Stemningstråd SF-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Slakter Fjes
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2006
    • 288

    #41
    Opprinnelig skrevet av iL
    De står på siden for en grunn!
    Tror slik oppførsel skremmer vekk folk, enn det engasjerer.
    Det ga en ubehagelig opplevelse, og det er ikke noe man vil ha på match.

    Det er helt greit å oppmuntre til folk til å synge, men det skal være på en positiv måte, noe dette ikke var.
    Fantastisk enig med iL her, og tema engasjerer meg såpass mye at jeg for første gang tar steget ut som aktiv deltager på forumet.

    Problemstillingen er på ingen måte ny, og er noe jeg har opplevd (spesielt) på bortebane ved flere anledninger.

    Misforstå meg ikke, jeg har ingen problem med engasjerte mennesker som bare ønsker å heve stemningen et par hakk, ei heller Mykle som til stadighet messer om hvor mye viktigere klubben er enn enkeltpersoner, men ved regelrett sjikane og det som kan oppfattes som å minne om trusler, går grensen.

    Senest i cup-kampen i Kristiansand, var vi tre stk som fikk føle dette på kroppen. Tre kvarter før kampstart, litt i periferien i forhold til hvor den harde kjerne var plassert, ble vi oppsøkt av (ja, du gjettet riktig) en mildt sagt temmelig animert fyr, som skulle ha oss ned for å synge. Forsikringer om at vi skulle være med å trøkke til ved kampstart var på ingen måte godt nok for denne, og resultatet ble at undertegnede fikk en arm rundt halsen i et forsøk på å dra meg ned til den syngende fansen.

    Heldigvis for oss hadde vi egentlig billetter på sittetribunen, og endte derfor opp med å bruke disse, fremfor å være syngende kanaris slik intensjonen egentlig var.

    Kanskje er det bare jeg som er hårsår og lite på linje med eksisterende kotyme, men jeg prøver her å argumentere for at ja, slik oppførsel bidrar i høyeste grad til å skremme bort folk:neutral: .

    (Beklager digresjon fra innholdet i tråden.)
    "And I never thought this life was possible.
    You're the yellow bird that I've been waiting for."
    Bright Eyes - Poison Oak

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #42
      Opprinnelig skrevet av Slakter Fjes
      Fantastisk enig med iL her, og tema engasjerer meg såpass mye at jeg for første gang tar steget ut som aktiv deltager på forumet.

      Problemstillingen er på ingen måte ny, og er noe jeg har opplevd (spesielt) på bortebane ved flere anledninger.

      Misforstå meg ikke, jeg har ingen problem med engasjerte mennesker som bare ønsker å heve stemningen et par hakk, ei heller Mykle som til stadighet messer om hvor mye viktigere klubben er enn enkeltpersoner, men ved regelrett sjikane og det som kan oppfattes som å minne om trusler, går grensen.

      Senest i cup-kampen i Kristiansand, var vi tre stk som fikk føle dette på kroppen. Tre kvarter før kampstart, litt i periferien i forhold til hvor den harde kjerne var plassert, ble vi oppsøkt av (ja, du gjettet riktig) en mildt sagt temmelig animert fyr, som skulle ha oss ned for å synge. Forsikringer om at vi skulle være med å trøkke til ved kampstart var på ingen måte godt nok for denne, og resultatet ble at undertegnede fikk en arm rundt halsen i et forsøk på å dra meg ned til den syngende fansen.

      Heldigvis for oss hadde vi egentlig billetter på sittetribunen, og endte derfor opp med å bruke disse, fremfor å være syngende kanaris slik intensjonen egentlig var.

      Kanskje er det bare jeg som er hårsår og lite på linje med eksisterende kotyme, men jeg prøver her å argumentere for at ja, slik oppførsel bidrar i høyeste grad til å skremme bort folk:neutral: .

      (Beklager digresjon fra innholdet i tråden.)
      Jeg synes dette er såpass alvorlig at KFL styret bør ta tak i det.
      Ingen skal bli tvunget til å synge, ingen skal få vold utøvet mot seg fordi man ikke synger.
      En kompis av meg opplevde noe lignende på Molde stadion i fjor, og jeg er sikker på at det fins fler slike eksempler.

      Ja til positiv oppmuntring til synging, men nei til slik vi opplevde Sandefjord borte (og andre eksempler her).

      Slik noen oppfører seg så leker man sangpoliti, med license to kill hvis du ikke føyer deg.
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • tanksenter
        Juniormedlem
        Bøffel
        • Apr 2006
        • 28

        #43
        kgg

        de værste i sandefjord er fra kgg mener at disse gutta er være enn ufc.hvem tror de at de er?.jeg er ikke redd en liten sloss kamp.

        Kommentar

        • Trondeo
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3062

          #44
          Opprinnelig skrevet av tanksenter
          de værste i sandefjord er fra kgg mener at disse gutta er være enn ufc.hvem tror de at de er?.jeg er ikke redd en liten sloss kamp.
          ?

          Kan du lese setningen, omformulere/fikse på den, og så skrive den inn på nytt? Forstod dessverre ikke så mye..

          Kommentar

          • Thomas_sprit
            Medlem
            Hoffnarr
            • Jul 2005
            • 48

            #45
            Opprinnelig skrevet av tanksenter
            de værste i sandefjord er fra kgg mener at disse gutta er være enn ufc.hvem tror de at de er?.jeg er ikke redd en liten sloss kamp.
            hva i alle dager mener du me dette?

            Kommentar

            • Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

              #46
              Tipper at han ikke liker KGG-greia med å være drita på match og maksimalt tøff i trynet.

              Kommentar

              • BennyLem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 2902

                #47
                Opprinnelig skrevet av tanksenter
                de værste i sandefjord er fra kgg mener at disse gutta er være enn ufc.hvem tror de at de er?.jeg er ikke redd en liten sloss kamp.
                Jeg var ikke i Sandefjord, men antar meningen i innlegget er:

                Medlemmer av KGG hadde den mest kritikkverdige oppførselen under Sandefjord-kampen. Jeg mener at disse guttene (KGG) er verre enn UFC. Hvem tror KGG at de er? Jeg er ikke redd en liten slåsskamp!
                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                Kommentar

                • Thomas fugl
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Nov 2003
                  • 137

                  #48
                  jeg håper virkelig tanksenter var dritings når han skrev det innlegget... hvem behøver å sloss med egne supportere?
                  - Venter på en ny storhetstid

                  Kommentar

                  Working...