Old Trafford

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3499

    Old Trafford

    Ser på United-FCK nå, og det er sykt å høre hvordan 2000 fra Køben er fullstendig overlegne på en stadion med 75.000 United tilhengere og ett United lag som har kjørt kampen hele veien. Old Trafford må jo være det totale lavmål av stemning på en stadion?
    Håper aldri det blir så labert på Åråsen eller andre norske arenaer.
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #2
    Opprinnelig skrevet av Totti21
    Ser på United-FCK nå, og det er sykt å høre hvordan 2000 fra Køben er fullstendig overlegne på en stadion med 75.000 United tilhengere og ett United lag som har kjørt kampen hele veien. Old Trafford må jo være det totale lavmål av stemning på en stadion?
    Håper aldri det blir så labert på Åråsen eller andre norske arenaer.
    [avsporing]
    Satt og så på Liverpool - Blackburn i helga og på Anfield var det jo regne begravelsesstemning. Nesten ikke noe lyd fra hjemmelaget og når det ikke er bortesupportere der heller, blei det pinlig å høre managere rope ut ordre utover stadion....[/avsporing]
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4377

      #3
      Jepp. Utrolig bra oppmøte og synging av danskene. Old Trafford er som vanlig ganske dødt. Hvertfall i forhold til antall tilskuere

      Gleder meg til jeg skal på FCK - United i parken. Kommer til å bli en syk syk stemning!
      ..................

      Kommentar

      • Kølla Riisa
        Seniormedlem
        • Jun 2004
        • 1021

        #4
        Bra av danskene ja, men med fare for å bli for sjåvenistisk tror jeg faktisk KFL kunne gjort det enda bedre med 2000 der.

        Den berømte engelske stemninga hvis man ser bortfra Liverpool på enkelte europacup-kamper er ihvertfall borte. Trist, men sant.

        Kommentar

        • hoyt
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2004
          • 2850

          #5
          Jeg skal på Arsenal-Portsmouth i desember. Noen som har vært på Emirates stadium ? Har hørt rykter om sinnsykt trykk der..
          "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
          - Nosa

          Kommentar

          • Totti21
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3499

            #6
            Opprinnelig skrevet av hoyt
            Jeg skal på Arsenal-Portsmouth i desember. Noen som har vært på Emirates stadium ? Har hørt rykter om sinnsykt trykk der..
            Ville ikke hatt for store forhåpninger. Jeg har selv begynt å ta Ryanair ruter fra Torp til Italia for å se fotballkamper istedenfor. Så Fiorentina-Parma for en måneds tid siden, og der lever stemninga fremdeles. Har sett Inter, Empoli og Atalanta det siste året også, og hvis man vil ha en billig tribuneopplevelse (flybillett, hotell og kampbillett for rundt 2000 kr) der man slipper å stå ved siden av 1000 andre nordmenn på fotballtur vil jeg absolutt anbefale å reise til Italia. Mange klubber i kort togavstand til Pisa og Bergomi som Ryanair flyr til.
            Men er jo ikke alle som liker å se Italiensk fotball da.

            Kommentar

            • Di Merda
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Feb 2006
              • 105

              #7
              Opprinnelig skrevet av hoyt
              Jeg skal på Arsenal-Portsmouth i desember. Noen som har vært på Emirates stadium ? Har hørt rykter om sinnsykt trykk der..
              Tror mer du skal glede deg til å høre bortesupporterne. Portsmouth har kanskje den mest høylytte supporterskaren i England, til tross for liten stadion. Er selv Pompeyfan og var på Pompey - West Ham i helga, og det er helt fantastisk å være på Fratton.

              Så, gled deg heller mer til å høre på Pompeysupporterne
              Viking Stavanger

              Kommentar

              • krisruds
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 839

                #8
                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                [avsporing]
                Satt og så på Liverpool - Blackburn i helga og på Anfield var det jo regne begravelsesstemning. Nesten ikke noe lyd fra hjemmelaget og når det ikke er bortesupportere der heller, blei det pinlig å høre managere rope ut ordre utover stadion....[/avsporing]
                Jeg er selv United fan, ja det SUGER hvor dårlig stemning det er til tider på Old Trafford. Men Liverpool - Blackburn var pinlig å høre på. det var helt helt dødt, var litt bråk i 5min etter målet. Tror det er en av få ganger jeg har hørt en så stille kamp i PL.
                krisruds medlem av KFL siden 1996


                OI OI OI nå har vi det morro :)

                BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                Kommentar

                • tHuLu
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 730

                  #9
                  FCK-fansen hadde som kjent verdens beste supportere på besøk i april så ser ikke bort fra at de plukka opp ett og annet der Ellers så er vel Old Trafford det Old Trafford er, gamle gubbers møtested, og det bli sjelden mye balluba der gamle gubber møtes. Møkkalag, møkkamenn og møkkastadion.
                  For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                  Kommentar

                  • Petter Ø
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3008

                    #10
                    FCK fansen rocka Old Trafford, men til Streford End forsvar så var vel ikke dette en veldig en veldig atraktiv kamp for united. Liker ikke tromma til FCK fansen med den dype lyden, overdøver nesten all synging. Tromme skal brukes til å holde takta ikke til å lage lyd.
                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                    Kommentar

                    • _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4377

                      #11


                      Stemningsvideo fra Manchester!

                      Enjoy!
                      ..................

                      Kommentar

                      • _Jonern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 4377

                        #12
                        www.megaupload.com/?d=LH6D0PTU

                        En stemningsvideo fra Celtic - FC København, for de som er interesert!

                        Vill stemning på Celtic park!
                        ..................

                        Kommentar

                        • scaleoFCK
                          Juniormedlem
                          Bøffelpromp
                          • Feb 2006
                          • 14

                          #13
                          Hejsa
                          Jeg var på Old Trafford i Tirsdag og stemningen blandt United fansene var helt til grin, de råbte "UNITED" en enkelt gang hver halvleg og det var så det, jeg tror næsten der er bedre stemning til FC Nordsjællands hjemmekampe end på Old Trafford. Men blandt de lidt over 3000 FCK fans var stemningen naturligvis fantastisk og vi styrede stadion totalt på trods af et nederlag på 3-0.
                          Jeg var også i Glasgow til kampen mod Celtic, og der var stemningen klasser bedre end på Old Trafford, når de alle larmede så lød det meget højt. Men overordnet set var jeg lidt skuffet over stemningen på Celtic Park, men mine forventninger var nok også for høje, men den var ikke bedre end den er til vores egne hjemmekampe mod store hold i Europa cupen eller mod BIF, og Hamborg hvor vi var sidste sæson er bestemt på niveau med Celtic.
                          Dansk Mester 2006/2007
                          Champions League Deltager 2006/2007

                          Kommentar

                          • King_Raymond
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4987

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av scaleoFCK
                            Hejsa
                            Jeg var på Old Trafford i Tirsdag og stemningen blandt United fansene var helt til grin, de råbte "UNITED" en enkelt gang hver halvleg og det var så det, jeg tror næsten der er bedre stemning til FC Nordsjællands hjemmekampe end på Old Trafford. Men blandt de lidt over 3000 FCK fans var stemningen naturligvis fantastisk og vi styrede stadion totalt på trods af et nederlag på 3-0.
                            Jeg var også i Glasgow til kampen mod Celtic, og der var stemningen klasser bedre end på Old Trafford, når de alle larmede så lød det meget højt. Men overordnet set var jeg lidt skuffet over stemningen på Celtic Park, men mine forventninger var nok også for høje, men den var ikke bedre end den er til vores egne hjemmekampe mod store hold i Europa cupen eller mod BIF, og Hamborg hvor vi var sidste sæson er bestemt på niveau med Celtic.
                            Gratulerer med en flott sangoppvisning på Old Trafford på Tirsdag. United fansen er så å si ikke-eksisterende på hjemmebane, men hørte FCK fansen veldig bra gjennom tv ruta. Er ganske sikker på at dere får mye mere motstand på tribunen når dere møter the reds på hjemmebane, da United fansen som de fleste andre engelske fans er mye bedre på bortebane.

                            Angående stemningen på Celtic Park og at den ikke var så bra som du hadde forventet kan nok ha noe med at dem møter ett lag som for dem ikke er interessant i det hele tatt. Det blir som om dere møter Farum i den danske cupen
                            Ultras Felt C Lillestrøm

                            Kommentar

                            • ON
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3639

                              #15
                              Jeg har vært på et par United kamper, og kan si at det ikke akkurat er god STEMMNING der. Men selve opplevelsen, den er veldig bra. KFL kunne vært 2000 stykker på Old Trafford, og Man Utd supporterene hadde ikke vært i nærheten.

                              Så forresten Manchester-United-Liverpool, og Man-West ham.

                              Kommentar

                              • Rathsmeister
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2006
                                • 561

                                #16
                                Paul Merson....

                                Paul Merson på spørsmål angående stemning på Old Trafford....
                                Merson: Jeg har spilt for et fullsatt Old Trafford med over 70.000 tilskuere, det var som å spille i et bibliotek...

                                Ikke så lett å få stemning når det er 40.000 japser, 30.000 nordmenn og 2000 bortesupportere på tribunen.

                                Holder forøvrig med Liverpool. Fikk ikke sett Liverpool- Blackburn, så stemningen i den kampen der er det vanskelig å si noe om...
                                Mvh
                                Martin Raths

                                Kommentar

                                • King_Raymond
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4987

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Rathsmeister
                                  Paul Merson på spørsmål angående stemning på Old Trafford....
                                  Merson: Jeg har spilt for et fullsatt Old Trafford med over 70.000 tilskuere, det var som å spille i et bibliotek...

                                  Ikke så lett å få stemning når det er 40.000 japser, 30.000 nordmenn og 2000 bortesupportere på tribunen.

                                  Holder forøvrig med Liverpool. Fikk ikke sett Liverpool- Blackburn, så stemningen i den kampen der er det vanskelig å si noe om...
                                  Kan skrive under på at stemningen på at United sine hjemmekamper er som på ett bibliotek, dessverre er det fakta for de av dere som holder med Liverpool også, at stemningen er nok litt bedre enn på ett bibliotek, er litt mere som på en skolebuss med 6.klassinger, med andre ord så trøkker det ikke all verden på Anfield heller.
                                  Ultras Felt C Lillestrøm

                                  Kommentar

                                  Working...