Røyking på tribunen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Juven
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2006
    • 212

    Røyking på tribunen

    Må det det røykes på tribunen? Sto på feltet sang og koste meg skikkelig da Myklebust satte inn det første målet men gleden var ikke fullt så stor når han som sto foran meg også skulle juble, fikk en røyk stompet rett i armen. Synes ikke det er så behagelig. Får vel ikke gjort noe annet enn å be en bønn om at de som røyker har litt mer kontroll på armen sin.
    Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!
  • Seb.R
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 4159

    #2
    På tide at folk begynner å slutte å røyke på Åråsen. Det er en røykfritt arena, og det er rett og slett respektløst mot andre tilskuere, som ikke er så begeistra for røyken.
    www.sebastianramsland.com
    www.twitter.com/sebramsland

    Kommentar

    • Hexaphim
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 2756

      #3
      Jeg hadde ikke tenkt til å poste noe om det, men siden det først er opprettet en tråd om det... det var direkte plagsomt til tider på feltet på mandag, det er ikke spesielt digg når røyk blir blåst i ansiktet ditt når du prøver å synge. Som ny på feltet føler jeg ikke at jeg kan irettesette garvede feltveteraner der og da, så jeg sutrer heller litt her.
      "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #4
        Jeg er helt enige med dere. men dere kan like godt drite i å diskutere det mer. Dere kommer ikke til å nå igjennom, folk er dårlige på å ta hensyn sånn sett.
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • Hexaphim
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 2756

          #5
          Jeg har ikke de store forhåpningene. Jeg har sett lignende diskusjoner her før, og der var det riiimelig mange som avslørte en mentalitet som ikke er helt kompatibel med vår.
          "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

          Kommentar

          • lier_fugl
            Medlem
            Møteplager
            • Jun 2006
            • 98

            #6
            Huff.. apropo respektløst, på LSK - FFK kampen hadde jeg to stykker foran meg som røyket (Begge røyket så ekstremt at de fyrte opp en ny røyk med røyken de allerede hadde i munnun);
            "Unnskyld, kan du være så snill å la vær og røyke eller flytte deg, for jeg hoster så fælt av røyken," sa jeg. Herrene overså meg fyllstending og begynte til og med å le av meg. Greit nok at jeg kun er 17 år, men jeg er vel like mye verdt som andre på stadion? :neutral:

            Ikke no super big deal, klarte meg fint og hadde en flott kamp fordet. Men det er jo et kraftig irritasjonsmoment og jeg mener det er veldig respektløst ovenfor meg som person å oppføre seg så ubehøvlet.
            Evig og for alltid.

            Kommentar

            • MoBee
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 958

              #7
              Jeg sa ifra (og var nødt til å krangle) om dette flere ganger i fjor, men ga opp. Folk er så jævlig respektløse når det kommer til dette punktet. "slapp av a", "ikke vær så kjip a", "kan ikke DU flytte deg da" var en del av responsen jeg fikk. Det tar så mye av gleden ved å være på stadion vekk, når man må kjefte på og krangle med dine medsupportere...

              Kommentar

              • Trondeo
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3062

                #8
                Denne debatten vet vi vel ikke ender noen steder..

                Får heller trøkke i oss røyken, sånn at vi blir vant til den, da blir det ingen problemer

                Kommentar

                • Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

                  #9
                  Jeg foreslår at alle som er plaget av røyk, sier fra hver gang naboen på tribunen tar seg en røyk. Hvis mange nok gjør dette, vil forhåpentlig røykerne etter hvert føle et visst ubehag og vurdere å stumpe røyken.

                  Kommentar

                  • xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                    Jeg foreslår at alle som er plaget av røyk, sier fra hver gang naboen på tribunen tar seg en røyk. Hvis mange nok gjør dette, vil forhåpentlig røykerne etter hvert føle et visst ubehag og vurdere å stumpe røyken.
                    Det beste ville vært om alle ikkerøykerene gikk sammen om å synge "ut med svinet" til hver eneste lille jævel som fyrer opp en røyk
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                    Kommentar

                    • Jaren-kanari
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Mar 2004
                      • 185

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av xeR
                      Det beste ville vært om alle ikkerøykerene gikk sammen om å synge "ut med svinet" til hver eneste lille jævel som fyrer opp en røyk
                      Syns det beste hadde vært at alle som ikke røyket, begynte med det. Da blir det ikke noen krangling rundt dette emnet. Vil vært en kul visuell effekt å liksom få røyklagt hele feltet....
                      Jaren-kanari
                      Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Jaren-kanari
                        Syns det beste hadde vært at alle som ikke røyket, begynte med det. Da blir det ikke noen krangling rundt dette emnet. Vil vært en kul visuell effekt å liksom få røyklagt hele feltet....
                        Trodde ikke det var lov med pyro jeg
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • KristofferØ
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 587

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                          Jeg hadde ikke tenkt til å poste noe om det, men siden det først er opprettet en tråd om det... det var direkte plagsomt til tider på feltet på mandag, det er ikke spesielt digg når røyk blir blåst i ansiktet ditt når du prøver å synge. Som ny på feltet føler jeg ikke at jeg kan irettesette garvede feltveteraner der og da, så jeg sutrer heller litt her.
                          Er da ikke noe hieraki da? Bare å skrike det, så får du se hva som skjer.. de fleste retter seg nok etter det, siden det er regler imot det.. Men å kreve slutt på røyking er det bare å gi opp.. Mener JEG da
                          I år så tar vi ostepop
                          Vi elsker Lillestrøm
                          HEI!

                          Kommentar

                          • pistage
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2006
                            • 285

                            #14
                            jeg røyker selv, men vet hvor irriterende det er selv når jeg prøver å synge og hoppe med røyk i øya og sneipeglo i armen osv. Røyker derfor kun i pausen, selvom kanskje heller ikke alle liker det. men "litt" hensyn tar jeg...

                            Kommentar

                            • frua
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Nov 2005
                              • 151

                              #15
                              Jeg røyker også... Og prøver å ta meg ned til under storskjermen for å ta en røyk i pausen, men nå kommer jeg meg ikke ned dit! Det er grisefullt på feltet og folk sutrer da fordi jeg vil forbi... Så jeg røyker i pausen - på feltet.
                              Men hvis noen kjefter på meg - ja da stumper jeg nok røyken ja, har ikke fått kjeft enda.

                              Kommentar

                              • Rathsmeister
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2006
                                • 561

                                #16
                                I denne "saken" kommer man langt med sundt folkevett. Er lov til å ta seg pause mellom hver røyk... Man kan blåse røyken rett opp, holde røyken der det er plass osv...

                                Burde egentlig ikke være noe problem...

                                Problemet er at det alltid vil være noen sosiale utskudd som nekter å ta hensyn til andre Sier man fra til disse bør og SKAL problemet i de fleste tilfeller være løst, bortsett fra de med EQ tilsvarende en blind flodhest...
                                Mvh
                                Martin Raths

                                Kommentar

                                • Ghostwriter
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2006
                                  • 254

                                  #17
                                  Det er greit nok at man kan si fra om en røyker plager deg.

                                  MEN, det er kjedelig å gjøre seg til en kjiping som ødelegger "kosen" for andre. Jeg vil helst slippe å si til folk om røyken, og bli mislikt pga dette. Kan ikke folk bare respektere at det er røykfrie tribuner? Og heller legge inn en snus, eller gå et sted hvor man ikke plager folk med røyken?

                                  Kommentar

                                  • André
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2006
                                    • 419

                                    #18
                                    Jeg røyker selv jeg, ingen har sagt noe til meg. Men jeg blåser røyken mest mulig opp pluss at jeg røyker bare i pausen omtrent.

                                    Uansett der jeg pleier å stå (over ufc) er det omtrent bare folk som røyker rundt meg (ser det ut som) og ufc burde jo egentlig ikke klage.

                                    det ryker jo en del mer av et bluss
                                    Your life
                                    A game
                                    turn it up, turn it up!

                                    Kommentar

                                    • KristofferØ
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 587

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Ghostwriter
                                      Det er greit nok at man kan si fra om en røyker plager deg.

                                      MEN, det er kjedelig å gjøre seg til en kjiping som ødelegger "kosen" for andre. Jeg vil helst slippe å si til folk om røyken, og bli mislikt pga dette. Kan ikke folk bare respektere at det er røykfrie tribuner? Og heller legge inn en snus, eller gå et sted hvor man ikke plager folk med røyken?
                                      Spør du pent nok så trur jeg ikke du ødelegger noe som helst.. Bare å takke høflig etterpå, så går det nok bra =) Så kan dem ta seg en blås hvis dem flytter litt på seg..
                                      I år så tar vi ostepop
                                      Vi elsker Lillestrøm
                                      HEI!

                                      Kommentar

                                      • LSK-jenta
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2004
                                        • 656

                                        #20
                                        Jeg og ei venninne snakket faktisk om røyking på forrige kamp.
                                        Vi satt på Strømmen Storsenter tribunen og der gikk folk ned ved kioskene/doene/utgangene for å røyke i pausen.
                                        Og da må jeg ærlig talt innrømme at det hadde vært bedre om disse idiotene som ikke skjønner bedre fikk røyke på tirbunen enn å røyklegge hele ingangs-"tunellen".
                                        Yvonne

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎