LSK-Søpla

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    LSK-Søpla

    Ettersom KFL feltet allerede er utsolgt, og det kan virke som en del Kanaris som til vanlig bidrar med synging på KFL feltet ikke får plass der og isteden må til RB, kan vi da vente to knallsterke felt med synging på to tribuner?
    Eller vil nå KFL feltet være vannet ut av folk som egentlig ikke burde vært der? Og da tenker jeg på disse tullingene som står med henda i kors og nekter å synge. Ja, de er sikkert fans, men de er tullinger når de opptar plass på en syngetribune.
    Hva tror folket?

    Jeg tror hvertfall RB-tribunen kan få en "all time high" når det gjelder stemning! Skal selv stå der på denne kampen, nettopp pga. at jeg ikke fikk billett til KFL tribunen. Men jeg gleder meg, det blir en ny opplevelse!
  • Trondeo
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3062

    #2
    Tror det blir dårlig trøkk på feltet under denne kampen. Så derfor vil jeg stelle meg litt nærme hovedforsanger (tommy?!), sånn at jeg ikke blir stående helt alene å synger.. Men tror det blir bra med trøkk på RB under denne kampen. Virker lovende, for 2 syngende tribuner

    Kommentar

    • Kølla Riisa
      Seniormedlem
      • Jun 2004
      • 1021

      #3
      Jeg tror hvertfall RB-tribunen kan få en "all time high" når det gjelder stemning! Skal selv stå der på denne kampen, nettopp pga. at jeg ikke fikk billett til KFL tribunen. Men jeg gleder meg, det blir en ny opplevelse!
      RB kommer uten tvil til å rocke denne kampen. Håper for Guds skyld at vi slipper folk med henda i kors på RB-feltet, her skal det synges og hoppes. Dermed basta!

      Velkommen til RB veiron

      Kommentar

      • Kanariz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 2507

        #4
        her blir det bra både på rb og i kanari feltet, Men du: selv om du har billett på rb og ikke i feltet, så er det samme inngang, er bare 50 meter lenger å gå bort til kanari feltet da hehe.. trur ingen merker om du går bort dit:P hehe

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4376

          #5
          Det kommer til å bli 2 syngende tribuner mot Enga. Det kommer over flere på RB, pluss at folk generelt er mere med på synginga spesielt mot Enga!

          Får vi en tidlig ledelse, kommer det til å ta av helt!! Mest sansynlig så blir det den beste stemningen på Åråsen ever! Og på RB blir det som vanlig mye moro!
          ..................

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            #6
            Opprinnelig skrevet av Kanariz
            Men du: selv om du har billett på rb og ikke i feltet, så er det samme inngang, er bare 50 meter lenger å gå bort til kanari feltet da hehe.. trur ingen merker om du går bort dit:P hehe
            Hmm... håper ikke alt for mange drar det stuntet. Det er jo begrenset med hvor mange man får trøkka inn på KFL-feltet. La oss heller sørge for at stemninga blir bra på begge tribunedelene!
            Jeg velger hvertall å gå til RB tribunen denne gangen, det tror jeg faktisk blir veldig artig i denne kampen!

            Kommentar

            • Frode Thai
              KFL styremedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 380

              #7
              Dagens dårligste tips!!!

              Opprinnelig skrevet av Kanariz
              her blir det bra både på rb og i kanari feltet, Men du: selv om du har billett på rb og ikke i feltet, så er det samme inngang, er bare 50 meter lenger å gå bort til kanari feltet da hehe.. trur ingen merker om du går bort dit:P hehe

              Ikke dagens smarteste tips!!

              Hva vil skje om 250 av de som har kjøpt billett til RB, tok turen til ståtribunen i stedet?

              Har man billett til RB, så har man billett til rb.

              Enkelt og greit.


              Frodethai
              :lsk:
              billettselger
              Frode Johansen
              styremedlem KFL

              Kommentar

              • vEgz
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Aug 2006
                • 130

                #8
                helt enig med sistemann her.. la oss prøve å fylle opp RB med syngende kanarifans

                Kommentar

                • Harald_88
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2006
                  • 550

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av vEgz
                  helt enig med sistemann her.. la oss prøve å fylle opp RB med syngende kanarifans
                  Helt enig, noe av formålet med å opprette et felt på rb har jo vært å skape 2 syngende tribuner, det oppnår man ikke hvis flesteparten stikker bort på kanarifeltet
                  Alt For Fugla

                  Gå Av Grønlund

                  Kommentar

                  • Fugla- patriot83
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2005
                    • 1241

                    #10
                    Jeg jobba på lørdag og rakk ikke billettsalget. Hørte det var 700 billetter igjen og at mange av disse var på RB. Så hvis jeg og i hvert fall fem kompiser av meg som ikke har fått billetter får billetter flytter vi oss fra vante Felt B/C og over til RB og UFC/UFRB. 2*45 minutter Ultras-stemning. Gleder meg!

                    Håper det blir syk stemning og to hoppende tribuner på "Jeg veit en gammal storhetsklubb som sover...".

                    :lsk: Krysser fingre for å få billett til RB.
                    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                    Kommentar

                    • Gullstrupa
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Sep 2005
                      • 190

                      #11
                      Trur ikke vi skal bekymre oss for at folk ikke synger på feltet fot enga gitt. Tok med morra mi på forrige hjemmekamp mot vif, til og med hu sang Haha!!
                      Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.

                      Kommentar

                      • TheFugl
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2006
                        • 346

                        #12
                        Jeg tror heller ikke vi trenger å være redde får at det ikke blir noen stemning:lsk: Jeg gleder meg vilt allerede!:razz: Glad jeg har sesongkort :P

                        Kommentar

                        • Dandy
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2004
                          • 346

                          #13
                          heheh, ditto! glad jeg har sesong kort jeg også!! :P

                          Jeg tok med onkel på LYN-LSK nå sist! han var med å hoppe å synge og sånn:P haha...

                          Men jeg er også helt uten bekymring for at det ikke blir synging på feltet denne dagen! Kommer til å bli sinnsykt liv trur jeg!! :lsk:



                          __________________________________________________ __________
                          *KGGsc*
                          UFC 05!

                          Kommentar

                          • hennern
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Apr 2006
                            • 157

                            #14
                            Er enig med deg, MEN!!!!! Hvor var du sa billettene på denne tribunen ble lagt ut på salg? førstemann til mølla

                            Opprinnelig skrevet av veiron
                            Ettersom KFL feltet allerede er utsolgt, og det kan virke som en del Kanaris som til vanlig bidrar med synging på KFL feltet ikke får plass der og isteden må til RB, kan vi da vente to knallsterke felt med synging på to tribuner?
                            Eller vil nå KFL feltet være vannet ut av folk som egentlig ikke burde vært der? Og da tenker jeg på disse tullingene som står med henda i kors og nekter å synge. Ja, de er sikkert fans, men de er tullinger når de opptar plass på en syngetribune.
                            Hva tror folket?

                            Jeg tror hvertfall RB-tribunen kan få en "all time high" når det gjelder stemning! Skal selv stå der på denne kampen, nettopp pga. at jeg ikke fikk billett til KFL tribunen. Men jeg gleder meg, det blir en ny opplevelse!
                            det er helt for jævelig

                            Kommentar

                            • veiron
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6267

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av hennern
                              Er enig med deg, MEN!!!!! Hvor var du sa billettene på denne tribunen ble lagt ut på salg? førstemann til mølla
                              Hæ?? Kan du ta det en gang til på mer lettforståelig norsk??

                              Kommentar

                              • Ballkunstneren
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2006
                                • 780

                                #16
                                Lovnad

                                Kan allerede love at stemningen kommer til å bli utrolig på RB. Jeg stemmer for en Ultraz samling på RB! Hadde tatt av. Italienske Tilstander! Forventningene til kampen får meg allerede til å få frysningen! :twisted: For en match det kommer til å bli!!!!! Hvis ikke alle synger å hopper for alt de kan på alle tribunene på åråsen så blir jeg skuffa. Tre syngende og hoppende tri:twisted:buner!!! Ta av nå folkens!

                                Er det noen som har billetter til Rainbow Tribunen??

                                Selv står jeg på RB!!!

                                Kommentar

                                • veiron
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6267

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                                  Kan allerede love at stemningen kommer til å bli utrolig på RB. Jeg stemmer for en Ultraz samling på RB! Hadde tatt av. Italienske Tilstander! Forventningene til kampen får meg allerede til å få frysningen! :twisted: For en match det kommer til å bli!!!!! Hvis ikke alle synger å hopper for alt de kan på alle tribunene på åråsen så blir jeg skuffa. Tre syngende og hoppende tri:twisted:buner!!! Ta av nå folkens!

                                  Er det noen som har billetter til Rainbow Tribunen??

                                  Selv står jeg på RB!!!
                                  Rolig nå. Tror du har litt vel høye forventninger. 3 hoppende og ville tribuner kommer du ikke til å se.

                                  Forresten... ultraz?? Koz og klemz lizzom.

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎