"Bråk" før FFK vs. Start

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kaaanari
    Utestengt
    • Sep 2006
    • 21

    #21
    Hva med å unngå uttrykk som casuals og ultras helt, så slipper man eventuelle misforståelser. Idiotiske fenomener begge deler spør du meg. De eneste som i mine øynde er velkomne på fotballkamp er de to lagenes SUPPORTERE. De andre kan finne seg andre arenaer, som for eksempel de to svenske ultrasgruppene som fant seg et grustak og slo hverandre helseløse der istedet for å belemre oss som liker fotball. Jeg inviterer heller halve Vif-klanen i bryllupet mitt enn å sitte på Åråsen og se på disse ultrasene.

    Kommentar

    • Vestfold Kanaris
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Oct 2004
      • 4583

      #22
      Jøss, har du kopiert innlegget ditt fra en annen tråd og limt det inn her? Spesielt.
      LOUD
      PROUD
      ULTRA

      Kommentar

      • Kef1r
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 730

        #23
        Opprinnelig skrevet av kaaanari
        Hva med å unngå uttrykk som casuals og ultras helt, så slipper man eventuelle misforståelser. Idiotiske fenomener begge deler spør du meg. De eneste som i mine øynde er velkomne på fotballkamp er de to lagenes SUPPORTERE. De andre kan finne seg andre arenaer, som for eksempel de to svenske ultrasgruppene som fant seg et grustak og slo hverandre helseløse der istedet for å belemre oss som liker fotball. Jeg inviterer heller halve Vif-klanen i bryllupet mitt enn å sitte på Åråsen og se på disse ultrasene.
        kanskje du skal holde deg hjemme fra kamper ? ser ut som du blir helt knust av detta..

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #24
          Opprinnelig skrevet av kaaanari
          Hva med å unngå uttrykk som casuals og ultras helt, så slipper man eventuelle misforståelser. Idiotiske fenomener begge deler spør du meg. De eneste som i mine øynde er velkomne på fotballkamp er de to lagenes SUPPORTERE. De andre kan finne seg andre arenaer, som for eksempel de to svenske ultrasgruppene som fant seg et grustak og slo hverandre helseløse der istedet for å belemre oss som liker fotball. Jeg inviterer heller halve Vif-klanen i bryllupet mitt enn å sitte på Åråsen og se på disse ultrasene.
          Det var ikke Ultrasgrupper som sloss på grustaket, det var casualgruppene til Ifk og Hammarby.
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • Tarune
            Juniormedlem
            Ferskenpels
            • Sep 2006
            • 8

            #25
            jeg var på en av de bussene. de måtte ha personalia og kamp billett av alle sammen i bussen. vi var en fredelig gjeng på 30 stk som reiste til fredrikstad for å støtte laget vårt. vi ble stående 1 time i moss... skal si politiet har mye å gjøre når de sender 15-16 politifolk for å stoppe "bråkmakerne".... Han derre Walters må ta seg ei pille... snakk om å overdramatisere.
            IK START TE Æ DØR!

            MtC - Menigheden tifo Christianssand

            Kommentar

            • LSK-supp.
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 1023

              #26
              Jeg har ikke noe peiling på disse grupperingene, men jeg traff en gang en
              gjeng italienere i utlandet som var AS Roma-Ultras. Disse gutta fortalte at italienske ultras støtter laget 100%, med synging, tifo og gjerne vold mot motstander-supportere.

              Han ene skrøt bla. av å ha knivstukket en milano-ultras i nakken og har sittet inn for dette. De viste oss noen videoklipp på nettet og det gikk hardt for seg.

              Da vold er en sentral del av ultras-kulturen i Italia, er det da vits å kopiere navnet, selv om de støtter lagene sine på en jævlig bra måte på tribunene?

              Kanskje dumt valg av navn, men uansett, valgt er valgt. Vi vet alle at UFC bare støtter fugla som faen, men om politi og vakter bøgger dere, så må dere nok dessverre bare finne dere i det så lenge dere bærer en navn som andre voldsgrupper bærer.
              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎