Vil bare dele litt tanker rundt kfl (om KFLs framgang)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • detvarvondtdet
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2006
    • 398

    Vil bare dele litt tanker rundt kfl (om KFLs framgang)

    Som nylig innflyttet i Lillestrøm har jeg vært på alle hjemmekampene til Lsk siden juletider (da jeg flyttet hit). Før jeg flyttet hit hadde jeg vært på Åråsen ved et par anledninger da jeg tidligere bodde like utenfor lillestrøm under oppveksten. Mine tanker om kanarifansen tidligere var at det var en litt småharry gjeng som hadde greit oppmøte hjemme, kastet litt papiruller og det var liksom det..Håper ingen føler seg fornærmet nå da

    Jeg må virkelig si at jeg har blitt veldig positivt overasket.. Det er rett og slett veldig gøy å sitte på ss tribuna å høre det trøkket dere skaper på åråsen.. Sangene som går igjen er også veldig fengende, med melodier som fester seg i hjernebarken....til og med samboern som driter i fotball har vært med på de siste 3 hjemmekampene og syntes det er kjempegøy.. Nå syntes hun det er kjipern at hun ikke kan dra på Brann kampen...hehe. Er også imponert over trøkket som skapes i motgang,,,siste eks selvfølgelig newcastle kampen...

    Må si jeg virkelig vurdere medlemmskap og eventuellt sesongkort til neste år..
    Igjen, håper ingen føler seg støtt over noe jeg skrev,,dette er ment som skryt!

    :lsk:
    "Dere kan sitere meg på dette:
    Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
    Fjøra
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #2
    takk for det, og hjertlig velkommen. ta deg en tur på feltet en gang og da. det er ti ganger morsommere
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • Lars
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6156

      #3
      Herlig innlegg, og takk for skryt!

      Håper du velger å melde deg inn i Kanari-Fansen og at du kjøper sesongkort neste år!

      :-D

      Kommentar

      • Kølla Riisa
        Seniormedlem
        • Jun 2004
        • 1021

        #4
        Du skal vite at KFL har mange sittende medlemmer på Åråsen, så du trenger ikke stå på feltet for å være medlem.

        Men ønsker du å gjøre syngenge supporter av deg selv(noe som anbefales sterkt!) så er du hjertelig velkommen i gjengen.

        Kommentar

        • ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

          #5
          Hygglig med skryt! Anbefaler deg å melde deg inn, vis du ønsker det kan du stå på feltet, og vis du ikke ønsker det kan du sitte, men alikevell få fordeler av å være medlem, foreksempel får du medlemsbladet Humbug Og Kanari, fullt av LSK Lesestoff hjem i posten minst 3 ganger i året.

          Velkommen skal du være

          Kommentar

          • Harald_88
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 550

            #6
            Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet
            Som nylig innflyttet i Lillestrøm har jeg vært på alle hjemmekampene til Lsk siden juletider (da jeg flyttet hit). Før jeg flyttet hit hadde jeg vært på Åråsen ved et par anledninger da jeg tidligere bodde like utenfor lillestrøm under oppveksten. Mine tanker om kanarifansen tidligere var at det var en litt småharry gjeng som hadde greit oppmøte hjemme, kastet litt papiruller og det var liksom det..Håper ingen føler seg fornærmet nå da

            Jeg må virkelig si at jeg har blitt veldig positivt overasket.. Det er rett og slett veldig gøy å sitte på ss tribuna å høre det trøkket dere skaper på åråsen.. Sangene som går igjen er også veldig fengende, med melodier som fester seg i hjernebarken....til og med samboern som driter i fotball har vært med på de siste 3 hjemmekampene og syntes det er kjempegøy.. Nå syntes hun det er kjipern at hun ikke kan dra på Brann kampen...hehe. Er også imponert over trøkket som skapes i motgang,,,siste eks selvfølgelig newcastle kampen...

            Må si jeg virkelig vurdere medlemmskap og eventuellt sesongkort til neste år..
            Igjen, håper ingen føler seg støtt over noe jeg skrev,,dette er ment som skryt!

            :lsk:
            Takk for positive kommentarer!

            Tror virkelig k-feltet er stedet for deg, prøv å stå her i neste hjemmekamp, er sikker på at du kommer til å syns det er kjempegøy. Uansett er medlemskap i kfl positivt, masse rabatter, medlemsblad etc. Her bør alle som støtter Lillestrøm Sportsklubb være medlem.
            Alt For Fugla

            Gå Av Grønlund

            Kommentar

            • Per Arne
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2347

              #7
              Ros tilbake

              Jeg vil også gi skryt til deg, for å komme her og gi skryt til Kanarifansen =)
              Utrolig positivt at du har fått viruset du også, og har klart å smitte dama di. Sånn det blir enda fullere på stadion - og desto bedre stemning!
              Ser vi dere på bussen til Stavanger og Viking-stadion??

              MVH Per Arne
              Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

              Kommentar

              • ON
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3639

                #8
                Selvom dere aldri har tenkt tanken engang, vær litt "gærne" nå, sleng dere på en impulstur nå i ferien (så lenge dere har ferie da ).

                Velkommene skal dere værtfall være!

                Kommentar

                • Per Arne
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2347

                  #9
                  Siden vi ikke har hørt no mer, skal vi tro at de allerede har dratt?
                  Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                  Kommentar

                  • Harald_88
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 550

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av gulost
                    Siden vi ikke har hørt no mer, skal vi tro at de allerede har dratt?
                    Enda 2 som er smitta av fugleinfluensaen, herlig
                    Alt For Fugla

                    Gå Av Grønlund

                    Kommentar

                    • detvarvondtdet
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2006
                      • 398

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av gulost
                      Siden vi ikke har hørt no mer, skal vi tro at de allerede har dratt?

                      Hehe.. Vi hadde dratt. akkurat kommet hjem fra ferie på Djerba,,uten kontakt med hjemlandet. å si jeg ble mektig imponert når vi kom hjem i går og fant ut hvordan de siste kampene hadde gått :lsk: .. Veldig sterkt å snu den "negative trenden" med 2 sterke kamper mot vestlandets ekleste...
                      Dumt jeg ikke kjøpte med noen av de fake burberry beltene og capsene de solgte på djerba,,kunne kanskje solgt dem med litt fortjeneste til noen tilreisende av bergens "fineste"...
                      Uansett...mot FFK mulig jeg blir å finne på kanarifeltet... Prøve å bidra litt til den flotte stemninga,,,,sa musa å tissa i havet ^^
                      "Dere kan sitere meg på dette:
                      Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
                      Fjøra

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎