En guide på veien til å bli en god Fugla-supporter

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • TurboJenta_FALSK_IDENTITET
    Utestengt
    • Sep 2005
    • 768

    #21
    Opprinnelig skrevet av Rønnern
    Ved å frivillig velge en utdannelse ved NTNU har man tatt et valg som bortprioriterer Fugla. En god supporter hadde tatt seg en jobb på Dyno som produksjonsmedarbeider evt. servitør på Peppes i Storgata. Begge jobber som ikke krever en utdannelse i barteland.
    Det er jo også mulig å ta en utdannelse i engaland (nei det er ikke skrivefeil her. Skal stå engaland. Ikke England), for deretter å skaffe seg en godt betalt jobb i fugleverden.

    Kommentar

    • Larsk
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 1053

      #22
      Trengte ikke lese svarene du sa B vær gang
      !!Gunners!!

      Kommentar

      • MoBee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 958

        #23
        Opprinnelig skrevet av Ghostwriter
        Scenario 6:

        Lillestrøm spiller kamp mot et bunnlag i tippeligaen, og det er ventet enkel seier for LSK.
        Kampen går på en Lørdag, og krasjer med 40-årslaget til tanta di.


        Gjør du:

        A) Dropper kampen, og drar i bursdag, fordi det ikke har noe å si om du møter opp eller ikke.

        B) Møter opp på kamp, fugla trenger støtte.

        Svar:

        B. Tenk om alle hadde tenkt at de ikke har noe å si på stemningen og støtten. Det er viktig at alle møter opp, selv om det er en ”enkel” kamp. Hvordan kan du kreve at spillerne tar kampen seriøst når du ikke gjør det selv? Møt opp på kamp og syng fugla til seier, uansett om det er Vålerenga eller Tromsø vi møter.
        eh... Jeg kan kreve det fordi:

        1) Det er JOBBEN deres....
        2) Jeg er en kunde som har BETALT for å se de ta jobben sin seriøst... Jeg er ikke ansatt i lsk for å støtte laget, jeg betaler for det. Jeg elsker fugla, men jeg KREVER innsats. Ikke seiere, men innsats.
        Last edited by MoBee; 20.01.2007, 22:49.

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎