Stemningstråd Godset-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    #81
    Opprinnelig skrevet av Godsif
    Jeg kan bare ikke skjønne hvor du har fra at dere var fler syngende enn oss? Blir vel like tåpelig å prate om det som om hvem som vant tribunekampen.
    TV-bildene/-lyden har talt. Case closed!
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • mr.sandass
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2005
      • 972

      #82
      Opprinnelig skrevet av Godsif
      Jeg kan bare ikke skjønne hvor du har fra at dere var fler syngende enn oss? Blir vel like tåpelig å prate om det som om hvem som vant tribunekampen.
      Vi var fler syngende enn dere jo. Det eneste jeg klarte å høre fra dere var kom igjen godset.

      Men skal ikke si at vi vant tribunekampen men utifra det jeg har hørt på nettet idag så må jeg si at jeg ble mektig imponert av oss selv.

      Marienlyst har per idag, Norges desidert dårligste bortefelt. Bortefeltet er faktisk en katastrofe
      www.ultrasfeltc.net

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #83
        Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
        TV-bildene/-lyden har talt. Case closed!
        TV-bildene/-lyden gir nesten alltid et uriktig bilde av tribunekampen.

        Når det gjelder antall syngende kan det ikke være tvil om at vi var flere. GU-tribunen tar 1100, og det er laaangt fra alle som synger på denne tribunen. Vi var 1200 på vår tribune, og det med en langt større andel hardcore-supportere.

        Kommentar

        • LSK-supp.
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 1023

          #84
          Opprinnelig skrevet av Godsif
          Jeg kan bare ikke skjønne hvor du har fra at dere var fler syngende enn oss? Blir vel like tåpelig å prate om det som om hvem som vant tribunekampen.
          Tribunen deres tar 1100 og var ikke helt full, dessuten så så vi fra klokkesvingen at de på kantene på tribunen deres ikke var med å synge/klappe med få unntak.

          Da vi var 1300 kanarifans, så sier det seg selv....

          Edit: så ikke at innlegget ditt var det samme Lars
          I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

          Kommentar

          • Fritz
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2004
            • 1033

            #85
            Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
            Da vi var 1300 kanarifans, så sier det seg selv....
            Det er vel å ta i. Estimatet i en annen tråd er 1100-1200 i bortesvingen, og 200 kanaris på sitteplass. Jeg stod forøvrig ganske langt til høyre i bortesvingen, og der var det de færreste som sang.

            KFL gjorde en god innsats i Drammen, men aldri i verden om vi var over 1000 syngende.

            Synes også GU trøkket bra flere ganger under kampen. Personlig ble jeg ganske imponert over lyden som kom derfra - bra sangreportoar hadde de også.

            Som andre har påpekt: gøy å møte en "ordentlig" supportergruppe til en forandring - gleder meg til returoppgjøret, allerede.

            Kommentar

            • Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

              #86
              Opprinnelig skrevet av Lars
              TV-bildene/-lyden gir nesten alltid et uriktig bilde av tribunekampen.
              Et godt eksempel er seriestarten mot FFK. Da jeg så denne i opptak hørte jeg nesten bare bortefansen, til tross for at jeg nesten ikke hørte en lyd fra dem under kampen. Plasseringen av mikrofonene betyr alt.

              Kommentar

              • _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4377

                #87
                Psssh. Gi oss en tribune og et tak i curvaen på marienlyst. så kan vi begynne å diskutere!!
                ..................

                Kommentar

                • mr.Jordbakke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3845

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av Lars
                  TV-bildene/-lyden gir nesten alltid et uriktig bilde av tribunekampen.
                  Det forhindrer likevel ikke det faktum at KFL sang i fulle 2 X 45, mens GU sang endel mindre. Av mine bekjente i Drammen som satt på langsida var det masse skryt av KFL - de ble svært imponert!
                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                  Mvh
                  Mr.Jordbakke

                  Kommentar

                  • Godsif
                    Juniormedlem
                    Ferskenpels
                    • Apr 2007
                    • 4

                    #89
                    Som noen andre fornuftige kanaris sier før meg: Selvfølgelig synger ikke alle på GU-tribunen, men det gjelder for alle supportergrupper. Husker ikke hvem soms krev det, men han skjønenr like godt som meg at det var omtrent like dødt på sidene deres også Dessuten: å si at dere var 1000 som sang er vel greit nok, men det er selvsagt bare tull.

                    Det er også greit nok av dere å si at dere hørte lite fra oss utenom kom igjen Godset, men tenk: Dere sier selv at dere sto og sang 2x45 (noe som er ganske riktig), hva slags bilde kan dere som sang der ha av GU's trøkk? TV er greit nok, men med de rette forholdene kan Bastionen ta Klanen greit på Ullevaal gjennom TVen.

                    Det som er cased closed er vel at vi som sto på hver vår kortside egentlig har lite å si om trykk fra den andre grupperingen

                    Kommentar

                    • mr.sandass
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2005
                      • 972

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av Godsif
                      Som noen andre fornuftige kanaris sier før meg: Selvfølgelig synger ikke alle på GU-tribunen, men det gjelder for alle supportergrupper. Husker ikke hvem soms krev det, men han skjønenr like godt som meg at det var omtrent like dødt på sidene deres også Dessuten: å si at dere var 1000 som sang er vel greit nok, men det er selvsagt bare tull.

                      Det er også greit nok av dere å si at dere hørte lite fra oss utenom kom igjen Godset, men tenk: Dere sier selv at dere sto og sang 2x45 (noe som er ganske riktig), hva slags bilde kan dere som sang der ha av GU's trøkk? TV er greit nok, men med de rette forholdene kan Bastionen ta Klanen greit på Ullevaal gjennom TVen.

                      Det som er cased closed er vel at vi som sto på hver vår kortside egentlig har lite å si om trykk fra den andre grupperingen
                      Gressbakke uten tak og motvind v.s tribune med tak og medvind.

                      Når dette klarer å bli temmelig likt så sier det sitt
                      www.ultrasfeltc.net

                      Kommentar

                      • e.d
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2005
                        • 688

                        #91
                        tror vi må få opp en decibelmåler foran hvert lags supportere så vi finner ut av hvem som har best trøkk
                        synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                        Kommentar

                        • Hertis
                          I karantene
                          Forumonanist
                          • May 2004
                          • 173

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av e.d
                          tror vi må få opp en decibelmåler foran hvert lags supportere så vi finner ut av hvem som har best trøkk

                          Kunne vært noe det Men syns vi gjorde en grei figur på mandag... sett i forholdt til plasseringen vår.. Men GU go oss bra motstand, det liker jeg

                          Kommentar

                          Working...