Takk til Lillestrøm-fansen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan Banan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 809

    Takk til Lillestrøm-fansen

    Hentet fra Dagbladets blogg, og på trykk i fredagens "Sportmagasinet" - bilag i Dagbladet.

    Dette må vi ta til oss, men samtidig bruke som et grunnlag for å bli ENDA BEDRE og ENDA RÅERE!

    --------------------------------------------------------------------------------------------

    Skrevet av fotballidioten:

    Tippeligasesongen går inn i sine siste runder, og du for en sesong det har vært. Det er spenning både i topp og bunn, og fortsatt er det umulig å spå utfallet.

    Selv bor jeg i Oslo-området, og har sett mange kamper ringside. Jeg er hyppig gjest både på Ullevaal, Åråsen og Nadderud. Jeg er innflytter har ikke spesiell forkjærlighet for noen av klubbene i og rundt hovedstaden. Det som gjør at jeg går på kamp, er - i tillegg til god fotball - atmosfæren på tribunen. Ingenting er som når supporterne stemmer i og lager en sann heksegryte.

    Selvsagt har norske supportere langt igjen før de når Istanbul-tilstander. Men jeg vil benytte anledningen til å rose Lillestrømsupporterne. De har vært i en klasse for seg denne sesongen. De holder sangen gående under hele kampen, og sørger for en fantastisk stemning. Det er helt tydelig at nøkkelskikkelser blant supporterne her, vært på "studietur" til større fotballkulturer enn den norske. Så har de tatt med seg sangene hjem - slik at vi får en smak av internasjonal atmosfære også her.

    Hva så med klanen - som mange mener er de beste supporterne i Norge?

    Nei, i år har de skuffet. De er mange, de har ambisjoner - men støynivået står på ingen måte i stil til antall medlemmer.

    De virker ukoordinerte, og makter ikke å få til massiv og rungende sang. Her er altfor mange "bestemødre" som ikke gir noe av seg selv - i form av sang og hopping på tribunen.

    Av andre som fortjener ros, vil jeg trekke fram supporterne til Fredrikstad og Brann.

    Jeg tror at vi har mange gode år i vente. Med utbyggingen av stadionanleggene vil supporterkulturen vokse seg enda større og sterkere.
    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

    Stuart Baxter har forstått det.
  • lsk_fugl
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 864

    #2
    alltid fett og få positive tilbake meldinger! og vi skal bli enda bedre!:lsk:

    Kommentar

    • fotball_marthe
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1069

      #3
      Haha,det er sant da!
      KFL har vært kongebra..og Klanen har man knapt hørt?
      Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

      Kommentar

      • Trondeo
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3062

        #4
        Opprinnelig skrevet av fotball_marthe
        Haha,det er sant da!
        KFL har vært kongebra..og Klanen har man knapt hørt?
        Det er ikke en slik innstilling man skal ha

        "Vi er elendige, vi må bli ENDA bedre!!!"

        Kommentar

        • RuneK
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 861

          #5
          Opprinnelig skrevet av Trondeo
          Det er ikke en slik innstilling man skal ha

          "Vi er elendige, vi må bli ENDA bedre!!!"
          Litt enig med deg i dette. Det er alt for mange som kunne gi mer av seg selv på tribunen, og da mener jeg også folket som har stått på for fugla i årevis, men som sjeldent er med å synge av full hals.
          Tipper at potensialet kan forbedres 10-15% på volum hvis flere deltar oftere.

          Likevel så er jeg meget glad for den oppturen vi har hatt på tribunen og er sikker på at vi vil fortsette å utvikle prestasjonene på feltet.

          Stå på kanaris!!!

          R
          Støtt FuglaTifo
          Kontonr: 6201 05 41919

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎