UFC og flagging

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #81
    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Ja, for UFC hadde sikkert latt deg stå å hærpe flagg de har brukt flere timer på, uten å be deg pelle deg unna .Hvem truer med vold her
    Hmm, er vel ingen trusler der så vist jeg kan se. Nordby filosoferer over hva som hadde skjedd hvis du hadde knekt flaggene våre, og han kommer frem til at han tror vi hadde bedt deg pelle seg unna.
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • ON
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3639

      #82
      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Ja, for UFC hadde sikkert latt deg stå å hærpe flagg de har brukt flere timer på, uten å be deg pelle deg unna .Hvem truer med vold her
      Morten skrev noe sånt som: "Så smeller det". Mulig jeg tolker det feil, og at han mener at han skal gå ned å prate pent med dem, men.

      Kommentar

      • Raskolnikov
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1452

        #83
        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
        Nå er det ikke så mye som er greit i kanari-fansen for tiden da, takhøyden på kanari-fans er like høy som i en potetkjeller.
        Håpløst av en bitte bitte liten gjeng som dere å klage på resten av Kanarifansen. Jeg ble overhodet ikke sjenert av dere denne kampen, men hvis jeg hadde havnet bak en gjeng som holdt opp tohåndsflagg hele kampen mot f.eks Vålerenga hadde jeg blitt sinnsykt forbanna. Det er fortsatt veldig mange som synes det mest spennende på kamp er å se kampen. Det er ikke gubbeaktig å ta hensyn til andre.
        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          #84
          Natta nå Nordby enkelte av oss har en jobb, vi får prates på puben en dag over en øl ellet to så blir vi nok enige.(og gikk det bra med sjåføren fra Ufc som hadde et lite uhell i alexn)

          Kommentar

          • Jan Banan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 809

            #85
            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
            Er ingen stor fan av å sitte hjemme å se på kamper
            Nei, da er det vel heller ikke så vanskelig å fatte at det er mange ikke synes det er så fantastisk morsomt å se flaggene deres sperre for utsikten heller.

            For all del - flagg som faen i rolige partier av kampen - men det går faktisk an å vise et fnugg av vett når det skjer ting ute på banen!

            Og når dere tydeligvis produserer egne flagg som gjør narr av at andre synes det er irriterende - ja da viser dere deres sanne ansikt.

            Trouble makers

            Vis meg gjerne at jeg tar feil - men det blir ingen enkel oppgave.
            - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

            Stuart Baxter har forstått det.

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #86
              Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
              Håpløst av en bitte bitte liten gjeng som dere å klage på resten av Kanarifansen. Jeg ble overhodet ikke sjenert av dere denne kampen, men hvis jeg hadde havnet bak en gjeng som holdt opp tohåndsflagg hele kampen mot f.eks Vålerenga hadde jeg blitt sinnsykt forbanna. Det er fortsatt veldig mange som synes det mest spennende på kamp er å se kampen. Det er ikke gubbeaktig å ta hensyn til andre.
              Skal mye til for at du havner bak noen som holder oppe en 2stangs hele kampen, er ganske tunge å holde de der, hvertfall hvis det blåser i tillegg.
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                #87
                Da håper vi på storm i neste hjemmekamp.

                Kommentar

                • Ballkunstneren
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2006
                  • 780

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Natta nå Nordby enkelte av oss har en jobb, vi får prates på puben en dag over en øl ellet to så blir vi nok enige.(og gikk det bra med sjåføren fra Ufc som hadde et lite uhell i alexn)
                  Det gikk bra med sjåføren ja... og det gikk visst også bra med han som hoppa inn i bilen hans å... bare noen blåmerker...

                  Kommentar

                  • _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4377

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                    Håpløst av en bitte bitte liten gjeng som dere å klage på resten av Kanarifansen.
                    Til tross for at vi er bitte, bitte, bitte små, så er vi tydeligvis store nok til å være det store samtaleemne her inne. Vi har dessuten ikke klaget på hele Kanarifansen heller vi. Spør du meg så er det dere som klager på oss, og ikke omvendt.

                    UFC kommer alltid til å flagge like mye, uavhengig om det blir servert myntkasting, eller slag osv. Bare ha det litt i bakhodet neste gang du/dere velger plass på tribunen!
                    ..................

                    Kommentar

                    • Ghostwriter
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2006
                      • 254

                      #90
                      ÅÅ som jeg er lei av maset rundt UFC. Har folk glemt at vi vant i dag? Diskuter det for pokker.

                      Kan ikke UFC bare stille seg NEDERST på felt c, og ikke midt på? Da sperrer de jo minst mulig for sikten, og flaggene synes vel bedre og.

                      Min personlige mening er at flagging skal skje før kamp, i pausen, og etter scoringer.

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                        Og når dere tydeligvis produserer egne flagg som gjør narr av at andre synes det er irriterende - ja da viser dere deres sanne ansikt.

                        Trouble makers

                        Vis meg gjerne at jeg tar feil - men det blir ingen enkel oppgave.
                        Det var ment som en liten spøk, men det virker ikke som de på øvre felt c er en humørfylt gjeng så det er mulig den ikke slo ann like godt som vi trodde den skulle gjøre.
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        • tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

                          #92
                          Bra at alt er i orden med både sjåfør og mannen som prøvde og hoppe hinder over panseret.

                          Kommentar

                          • King_Raymond
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4987

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av Songwriter
                            ÅÅ som jeg er lei av maset rundt UFC. Har folk glemt at vi vant i dag? Diskuter det for pokker.

                            Kan ikke UFC bare stille seg NEDERST på felt c, og ikke midt på? Da sperrer de jo minst mulig for sikten, og flaggene synes vel bedre og.

                            Min personlige mening er at flagging skal skje før kamp, i pausen, og etter scoringer.
                            Folk elsker å ha noe å klage over tydeligvis. LSK har tatt ett stort steg videre mot kvartfinalen i RL, men dagens heteste diskusjon er nok en gang om UFC. Skjønner ikke at folk ikke går lei.
                            Ultras Felt C Lillestrøm

                            Kommentar

                            • ON
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3639

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av tullebukk
                              Natta nå Nordby enkelte av oss har en jobb, vi får prates på puben en dag over en øl ellet to så blir vi nok enige.(og gikk det bra med sjåføren fra Ufc som hadde et lite uhell i alexn)
                              Jepp. Jeg begynner på jobb kl 07.00 i morgen, så får vel legge meg snart!

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                #95
                                begynner en time før deg ,og rett på jule bord etter jobben i morra hufff dette går aldrig bra.

                                Kommentar

                                • Raskolnikov
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 1452

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                  Vi har dessuten ikke klaget på hele Kanarifansen heller vi. Spør du meg så er det dere som klager på oss, og ikke omvendt.
                                  I innlegget jeg svarte på klagde King_Raymond på takhøyden i KFL. Ellers har du rett i at kritikken i hovedsak går den andre veien. En vanlig metode er da å se på årsaksforklaringer. Det ser ut til at dere foretrekker den geniale "alle andre er dumme"-forklaringen.

                                  Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                  UFC kommer alltid til å flagge like mye, uavhengig om det blir servert myntkasting, eller slag osv. Bare ha det litt i bakhodet neste gang du/dere velger plass på tribunen!
                                  Her dobbeltkommuniserer dere. Først sier dere at man bare må komme ned og høflig si ifra, deretter sier dere at dere gir faen i om andre folk blir irritert. Den siste holdningen syntes jeg er en drittunge-mentalitet. "Vi driter i alle andre så lenge vi får viljen vår". Som skrevet tidligere; I dag kunne man enkelt flyttet seg. Så enkelt er det ikke når det er større kamper.
                                  Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                  Kommentar

                                  • Ghostwriter
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2006
                                    • 254

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                    begynner en time før deg ,og rett på jule bord etter jobben i morra hufff dette går aldrig bra.
                                    Gå å legg deg da, din tullebukk.

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      #98
                                      Jepp menn det er faen ikke enkelt hører en jævla sang i hode vær gang jeg prøver og sove.

                                      Kommentar

                                      • Fuglefar
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Aug 2006
                                        • 202

                                        #99
                                        Alle som sitter, Alle som falgger

                                        Jeg sto i døvinkelen til ufc under 1 omgang i dag.
                                        Jeg reagerer ikke så mye på tostangsflagginga. den var jo ganske moderat og bare oppe i korte perioder.
                                        Men jeg syntes jo det var litt kjipt at det var et flagg på en lang stang i veien på mange av angrepene til LSK. Vi får jo ikke noen repriser på Åråsen. Hadde hvert surt å gå glipp av et mål eller lignende,
                                        bare på grunn av et flagg!!!!!

                                        De som ber alle rundt dem flytte seg, kan vel kansje flytte seg sjøl.
                                        Hva med "UFA" helt venstrevridd innerst på tribunen.
                                        Der kan de jo til og med sette opp et stort flagg forran seg sjøl. Så kan noen stå der å vaje med det alt for store flagget hele kampen.
                                        Topp å ikke se noe.
                                        Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎