Stemningstråd enga-Lillestrøm

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarijenta
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 504

    #41
    ...men, jeg syntes vi sang litt lite variert i dag.. Er det noe å sette fingeren på, så må det være det
    Super Kanaris

    Kommentar

    • Harvest
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2006
      • 855

      #42
      Opprinnelig skrevet av Kanarijenta
      ...men, jeg syntes vi sang litt lite variert i dag.. Er det noe å sette fingeren på, så må det være det
      Mot søpla spiller det ingen rolle om det er variert. Enkle sanger som trøkker skikkelig er viktigst mot klanen.
      Iron Maiden's gonna get you.

      Kommentar

      • Marianne
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2005
        • 179

        #43
        Voldsomt til ros, da. Ja, vi var mye bedre enn klanen, men vi kan da umulig ha vært i nærheten av vårt toppnivå? Vi hadde mye lengre pauser enn vanlig mellom sangene, det var _mange_ som holdt kjeft altfor lenge om gangen, som falt av midt i sangene. Jeg hørte min egen stemme aaaaltfor godt. Som på Ascoli-melodien, til tider var det nesten stille noen steder omtrent annenhver gang vi begynte på nytt på verset. Nesten i alle fall. Nei, jeg synes ikke vi var på høyden i dag. Pissa på klanen, ja, men det skal faen ikke mye til for tiden.


        Forresten skal sidemannen (han som stod bak meg på samme høyde, vi trenger ikke å alltid lage en stor klump på midten) min ha ros, han sang høyt og omtrent hele tiden, og det rett inn i øret mitt når han stakk hodet frem, så takk for øresusen

        Kommentar

        • Kef1r
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 730

          #44
          jeg syns ikke det ble det trøkket vi er vandt til, men det har MYE og si på tribunen. på åråsen smeller lyden i veggene og da føles det ut som et mere trøkk.. så jeg tror nok vi var like bra som vi pleier

          Kommentar

          • Marianne
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Sep 2005
            • 179

            #45
            Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1r
            jeg syns ikke det ble det trøkket vi er vandt til, men det har MYE og si på tribunen. på åråsen smeller lyden i veggene og da føles det ut som et mere trøkk.. så jeg tror nok vi var like bra som vi pleier
            De stemmene som var ubrukte i relativt store perioder (til oss i kfl å være), hadde nok ikke lagd mere lyd om tribunen hadde vært annerledes.

            Men herre, jeg burde ikke klage. En hvilken som helst supportergruppe hadde vel vært i skyene om de hadde prestert halvparten så bra som vi gjorde i kveld Så får vi bare synge enda mer og høyere mot Molde. Det blir jo litt av en tribunekamp... jippi.

            Serieleder, serieleder!

            Kommentar

            • Anders_Bakken
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 542

              #46
              Følelsen jeg sitter inne med er at vi ikke var på nivå med fjoråret mot søpla...men mulig klanen var et hakk vassere nå enn da. Jeg syntes jeg hørte min egen stemme altfor godt til tider..men jeg er superhappy uannsett nå

              Kommentar

              • Torolf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 9574

                #47
                Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
                Følelsen jeg sitter inne med er at vi ikke var på nivå med fjoråret mot søpla...men mulig klanen var et hakk vassere nå enn da. Jeg syntes jeg hørte min egen stemme altfor godt til tider..men jeg er superhappy uannsett nå
                Det er mulig vi ikke holdt samme nivå som ifjor, da jeg synes vi hadde et ekstra gir. Men Klanen var definitivt mye dårligere i år enn i fjor. I store perioder av kampen var de helt stille, og maksvolumet var også svakt i forhold til i fjor.

                Kommentar

                • iL
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 10771

                  #48
                  Jeg synes egentlig vi ikke var så gode i går, i forhold til start matchen der vi var outstanding. Men uansett gøy å synge ut apene
                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                  Kommentar

                  • hoyt
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 2850

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Aftenposten
                    Dommer Espen Berntsen lot være å blåse, til elleville protester fra VIF-spillerne og Klanen (som forøvrig ble utsunget av Kanari-fansen).


                    Deilig!
                    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                    - Nosa

                    Kommentar

                    • Harald_88
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2006
                      • 550

                      #50
                      Syntes vi sleit litt men takten i første omgang, vnestre side av tribunen lå ofte litt foran høyre, men i 2 omgang synes jeg vi fikser dette bedre og det blir bra trøkk på sangene.
                      Alt For Fugla

                      Gå Av Grønlund

                      Kommentar

                      • MoBee
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2004
                        • 958

                        #51
                        Syns vi sang bra hele matchen, MEN: jeg stod på høyre siden av VG og der var det veldig vanskelig å høre tromma og hvor "hovedgruppa" var i sangen. Burde spredt forsangerne mer og trukket tromma lenger til høyre. Syns den siden jeg stod på økte tempo noe helt jævlig også. Vi har ikke dårlig tid! 2x90minutter faktisk... Pluss , før kampen, pausen g etter kampen, så ro ned.

                        Kommentar

                        • Anders_Bakken
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 542

                          #52
                          Jeg og en kompis så på kampen i dag da vi hadde tatt den opp...og der fikk man et helt annet inntrykk av trøkket enn det som var på Ullevåll,var kun Klanen som hørtes...mens vi bare hørtes såvidt i ny og ned. Jeg hadde faktisk gleda meg enormt til å høre hvordan vi var....men en feilplassert mic må da ha ødelagt denna morroa....men nå har jo aftenposten konkludert med sitt så da er det vel samma faen hva nå enn folk sier

                          Kommentar

                          • Leif A
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 3962

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Harvest
                            Dessuten går det vel ikke an å brenne vålerenga kjerke, så det burde vi bytta ut med "sprenger".
                            Joda, det går helt greit å brenne Vålerengen kirke. Den har brent før.
                            Knurr...

                            Kommentar

                            • Gale Isbre
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2005
                              • 1164

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av MoBee
                              Vi har ikke dårlig tid! 2x90minutter faktisk... Pluss , før kampen, pausen g etter kampen, så ro ned.
                              Tror det er en viss fare for at du må synge solo de siste 90...

                              Kommentar

                              • MoBee
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2004
                                • 958

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
                                Tror det er en viss fare for at du må synge solo de siste 90...
                                Hehehe. Det var litt lenge ja......

                                Kommentar

                                • tulip
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Apr 2006
                                  • 49

                                  #56
                                  min vif samboer var på vip'n, der var de visst veldig imponert over synginga vår. Hadde nesten ikke hørt klanen. Når klanen prøvde å synge sine kjipe sanger, hadde vi overdøvet dem med våre sanger m "trøkk" i
                                  Det er neste år det skal skje!

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎