Stemningstråd Aalesund-LSK

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • robbie
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Apr 2006
    • 168

    #61
    Opprinnelig skrevet av koppen
    haha, hvis dere ser på oppsumeringen av kampen på fxt.no kan dere se fra feiringen av mål nr. 1 fra kanarifansen nederst i høyrehjørne se at thomas stjeler lua fra en politi mann.. han gikk på tynn is der for å si det sånn:P

    Ja ja. Snuten var fugl. oppvokst på skedsmokorset. Morro var det lell.
    LengeLeveLsk

    Kommentar

    • JhnY
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 975

      #62
      Bilder samt en film fra turen finner du her: http://ultrasfeltc.com/tippeligaen.php - Kos dere

      Kommentar

      • Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

        #63
        Opprinnelig skrevet av JhnY
        Bilder samt en film fra turen finner du her: http://ultrasfeltc.com/tippeligaen.php - Kos dere
        Greit at dere ikke er spesielt pene, men skal dere sensurere bilder av dere selv kan dere like gjerne gjøre det skikkelig. Dette så mer ut som B-gjengen...

        Er dere så redde for at noen skal kjenne dere igjen, er det vel kanskje like greit å drite i å legge ut bildene av dere selv, det er liksom ikke noe tap om de forblir på et eller annet minnekort.
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

        Kommentar

        • JhnY
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 975

          #64
          Opprinnelig skrevet av Rønnern
          Greit at dere ikke er spesielt pene, men skal dere sensurere bilder av dere selv kan dere like gjerne gjøre det skikkelig. Dette så mer ut som B-gjengen...

          Er dere så redde for at noen skal kjenne dere igjen, er det vel kanskje like greit å drite i å legge ut bildene av dere selv, det er liksom ikke noe tap om de forblir på et eller annet minnekort.
          Tatt fra ufc sin hjemmeside: "På grunn av en tilsynelatende endeløs heksejakt og trakassering fra politiets/LSK Sikkerhets side, har vi bestemt oss for å begynne med sensur av bildene våre. Vi har i utgangspunktet ingenting å skjule, men vi er rett og slett dritt lei hendelser som den i Drammen."

          Kommentar

          • Torolf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 9574

            #65
            Opprinnelig skrevet av JhnY
            Tatt fra ufc sin hjemmeside: "På grunn av en tilsynelatende endeløs heksejakt og trakassering fra politiets/LSK Sikkerhets side, har vi bestemt oss for å begynne med sensur av bildene våre. Vi har i utgangspunktet ingenting å skjule, men vi er rett og slett dritt lei hendelser som den i Drammen."
            Dette er bare å gi "motstanderne" deres vann på mølla. Hvis dere ikke har noe å skjule, bør dere ikke skjule noe.

            Kommentar

            • svare1
              Medlem
              Bøffel
              • Dec 2006
              • 32

              #66
              Enig med Torolf, hvis dere legger ut bilder og filmer av dere selv, vil dette bare få mottsatt virkning, og gir bare mer vann på mølla for media og andre som ikke kjenner til de diverse episodene, og seinest i Drammen(som jeg selv så og tidligere støttet dere i et innlegg dagen etter kamp), og som vil ta dere for casuals, og vil da bruke tid på å grave frem drit om dere, uansett om det er berettiget eller ikke, og vinklingen vil bli noe helt annet, enn at dere vil skjule dere for vaktene til LSK. Så hvis dere ikke har noe å skjule, vær stolte over den støtten dere gir laget, og vis hvem dere er! En annen ting, tror nok uansett vaktene og politiet har bilder av dere, så dette gir som sagt bare feil inntrykk av dere, for utenforstående, som vil se på dette som mistenklig, og vil dro dere har noe å skjule.

              Kommentar

              • KristofferØ
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 587

                #67
                Lurer på hvem som fikk vann på mølla jeg, RØNNERN...
                I år så tar vi ostepop
                Vi elsker Lillestrøm
                HEI!

                Kommentar

                • Harald_88
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2006
                  • 550

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Torolf
                  Dette er bare å gi "motstanderne" deres vann på mølla. Hvis dere ikke har noe å skjule, bør dere ikke skjule noe.
                  Er ganske kjipt å få ansiktet sitt i noen av landets største aviser hvor bildet er knyttet til en artikkel om vold blant fotballsupportere skjønner du.

                  Synd at det skal være på den måten, men så lenge vi opplever så mye trakkasering som der har vært, så må det bli sånn
                  Alt For Fugla

                  Gå Av Grønlund

                  Kommentar

                  • Gale Isbre
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2005
                    • 1164

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Harald_88
                    Er ganske kjipt å få ansiktet sitt i noen av landets største aviser hvor bildet er knyttet til en artikkel om vold blant fotballsupportere skjønner du.

                    Synd at det skal være på den måten, men så lenge vi opplever så mye trakkasering som der har vært, så må det bli sånn
                    Landets største aviser har ingen rett til å publisere bilder dere har tatt uten deres tillatelse. Derimot kan landets største aviser fort finne på å ønske seg bilder av dere, hvis de får inntrykk av at dere er farlige mennesker med noe å skjule. I såfall blir jo løsningen å gå med sladd på kamp. Jeg skjønner at dere blir frustrerte, men i likhet med andre tror jeg ikke denne metoden gjør ting bedre. Da er det kanskje bedre å ikke legge ut bilder av dere selv før dette problemet er løst?

                    Kommentar

                    • Torolf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 9574

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Harald_88
                      Er ganske kjipt å få ansiktet sitt i noen av landets største aviser hvor bildet er knyttet til en artikkel om vold blant fotballsupportere skjønner du.

                      Synd at det skal være på den måten, men så lenge vi opplever så mye trakkasering som der har vært, så må det bli sånn
                      Jeg skjønner problemstillingen, men sladden deres bidrar kun til å bygge opp under medienes fordommer. Det er kanskje ikke så rart, når man finner tilsvarende bilder på hjemmesidene til "ekte" casuals.

                      Kommentar

                      • Kølla Riisa
                        Seniormedlem
                        • Jun 2004
                        • 1021

                        #71
                        Man finner også sladd på sider til andre Ultras grupper uten at de nødvendigvis har gjort noe galt.

                        Kommentar

                        • Torolf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 9574

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                          Man finner også sladd på sider til andre Ultras grupper uten at de nødvendigvis har gjort noe galt.
                          Du kan sikkert overbevise meg om at sladden er uskyldig og ikke betyr at dere har noe å skjule, men forsøk med journalister, politi og vakter.

                          Kommentar

                          • Gale Isbre
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2005
                            • 1164

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                            Man finner også sladd på sider til andre Ultras grupper uten at de nødvendigvis har gjort noe galt.
                            Her er det ikke snakk om å ha gjort noe galt eller ikke. Her er det snakk om at media ønsker av hele sitt hjerte at norsk fotball skal ha et problem, og derfor gjør det de kan for å "bevise"/bevise det. I Norge er sladdete ansikter tilnærmet synonymt med kriminelle. Dere er utfra mine erfringer med UFC en trivelig gjeng, men jeg tror ikke en sensasjonssøkende sportssjournalist med krigstypefetish vil velge å tro det når han ser et sladdet bilde.

                            Kommentar

                            • Vestfold Kanaris
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Oct 2004
                              • 4583

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Torolf
                              Det er kanskje ikke så rart, når man finner tilsvarende bilder på hjemmesidene til "ekte" casuals.
                              Nok en flåsete kommentar. Men ikke annet å vente når det kommer fra deg Torolf.

                              Du vet godt hva vi står for. Har du glemt forskjellen på Ultras og casuals, er det bare å spørre hvis det er noe du ikke forstår.
                              LOUD
                              PROUD
                              ULTRA

                              Kommentar

                              • Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                                Nok en flåsete kommentar. Men ikke annet å vente når det kommer fra deg Torolf.

                                Du vet godt hva vi står for. Har du glemt forskjellen på Ultras og casuals, er det bare å spørre hvis det er noe du ikke forstår.
                                OK. Er det noen på bildene som har noe å skjule?

                                Kommentar

                                • Vestfold Kanaris
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Oct 2004
                                  • 4583

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Torolf
                                  OK. Er det noen på bildene som har noe å skjule?

                                  Jepp.
                                  LOUD
                                  PROUD
                                  ULTRA

                                  Kommentar

                                  • Kølla Riisa
                                    Seniormedlem
                                    • Jun 2004
                                    • 1021

                                    #77
                                    Forøvrig har denne "diskusjonen" ingenting med stemningstråden Ålesund-LSK og gjøre. Sladde bilder startet vi med etter helvete i Drammen.

                                    Nå har vel alle fått sagt sin mening så da kan vil lukke denne?

                                    Kommentar

                                    • Torolf
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 9574

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                                      Jepp.
                                      Takk. Da skjønner jeg bedre formålet med sladden.

                                      Kommentar

                                      Working...