Den store "Takk-for-at-jeg-er-FUGL-og-ikke-blånisse-av-en-VIF-supporter"-tråden!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugla- patriot83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2005
    • 1241

    Den store "Takk-for-at-jeg-er-FUGL-og-ikke-blånisse-av-en-VIF-supporter"-tråden!

    VI respekterer deres avdøde helt Per Knudsen(mtp uten nedsettende snakking og respektering av ett minutts stillhet), DE harselerer med vår levende legende Bård Bjerkland som tross alt er blitt skutt!

    VI synger om å "elske Lillestrøm" og "Heia LSK" og hate trøndere og 'Enga, DE synger om "øl og VOLD", "Du slenger ikke dritt om Vålerenga - og gjør du det, kom uttafor og sloss." Hvilket fører oss til neste punkt...

    VI har folk som står et stykke unna (ved 7/11) og advarer folk på vei til stasjonen, og folk med effekter på stasjonen, som ble anbefalt av vakter å ikke gå opp på perrongen før situasjonen var avklart, fordi DE har ett fåtalls idioter som tar turen hit til Romerike for å slåss("øl og VOLD", "kom utafor å sloss").

    VI har en stor supporterskare med flere kompisergjenger som har dannet undergrupper I KFL som ALLE drar i SAMME RETNING, DE har to supporterklikker som nesten ikke synger sammen.

    VI har bannere som det står "dere trenger ikke å dra Norge rundt for å bli pissa på. Vi kommer hit og pisser på dere", DE har bannere det står "kanari: skutt og drept" på.

    VI står på stadion til siste slutt, DE har mange supportere som går før kampen er slutt.

    Begynner nesten å få litt Celtic - Rangers følelse, hvor vi er som de fleste grønn-hvite Celtic-supporterne som står for Øl og Sang, mens DE er som mange Rangers-supportere(blå de også) som heller vil bygge oppunder "øl og vold"- imaget. Litt sånn janteloven overfor irer(bønder).

    Jeg kommer sikkert på flere punkter underveis, men jeg vil kutte til poenget mitt og si at jeg ELSKER Lillestrøm. Jeg elsker flisbyen. Jeg elsker folkeligheten med klubben min og supporterskaren jeg er med i!

    Jeg vet ikke hvem jeg skal takke, men TAKK for at jeg har disse sterke følelsene for Lillestrøm og ingen annen klubb!

    ...Måtte flere gjerne henge seg på!

    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.
  • Seb.R
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 4159

    #2
    Totalt enig. Klanen -> Lavmål
    www.sebastianramsland.com
    www.twitter.com/sebramsland

    Kommentar

    • Per Arne
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2347

      #3
      VPN-skribenten som maler sin avføring utover den nettsida skjuler sin nervøsitet med tilslutt å ønske "God kamp, god helg, godt liv!"

      La meg i god kanari-ånd også få ønske god bedring!
      Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

      Kommentar

      • Spiri
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Apr 2006
        • 200

        #4
        er så enig så enig med trådstarter... de er lavmål, bare se på forumet til klanen om dagen... de graver sin egen grav!!!!

        Kommentar

        • smilefjes
          -Engasupporter-
          Hoffnarr
          • Apr 2006
          • 57

          #5
          Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
          VI har en stor supporterskare med flere kompisergjenger som har dannet undergrupper I KFL som ALLE drar i SAMME RETNING, DE har to supporterklikker som nesten ikke synger sammen.
          Hadde vært interessant å vite hva slags "klikker" det er snakk om her.

          Kommentar

          • Fugla- patriot83
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2005
            • 1241

            #6
            Opprinnelig skrevet av smilefjes
            Hadde vært interessant å vite hva slags "klikker" det er snakk om her.
            Tja, mener vel egentlig Klanen på Cola/Postbanken og Unge Enga...
            -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
            Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

            En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

            Kommentar

            • Fugla- patriot83
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2005
              • 1241

              #7
              ...Vil bare legge til at jeg er glad jeg ikke er noen Stabæk- blånisse, heller
              -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
              Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

              En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

              Kommentar

              • NinaL
                Medlem
                Møteplager
                • Mar 2006
                • 72

                #8
                Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                ...Vil bare legge til at jeg er glad jeg ikke er noen Stabæk- blånisse, heller
                Ja fytte potta, Kom en liten stut bort til oss på Onkel Blå og lurte på hva i h.. vi gjorde der. Osv. Vi begynte da å små undre om han egentlig var i klanen da.. Men jeg syns det er herlig å være del av en supporter klubb som er så omgjengelig og for det meste aksepterende.

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎