Stemningstråd: LSK-Fredrikstad

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Spiri
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Apr 2006
    • 200

    #61
    problemet med at tommy, tromma ol ble flytta var i hvertfall for min del at jeg ikke hørte eller fikk med meg når sangene starta..dette særlig på "vi er med" ropet.. men det var vell til en hennsikt at de har flytta så mulig det var nyttig for andre folk på feltet

    Kommentar

    • krisruds
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 839

      #62
      Opprinnelig skrevet av iL

      Uansett hvordan vrir på det var det uhyggelig dårlig frem til 1-0 scoringa.

      Løsning? Vi trenger fler som trykker på Felt A.
      Hadde gjort seg med en gruppe helt på kanten lengre opp som Forsangerfeltet på felt A kan kommunisere med visuelt for å hjelpe til med å trykke. De foran på Felt A får man nesten aldri med uansett, så det har jeg tilnærmet gitt opp.

      Forslag til forbedring?
      Det var fryktelig dårlig frem til 1-0 ja, ingen kan nekte for det. Dårligste på lenge etter min mening.

      Løsning??
      Jeg er ikke så kjent på feltA så kan vel egentlig ikke uttale meg veldig om det. Men på feltC hadde jeg håpet veldig på at UFC kunne gått 5-6 rader høyere opp slik at det blir lettere for dem som kommer foran dem å bli revet med på trøkket. Lettere for dem som ikke tar i så hardt når de synger at det er mer støy(sang) bakifra.


      Opprinnelig skrevet av Spiri
      problemet med at tommy, tromma ol ble flytta var i hvertfall for min del at jeg ikke hørte eller fikk med meg når sangene starta..dette særlig på "vi er med" ropet.. men det var vell til en hennsikt at de har flytta så mulig det var nyttig for andre folk på feltet
      Jeg håper tromma blir flytta lengere opp igjen til neste kamp. Selv tenkte jeg ikke på at den var flytta, men er kanskje derfor jeg var så veldig førnøyd med at det ikke ble slått så hardt på den. Istede for at tromma ble flytta nedover iår håpet jeg egentlig på at den ble flytta litt oppover mot feltA.
      krisruds medlem av KFL siden 1996


      OI OI OI nå har vi det morro :)

      BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

      Kommentar

      • Marius_LSK
        Juniormedlem
        Bøffel
        • Mar 2007
        • 28

        #63
        Enig med at det ikke var fult trøkk i går.
        Jeg sto på felt C. Der var det ikke veldig mange som var med å sang. Jeg og et par sidna og under meg sang bra. Men ikke noen særlig flere. Jeg sang så høyt jeg kunne og ble ganske hes etter kampen

        Enig med at tromma burde flyttes litt lengre opp. Det burde også forsangerne. Det var vanskelig for oss på felt C å høre når dere begynte å synge.
        ULTRAS LILLESTRØM!

        Kommentar

        • Errevs
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Jun 2005
          • 200

          #64
          grunnen til at folk ikke synger, er at sangene har blitt så jævlig kjedelige.
          Jeg vil synge de sangene som trøkker, ikke sånne sanger som er så dype uten noe høydepunkt.
          Jeg tror de som ikke bidrar på sangene er i samme mening som meg.

          så dropp de jævla kjipe sangene som har tatt over helt på feltet, da vil flere synge.

          - og Hva skjer med at den "vi er fugla" sangen har tatt over som hymna?
          Hymna vår er "vi er lillestrøm kanaris"!.
          "vi er fugla" er desverre pinlig fra start til slutt, den gjør meg flau over å være lillestrøm supporter.

          Kommentar

          • Kopperud
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2006
            • 1697

            #65
            ååå så positive folk er!
            Ultras Felt C 2005x2015

            Lillestrøm & Bajen

            Kommentar

            • hoyt
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2004
              • 2850

              #66
              Opprinnelig skrevet av Errevs
              grunnen til at folk ikke synger, er at sangene har blitt så jævlig kjedelige.
              Jeg vil synge de sangene som trøkker, ikke sånne sanger som er så dype uten noe høydepunkt.
              Jeg tror de som ikke bidrar på sangene er i samme mening som meg.

              så dropp de jævla kjipe sangene som har tatt over helt på feltet, da vil flere synge.
              Hvilke sanger er kjedelige?
              Selv tror jeg grunnen til den variable synginga i går kommer av at det var sesongstart, og folk er ute av trening. Mener å huske at folk var skuffa over synginga både i fjor, forfjor, og året før der. Når sangene setter seg igjen, og forsangerne kommer i form tror jeg dette blir veldig bra.

              Og hvorfor vi ikke gjør et forsøk på å bruke megafon til å starte sanger, det skjønner jeg ikke.
              "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
              - Nosa

              Kommentar

              • Kopperud
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2006
                • 1697

                #67
                Opprinnelig skrevet av hoyt
                Og hvorfor vi ikke gjør et forsøk på å bruke megafon til å starte sanger, det skjønner jeg ikke.
                En viss forsanger vil ikke
                Ultras Felt C 2005x2015

                Lillestrøm & Bajen

                Kommentar

                • André
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2006
                  • 419

                  #68
                  likte den gamle hymna bedre. ikke at jeg har noe i mot "Vi er fugla"

                  men den gamle hymna er bedre.
                  Your life
                  A game
                  turn it up, turn it up!

                  Kommentar

                  • Marius_LSK
                    Juniormedlem
                    Bøffel
                    • Mar 2007
                    • 28

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av André
                    likte den gamle hymna bedre. ikke at jeg har noe i mot "Vi er fugla"

                    men den gamle hymna er bedre.

                    Enig. Den gamle er bedre. Mer trøkk.
                    MEn har heller ikke noe i mot "Vi er fugla"
                    ULTRAS LILLESTRØM!

                    Kommentar

                    • maurakanari
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2005
                      • 637

                      #70
                      Vi er fugla er for lang.. Vi er lillestrøm.... er kortere og gir derfor bedre trøkk, ønsker derfor denne som hymne...

                      Trur også det begynner å bli nok sanger på en stund. Ikke bra å ha for mange nye hele tiden.. En-to nye til seriestart, og en-to til høstsesongen holder i massevis..Bedre med få kvalitetssanger, enn mange som ikke trøkker noe særlig. Savner ååååååååååååååå vi elsker lillestrøm, super-kanaris. Foriige kamp savnet jeg "for evig og for alltd" , " kom igjen fugla, nå har vi trua", "åråsen er våres hjem" , " i år så tar vi allt" , " alle dem som elsker fugla klapper nå" , i tillegg var det allt for mange som ikke klappet. Klappinga gir et ekstra trøkk og får ofte med resten av stadion ( på klappinga da) . Nytter ikke å stå med henda i lomma for at det er kaldt ute. Klapp, og henda blir varme..

                      I tillegg savner jeg sangene på hver enkelt spiller før kampen...
                      VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                      Kommentar

                      • Lars
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6156

                        #71
                        100% enig i alt du sier, og jeg kan forsikre deg om at disse tingene er tatt opp allerede. Forsangerne hadde ingen god dag på jobben, både når det kom til kreativitet og hyppighet på sangstartinga. Regner med at det blir bedre til neste match.

                        Viktig å få til en god miks av gamle klassikere, nye "trøkkesanger" og spillersanger. Spillersanger setter spillerne jævlig pris på, så det er noe som ikke må gå i glemmeboka.

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          #72
                          Spillersanger er noe jeg synes vi blir dårligere med for hvert år. Men det kan kanskje forklares med at vi har fått så veldig mange fler sanger enn det vi hadde bare for noen år siden.
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • nob
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Mar 2007
                            • 137

                            #73
                            Jeg er også enig i at det er alt for lite spiller sanger. Husker for noen år tilbake når vi begynte med bjarmann sangen, og fortsatte med hver enkelt spiller. Kanskje ikke nødvendig med alle spillersangene, men jeg mener vi burde bruke spiller sanger mer når en spiller gjør noe godt på banen, iallefall MÅ vi da ha spiller sang etter et mål!!!

                            Så syns jeg det blir for mye deling i sanger, altså de sangene hvor feltet blir delt i 2. Er for dårlig organisering som gjør at alle synger på ene delen, eller hips om happ...

                            Og hvor var JA FOR FAEN som RUNGA over stadion før så det blei drønninger på sittetribunen??

                            Men vi må nok innse at vi var like nervøse til seriestart som spillerne, blir nok bedre mot Lyn.
                            "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

                            Kommentar

                            • heidar
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2121

                              #74
                              Godt å være tilbake på Åråsen igjen! Stemninga var omtrent som forventet,, dette seriestart-syndromet er noe som dukker opp hvert år, og som like fort går i glemmeboken. Var ikke så mange som sang øverst på felt C, men det retter seg opp utover i sesongen.

                              En ting som irriterte meg, var at sangene stoppa opp innimellom når alle snudde seg for å få med seg en reprise på storskjermen. Det blir for dumt hvis halvparten av feltet snur seg for å se på en reprise før de trøkker til med "Dommerjævel". Vi vet jo at vi alltid har rett, og trenger ikke en storskjerm for å bekrefte det.

                              Savner også mange av de gamle, men selvfølgelig greit å prøve nye sanger så tidlig som mulig! "Lillestrøm, våkn opp idag", venta jeg forgjeves på mens vi stanga i første omgang. I tillegg syns jeg det tok altfor lang tid før Occean-sangen kom igang etter målet.

                              Men dette regner jeg med er retta på til neste kamp!
                              En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                              Endelig er mørketida over.

                              Kommentar

                              • Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av heidar
                                "Lillestrøm, våkn opp idag", venta jeg forgjeves på mens vi stanga i første omgang.
                                Vi sang den i 1. omgang. Jeg har sett kampen i opptak.

                                Kommentar

                                • vollafugl
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2006
                                  • 978

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
                                  Var elendig synging idag synes jeg. Sto hoyt oppe paa felt c, var knapt noen som sang rundt meg. Irriterte meg ogsaa kraftig over alle intervjuene fra sidelinja, haaper disse forsvinner fortest mulig, det er helt uinteressant aa hoere paa Knut Torbjorn Eggens analyser. La fansen staa for underholdningen i stedet!
                                  Men opplegget nå var vesentlig bedre enn at dette tullet med "tippetupp" "chearleeders" osv. Det er VIRKELIG drepen.

                                  Kommentar

                                  Working...