Hva skjer med satsingen på RB nå??

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugla- patriot83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2005
    • 1241

    Hva skjer med satsingen på RB nå??

    Kanskje ikke rette tidspunktet å spørre, men...

    Hva skjer med satsingen på å få et mer engasjert publikum på RB nå, satsingen på to stående, svarende, syngende tribuner??
    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    #2
    Feltet på RB er lagt ned og vil ikke komme opp igjen. Kanskje til neste år, men det er ennå usikkert

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      #3
      Synd, men vi skal klare å lage liv uansett

      Rai rai
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • Kef1r
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 730

        #4
        virkelig synd det med rb feltet ! håper det kommer opp igjen neste sessong begynte å bli bra der nå.

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          #5
          Hvis alle klarer å følge regelverket så bør det bli satsa på etterhvert.. Er vi superheldige så klarte UFC å inspirere nok folk slik at de tør å ta initiativ på egenhånd.
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • Kef1r
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 730

            #6
            njaa.. vi måtte skrike som FAEN til folk for at de skulle løfte opp arma hehe :P tviler på at de gjør så mye alene der.

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              #7
              det er nok bedre enn det var før det ble satsa på RB
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • Ballkunstneren
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 780

                #8
                Litt off-Topic

                Opprinnelig skrevet av xeR
                det er nok bedre enn det var før det ble satsa på RB
                Men kommer KFL til å flytte seg til RB etterhvert? Vet ikke hvor mange plasser det er der og vet at de planlegger å sette seter på Felt ABC så det hadde vært en ide. Får bedre trøkk derfra også tror jeg.

                Kommentar

                • Maximus
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Sep 2005
                  • 100

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Kef1r
                  njaa.. vi måtte skrike som FAEN til folk for at de skulle løfte opp arma hehe :P tviler på at de gjør så mye alene der.
                  He he ja den er bankers. Skrem livsskiten ut av folk for og få dem til og holde opp henda eller synge med.
                  ¤Fugl i Oslo¤

                  Kommentar

                  • Fugla- patriot83
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2005
                    • 1241

                    #10
                    Jeg må innrømme at jeg sitter her og er litt smålig irritert og frustrert over hele situasjonen. Vi var i ferd med å få en rimelig bra RB-tribune hvor folk ble mer engasjerte (iht tribuneliv/bli med sangene fra feltet) etter litt pushing, akkurat slik det var planer om å få til.

                    Så raser det hele sammen som et korthus og vi sitter sannsynligvis tilbake med status quo fra før det ble bestemt at de skulle lages mer liv på denne delen.

                    DEN kampen jeg stod der (Mot VIF) var det kjempebra stemning og forsangerne her gjorde alt de kunne for å samkjøre UFC med feltet. Noen praktiske hindringer var det jo, itf at RB fort kunne komme litt ut av takt ift Feltet. Dette pratet jeg med Per Arne om på telefonen og man hadde jo store planer for å gjøre dette bedre og bedre med konstruktiv utvikling.

                    Ang. denne tråden så ringte Mykle meg kort tid etter at jeg startet denne tråden. Hadde en hyggelig samtale. Og Mykle, du er en fantastisk fyr! Det står respekt av ditt sjelfulle engasjement overfor KFL og LSK!

                    Jævlig trist utvikling dette. Fikk hilse på et par av gutta i UFC, King_Raymond og Vestfold Kanaris, og disse kara er virkelig hyggelige. God stemning lagde UFC, også.

                    Faen, irritert! Regner med at noe her blir sensurert. Men jeg må innrømme at jeg likte å stå på et syngende felt på RB og kjenne det runge i svarene fra Feltet. Vi var faen meg en for alle, alle for en. Mulig jeg overdramatiserer nå.. Og på tide å legge seg. Alt dette i en tid hvor seriegullet sannsynligvis glipper hvis RBK vinner over Tromsø i morgen.

                    Men faen, Aaaaaaaaaaaaargh....

                    Ble kanksje ikke konstruktivt, dette, men jeg får i det minste lettet litt på hjertet før jeg finner loppekassa.

                    Og jeg må si at bluss er dritfett - ingen tvil om det, men det er visse rammer man skal og må holde seg innenfor.

                    For min del håper jeg etter hvert at hele KFL kommer tilbake til der vi var med to syngende tribuner og hvor det er åpen dialog og hvor det ytes respekt.

                    Amen.
                    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                    Kommentar

                    • Petter Ø
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3008

                      #11
                      RB satsingen var ikke noen kjempe success heller spør du meg. RB tribunen er fin å lage tifo på ellers ble det mye synging av forskjellige sanger enn feltet og synging i kanon. Like så greit å samle fansen på på ett sted igjen
                      Petter Ø - Kreativ Kanaris
                      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                      Kommentar

                      • FuglaAlex
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2006
                        • 537

                        #12
                        det blei bare bedre og bedre for hver kamp som gikk, etter en stund ville det blitt bra når fansen og de på rb har lært seg og sammkjøre hverandre..
                        Supporterne er fotballens hjerte
                        Ultras Felt C

                        Kommentar

                        • Gullstrupa
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Sep 2005
                          • 190

                          #13
                          Så lenge folk ikke skjønner at man må synge etter takta på tromma for at det skal bli samkjørt så hjelper det lite. di klarer det i istanbul og alle andre steder med tusenvis av flere folk.
                          Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.

                          Kommentar

                          • Kanarijenta
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 504

                            #14
                            Hmm, er jeg en av de få som syntes at stemningen var ganske så mye bedre før UFC flyttet seg til RB?
                            Jeg er i allefall glad det ikke skal satses mer på det opplegget
                            Super Kanaris

                            Kommentar

                            • stolte bønder
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Nov 2005
                              • 76

                              #15
                              jeg synes det er synd at det opplegget er lagt ned. jeg synes det begynnte å bli bra! men like vel blir det mer trøkk på stadion viss alle er samlet på et sted! mye enklere å kommunisere!

                              Kommentar

                              • Serbern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 5496

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Kanarijenta
                                Hmm, er jeg en av de få som syntes at stemningen var ganske så mye bedre før UFC flyttet seg til RB?
                                Jeg er i allefall glad det ikke skal satses mer på det opplegget
                                Jeg støtter deg der.. :lsk:

                                Kommentar

                                • Fugla- patriot83
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2005
                                  • 1241

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av stolte bønder
                                  jeg synes det er synd at det opplegget er lagt ned. jeg synes det begynnte å bli bra! men like vel blir det mer trøkk på stadion viss alle er samlet på et sted! mye enklere å kommunisere!
                                  Enig!

                                  Min mening er at det er lettere å få til et skikkelig trøkk med kun feltet, lettere å samkjøre og runger altså mer.

                                  MEN, jeg prøver å tenke litt langsiktig. Hvis feltet fortsetter å være så ettertrakta vil det etter hvert bli dårlig plass og da er det vel naturlig å utvide. Enten videre innover med felt D eller RB. Og da må det jo bli RB.

                                  Så jeg håper dette etter hvert blir tatt opp videre og at det etter hvert satses mer på RB igjen. Det ligger stort potensiale i det.
                                  -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                                  Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                                  En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎