Stemningstråd LSK-Stabæk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    Stemningstråd LSK-Stabæk

    Ny match, nye muligheter, denne gangen uten RB tribunen
  • Lillestrøm Kirke
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2004
    • 1470

    #2
    Opprinnelig skrevet av Tony
    Ny match, nye muligheter, denne gangen uten RB tribunen
    Defensivt. RB vil være "full" av nesten syngende kanaris. UFC med "hangarounds" vil ikke være der.
    "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

    Kommentar

    • supermike
      Medlem
      Hoffnarr
      • Apr 2006
      • 45

      #3
      Støtt Kasey!

      Herved kommer jeg med følgende oppfordring til kfl vedrørende kampen i morra:

      Gi uttrykk for støtte til Kasey! Behandlingen av fjorårets kanskje beste lsk - spiller er intet annet enn forkastelig. Denne mannen fortjener en støtteerklæring. :lsk:

      Kommentar

      • Kanarijenta
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 504

        #4
        Et samlet kanarifelt Her skal det synges
        Super Kanaris

        Kommentar

        • Snerten
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2006
          • 458

          #5
          Jeg trur ikke stemmningen blir så veldig mye dårligere etter vi mista de som sang på rb. Feltet kommer til og trøkke til nok engang for og synge fugla til seier. Skal personlig se kampen på tv imårra og må si jeg gleder meg til og høre Lambada live på åråsen.
          Evig LSK

          Kommentar

          • ulfpulf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 2506

            #6
            Opprinnelig skrevet av supermike
            Herved kommer jeg med følgende oppfordring til kfl vedrørende kampen i morra:

            Gi uttrykk for støtte til Kasey! Behandlingen av fjorårets kanskje beste lsk - spiller er intet annet enn forkastelig. Denne mannen fortjener en støtteerklæring. :lsk:
            Det er ikke så lett å gi støtteerklæring til en spiller som ikke er på banen.
            Det kan veldig lett tolkes som at noen som er der burde vært ute.
            Men OK:
            Ostani pri nas, Kasey!

            Ellers bør de være massiv støtte til laget.
            Og litt hets av det andre laget:
            Rykk ned, som i nullfiré.

            Kommentar

            • Superstefan
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 2180

              #7
              Opprinnelig skrevet av ulfpulf
              Rykk ned, som i nullfiré.
              Akkuratt det hadde jo gjort seg som en banner :P
              Fotograf Kreativ Kanaris

              KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

              Kommentar

              • iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

                #8
                tja hva synes vi folkens? Veldig dødt på nederst på felt a ihvertfall.

                Nye sangen var jo kul, men den tellegreia på slutten, hva var det?
                Kanarifugla flyr høyt i år!

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #9
                  nye sangen var kul, synes det var helt midt på treet idag. Jeg stod på felt C rad 5 eller 6... var dødt rundt meg..
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • Trondeo
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3062

                    #10
                    Mye bra trøkk..

                    Sto for en gangs skyld litt høyere opp på felt c, aldri hørt så mye syting og klaging på spillerne før, latterlig. Syng heller spillerne frem, enn å stå der å grin over hver eneste filleting! Satser på at jeg står litt lengre ned neste gang..

                    Nye sangen var bra, mye godt trøkk på den, mye bra alt annet også. Overlykkelig over at vi ikke dro i gang Forza Fugla, jeg husker i alle fall ikke at jeg var med på den

                    Overraskende bra synging og hopping, til å være en etterslengerkamp(Motstanderen leder, altså..)

                    Kommentar

                    • veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

                      #11
                      Den nye sangen var knallbra!!

                      Men går det ann å dælje litt løsere på tromma eller?? Det er ett under at trommeskinn og trommehinner er intakt etter denne kampen.

                      Kommentar

                      • Ranakanaris
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 487

                        #12
                        Lurer bare på dette med bruk av flagg midt under kampen, er det virkelig nødvendig å flagge så voldsomt??

                        Det var en kar som sto med ett svart LSK-flagg og vifte som faan, og minst 10-15 stk bak han var fly forbannet fordi dem ikke fikk med seg hva som foregikk på banen(helt sikkert flere), og det var ikke langt unna før det ble bråk der. Var irritert selv, men hold nå en gang kjeft. For det holdt vel att 10-15 andre kjeftet på denne personen.

                        Kommentar

                        • Bondekanari
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Mar 2004
                          • 146

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                          Lurer bare på dette med bruk av flagg midt under kampen, er det virkelig nødvendig å flagge så voldsomt??

                          Det var en kar som sto med ett svart LSK-flagg og vifte som faan, og minst 10-15 stk bak han var fly forbannet fordi dem ikke fikk med seg hva som foregikk på banen(helt sikkert flere), og det var ikke langt unna før det ble bråk der. Var irritert selv, men hold nå en gang kjeft. For det holdt vel att 10-15 andre kjeftet på denne personen.
                          Si ifra på en ordentlig måte så hjelper det! Å bli slått i bakhodet av medsupportere er ikke tingen for meg ihvertfall. Det var jeg som flagget og jeg er en mann som tar imot konstruktiv kritikk. Å bli kalt feite faen og slått i bakhodet er ikke konstruktivt. Og til dem som gjorde det: Syng og lag liv selv. Flere som reagerte på at noen av dere som sto der som saltstøtter, samtidig som dere klaget på oss som sto nedenfor dere.

                          Kommentar

                          • Ranakanaris
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 487

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Bondekanari
                            Si ifra på en ordentlig måte så hjelper det! Å bli slått i bakhodet av medsupportere er ikke tingen for meg ihvertfall. Det var jeg som flagget og jeg er en mann som tar imot konstruktiv kritikk. Å bli kalt feite faen og slått i bakhodet er ikke konstruktivt. Og til dem som gjorde det: Syng og lag liv selv. Flere som reagerte på at noen av dere som sto der som saltstøtter, samtidig som dere klaget på oss som sto nedenfor dere.

                            Helt enig, det må da gå ann å si ifra på en ordentlig måte, og ja det var dødt bak der. Men nå tror jeg det ikke nytter på humøret når LSK spiller som de gjør, med ett stort svart flagg foran seg.

                            Så til neste gang, så bør folk kunne si ifra på en ordentlig måte uten å måtte kalle hverandre allt mulig, og så bør folk ta i mot signaler når det blir ropt "ta ned det flagge da!!!". Det ble ropt høflig dette før skjellsordene begynte å hagle.

                            Kommentar

                            • Bondekanari
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Mar 2004
                              • 146

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                              Så til neste gang, så bør folk kunne si ifra på en ordentlig måte uten å måtte kalle hverandre allt mulig, og så bør folk ta i mot signaler når det blir ropt "ta ned det flagge da!!!". Det ble ropt høflig dette før skjellsordene begynte å hagle.
                              Det skal sies at det er mulig ting ble sagt som jeg ikke hørte, da jeg synger alt jeg kan hele kampen. Det første jeg hørte var: "gi faen, feite faen!" før jeg fikk et slag i bakhodet, etterfulgt av flere skjellsord. Jeg sto sammen med en annen med flagg, som fikk en tilbakemelding på ordentlig måte, og fulgte det etterpå. Om jeg ikke hører noe dere sier ellers, klapp meg på skuldra og fortell meg det, istedet for å bli ufine. Jeg er ikke ute etter å ødelegge kampen for noen andre, og regner med at andre på feltet har samme oppfatning når dem går på kamp.

                              Kommentar

                              • Serbern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 5496

                                #16
                                Nye sangen er knallbra... Men de greiene med "vi er med" syns jeg vi kan droppe.. Alle vet jo at vi er med..:lsk:

                                Kommentar

                                • mr.Jordbakke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3845

                                  #17
                                  Vi får avslutte med: "Åråsen, er vi med?" og se hvor mange som svarer da.
                                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                  Mvh
                                  Mr.Jordbakke

                                  Kommentar

                                  • Tony
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4737

                                    #18
                                    Hvorfor skal man klage på flaggvifting?

                                    Bondekanari: Veldig bra! Flagg enda mere neste kamp.

                                    Kommentar

                                    • TurboJenta_FALSK_IDENTITET
                                      Utestengt
                                      • Sep 2005
                                      • 768

                                      #19
                                      Hvis folk plages av flagging under kamp burde de vurdere å sette seg på SS-tribunen.
                                      Det eneste som kan plage de der er unger som løper frem og tilbake med pølser, men de er uansett så små at man ser hva som foregår på banen.
                                      Tåler dere ikke flagging så stå/sitt en annen plass neste gang. Eventuelt ta med dere flagg selv så blir det enda mer liv

                                      Kommentar

                                      • Lars
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6156

                                        #20
                                        - Pao-sangen funka som ventet bra. Overraskende at folk gidder å synge en UFC-sang. ;-)

                                        - Grei synging ellers.

                                        - Vi er med-ropene tar altfor lang tid. Bør kortes ned betydelig.

                                        - Den nye tellegreia er kanskje det mest elendige jeg har hørt. En ekstremt dårlig Bajen-kopi.

                                        - Bra at folk flagger. Det er ikke noe forbud mot å flagge på Feltet, selv om det sikkert kommer etterhvert.

                                        - Det trommes i perioder altfor hardt.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎