 325

                      #11
                      Et av de mest legendariske utsagna jeg har hørt på Åråsen var for mange år siden, og var følgende: Nå må dere skjerpe dere gutta!! ellers varmer Jørn Heggestad opp, og da bare taper vi!!

                      Ellers gjør Heggestad det som kjent glimrende i Kurer. Ifølge en kamerat av meg er "Jørn Heggestad det beste som har skjedd 4 divisjon i Norge".. Kan vel diskuteres om de samme kan sies om tippeligaen..

                      Kommentar

                      • Cruz
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 398

                        #12
                        Nye rapporter forteller om en Jørn H. som var nær ved å bli syndebukk i et toppoppgjør på nivå 5 denne uken. Bare 30 minutter var spilt da en intens løpeduell på midten endte med at Super-Jørn sparket/klippet ned motstanderen og ble Røde-Jørn. Aner vi at han kan ha blitt avslørt på farten, en av få svake sider ved en ellers (bortimot) komplett (4.div.-) spiller??

                        Men til tross for spill med 10 mann i en time, så klarte Jørns armé av tapre medspillere å redde æren til sin stjerne med å holde 2-2 og de bommet sågar også på straffe 5 min før slutt.
                        Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎