Jeg drømte om å komme i gruppe med Hammarby

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Larsk
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 1053

    Jeg drømte om å komme i gruppe med Hammarby

    JAAAAA VI HAVNA FAENS MEG I GRUPPE MED HAMMARBY nå skal vi vise dem hvem som kan synge azz.. hørt fra mange at dem ikke håpa på å møte hammarby men vet du hva.. vi synger dem ut de to andre lagene i gruppa er brøndby og københavn men det veit vel alle.. men nå gleder jeg meg fy faen
    !!Gunners!!
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

    #2
    Med en ørliten unnskyldning for at folk ikke nødvendigvis er ved sine fulle fem når innlegg skrives kl 4.14 provoserer mentaliteten i det ovenstående innlegget meg no jævlig.

    Det var flere som før gårsdagens siste seriekamp flagga (!) at de gjerne tok en fjerdeplass i serien for å få møte attraktive lag i Royal League.

    Da har faen meg tribunekultur fått for stor oppmerksomhet! (Og jeg nekter å tas på at jeg ikke har vært positiv innstilt til trommer, flagging og hopping - sjøl om jeg har innsett at jeg har noen begrensninger uten å ha dopa meg på edle drikker.)

    Jeg håpa på 3. plass, UEFA-kvalifisering, penger i kassa og optimisme. Så kunne vi gjerne for meg møtt Hammarby i finalen i RL eller no' sånt.

    Er det laget vi synger, hopper og flagger for eller er det oss sjøl? Eller er det største motivet å vise andre hvor forbanna flinke VI er?

    I går stod jeg og kjæresten på Jernbanetorget t-banestasjon på vei hjem etter nok en sesong med ingenting - bokstavlig talt omringa - etter at de så meg i LSK-jakke - av et trettitalls syngende, jublende, skjerfviftende og hoppende fjortisser i fulle vif-effekter. For å si det sånn: Det var ikke det jeg håpa på!
    Vidar Evje

    Kommentar

    • junior
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2006
      • 492

      #3
      Er så utrolig enig med kfl109 her, denne 4.plassen smaker så utrolig dårlig.
      Blir selvfølgelig utrolig kult med købentur osv, men ville mye heller hatt UEFAcupen neste år, for ikke å si at nå begynner jeg å lengte etter å se VIF bak oss på tabellen ved serieslutt, og tl medaljer da, åssen er den smaken igjen?

      Men uansett, vi skal gi jernet i RL, nå skal gullet hentes
      ------- Forza Fugla! -------

      Kommentar

      • mr.sandass
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2005
        • 972

        #4
        Opprinnelig skrevet av Larsk
        JAAAAA VI HAVNA FAENS MEG I GRUPPE MED HAMMARBY nå skal vi vise dem hvem som kan synge azz.. hørt fra mange at dem ikke håpa på å møte hammarby men vet du hva.. vi synger dem ut de to andre lagene i gruppa er brøndby og københavn men det veit vel alle.. men nå gleder jeg meg fy faen
        Haru eti sagflis som er dyppa i rødsprit ell??

        Hva i helsike er du mener med dette innlegget og denne tråden? Feire fjerdeplass? Feire at nå kan vi bli ydmyket av hammarby?

        Kan ikke modsa være så snill og stenge en sånn dustetråd som det her!
        www.ultrasfeltc.net

        Kommentar

        • thunderstruck
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • May 2006
          • 5

          #5
          Hej, lägg gärna ut en lista på bra och "billiga" pubar i Lilleström ( vi Bajare är törstiga och fattiga Ni får nog jobba på bra om ni ska sjunga ut oss, men lycka till.

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            #6
            Opprinnelig skrevet av thunderstruck
            Hej, lägg gärna ut en lista på bra och "billiga" pubar i Lilleström ( vi Bajare är törstiga och fattiga Ni får nog jobba på bra om ni ska sjunga ut oss, men lycka till.
            Dere er sikkert velkomne til vårt stamsted, Martins før kampen. Der er det rimelig drikke, hyggelige mennesker og god stemning.
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • Larsk
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 1053

              #7
              beklager det jeg skrev i går:P var vel ikke meg skjæl:P men prøv og se positivt på det:P
              !!Gunners!!

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                #8
                Opprinnelig skrevet av Larsk
                beklager det jeg skrev i går:P var vel ikke meg skjæl:P men prøv og se positivt på det:P
                som for eksempel hva da?
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • mr.sandass
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2005
                  • 972

                  #9
                  Nevn hva som er positivt når vi for eks hadde 18 poeng når vi slo enga og de hadde 5?

                  Jævlene gikk forbi oss. Ser null positivitet i det! Det at vi kom i gruppe med bajen gjorde alt bare verre
                  www.ultrasfeltc.net

                  Kommentar

                  • egil
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2005
                    • 1119

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                    Dere er sikkert velkomne til vårt stamsted, Martins før kampen. Der er det rimelig drikke, hyggelige mennesker og god stemning.
                    Tror ikke svensker synes det er så veldig rimelig drikke på Martins, Rønnern

                    Men regner uansett at de er velkomne til Martins. Svensknorsk forbrødring er alltid hyggelig.
                    KFL - medlem nr 23

                    Kommentar

                    • Larsk
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2006
                      • 1053

                      #11
                      vetta faen hva det positive er jeg vel:P hehe
                      !!Gunners!!

                      Kommentar

                      • Thomas fugl
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Nov 2003
                        • 137

                        #12
                        Ærlig talt!! jeg også hadde foretrukket 3. plass og uefa. MEN det ble det tross alt ikke og jeg synes da virkelig at ett lyspunkt var en bra gruppe i royal league. men ingen hitil så vidt jeg kan se som ville solgt bronsa for det....
                        - Venter på en ny storhetstid

                        Kommentar

                        • Ballkunstneren
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 780

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Larsk
                          JAAAAA VI HAVNA FAENS MEG I GRUPPE MED HAMMARBY nå skal vi vise dem hvem som kan synge azz.. hørt fra mange at dem ikke håpa på å møte hammarby men vet du hva.. vi synger dem ut de to andre lagene i gruppa er brøndby og københavn men det veit vel alle.. men nå gleder jeg meg fy faen
                          Får håpe UFC får slippe til igjen da... eller så blir det vel labert, sånn som de siste kampene har vært... Må skjerpe oss nå ass...

                          Kommentar

                          • Enga19
                            -Engasupporter-
                            • Nov 2006
                            • 0

                            #14
                            Tror Hammarby fansen kommer til å få litt sjokk, dere har jo tatt alle sangene deres fra dem... Det må være morro å møte sine forbilder

                            Kommentar

                            • Tony
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4737

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                              Får håpe UFC får slippe til igjen da... eller så blir det vel labert, sånn som de siste kampene har vært... Må skjerpe oss nå ass...
                              UFC er inne igjen nå ja når det gjelder KFL og turer osv..
                              På mandag er det møte med resten av styret i LSK hvor det blir klart om de får komme inn på Åråsen. På dette møtet stiller KFL,UFC og Styret i LSK
                              Last edited by Tony; 16.11.2006, 18:28.

                              Kommentar

                              • Kølla Riisa
                                Seniormedlem
                                • Jun 2004
                                • 1021

                                #16
                                Tror Hammarby fansen kommer til å få litt sjokk, dere har jo tatt alle sangene deres fra dem
                                Tror dem fikk et større sjokk når dem så den gjengen som kom til Stockholm ifjor for å støtte de vi ikke nevner...

                                Kommentar

                                • Per Arne
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 2347

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                                  Tror dem fikk et større sjokk når dem så den gjengen som kom til Stockholm ifjor for å støtte de vi ikke nevner...
                                  hehehe

                                  oj, mitt korteste innlegg ever!
                                  Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎