Stemningstråd LSK-Viking

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
    At jeg er yngre er ikke noe jeg kan noe for, at jeg har lyst til å flagge er ikke noe jeg kan noe for, at jeg har lyst til å synge er ikke noe jeg kan noe for, at jeg vil hoppe er ikke noe jeg kn noe for, at jeg er lillestrøm supporter er ikke noe jeg kan noe for..
    og at du/dere ikke viser respekt eller hører på andre mennesker er heller ikke noe du kan noe får?
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    • ChriZza
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 4265

      Sliter dere med å lese?
      Hadde jeg hatt rettigheter på formuet her skulle jeg rydda opp men det har jeg ikke.
      siterer meg selv igjen:
      Opprinnelig skrevet av ChriZza
      Moderatormelding:
      Les trådtittel og hold dere til tema ......
      Også ønsker jeg å minne om PM-funksjonen vi har på forumet....

      Kommentar

      • Dinho
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 884

        Opprinnelig skrevet av Dinho88
        Håper du forsto at jeg snakket litt billedlig her, jeg forstår ditt poeng, men på en stå tribune på Åråsen så er det ikke samme forhånd regler som ved arbeiderpartiets landsmøte. Her handler det ikke om å mate jens med druer men å vise litt mentalitet, det syns jeg kreves hvis man skal kalle seg en del av Kanari-Fansen Lillestrøm! Respekten overfor KFL som gruppe burde være større enn sitt eget behov over å nekte å synge, hoppe, klappe osv osv..
        orker ikke å skrive noe nytt, bare kopier meg selv...
        twitter @amundsakis
        ΘΥΡΑ 13

        Kommentar

        • maurakanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2005
          • 637

          Opprinnelig skrevet av _Jonern
          Han har trossalt stått der i 17 år, så selveste maurakanari kan vel gjøre som han vil :lol:
          Selvsagt kan jeg gjøre som jeg vil, lar meg hvertfall ikke påvirke av en gjeng wannabe-ultras!!
          VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

          Kommentar

          • Dinho
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2006
            • 884

            Og vi ULTRAS lar oss ikke bli påvirket av poengløse forumanister.
            twitter @amundsakis
            ΘΥΡΑ 13

            Kommentar

            • maurakanari
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2005
              • 637

              Opprinnelig skrevet av Dinho88
              Og vi ULTRAS lar oss ikke bli påvirket av poengløse forumanister.
              Bra, da er vi enige da!!!
              VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

              Kommentar

              • Tony
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4737

                Det er maks 4 stk som klager. Hvorfor ikke stå foran UFC neste kamp?
                Hvordan har dere takla Tommy, Jofle, Mykle mm. tidligere? da var måten for å få med seg folk til å synge på håpløst med masse utskjelling osv.

                Tony-syngende stående supporter i 11 år!

                Kommentar

                • Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

                  Spennende forumkrig...

                  Tror nøkkelordet i denne sammenhengen er toleranse. Så lenge man har et stort felles felt, der alle typer fans er samla, må man akseptere at folk har forskjellige oppfatninger ang. tribuneliv. De som liker å være totalt bajas på tribunen med hopping, ras, lekeslossing, flagging og lignende må godta at andre foretrekker å kjøre en roligere linje. Samtidig må de sistnevnte godta de som ønsker å være aktive med flagging, hopping osv. Dette handler om å dra i samme retning for å oppnå et felles mål, nemlig at LSK skal få best mulig støtte. At måten man støtter laget på varierer fra person til person, må man rett og slett godta.

                  Kommentar

                  • Stone
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Sep 2006
                    • 225

                    Opprinnelig skrevet av Tony
                    Det er maks 4 stk som klager.
                    På dette forumet ja, stå sammen med de andre oppe på felt c så skjønner du sikkert at det er en del fler.

                    Det Lars skriver er meget fornuftig, følger vi hans råd kommer vi langt.

                    Kommentar

                    • KristofferØ
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 587

                      Opprinnelig skrevet av maurakanari
                      Selvsagt kan jeg gjøre som jeg vil, lar meg hvertfall ikke påvirke av en gjeng ultras!!
                      Såvidt jeg kan se, er det nettopp det du gjør. Kanskje du ikke synger noe særlig mer, men om du er stemmeløs så får det være ditt forbanna problem.. hvis UFC kan få 10-15 personer som står rundt deg til å ta i litt, så er mye gjort. Vi skulle gjerne hatt med deg på synginga, men at du er mer opptatt av å registrere hver gang vi SNUR OSS (noe som vitner om at DU FØLGER MER MED PÅ OSS EN KAMPEN) beviser for meg at du ikke står i kanarifansen fordi du er ivrig supporter, men at du ikke bruker en hundrelapp ekstra på sitta.

                      Hvordan kan du si at du ikke blir påvirka av UFC? Du sitter jo her og trøkker på knappene time inn og time ut og syter og klager! Joda, det gjør jeg også, men så sier ikke jeg at jeg ikke blir påvirka av sytekopper heller..

                      Men å trøkke på forumet og sutre fordi en som har blitt utnevnt som forsanger skriker litt, det synes jeg blir drøyt!
                      Last edited by KristofferØ; 21.05.2007, 14:25.
                      I år så tar vi ostepop
                      Vi elsker Lillestrøm
                      HEI!

                      Kommentar

                      • tHuLu
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 730

                        Prøver å lure tråden ontopic igjen! Jeg hadde med meg en god kompis som er vikingsupporter på feltet. Han gikk i sivil og er av den rolige avbalanserte sorten Han var mektig imponert over oss og nivået vi holdt i forhold til hva han var vant med fra stavanger.
                        "Sånt någe har ikkje me i stavænger" for å sitere fyren!
                        For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                        Kommentar

                        • Uwes disippel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6039

                          Hvorfor i all verden tar du med en Viking supporter på feltet?
                          Hva om feltet hadde blitt usolgt og en kanarifan ikke fikk billett pga at du har med en Viking supporter?

                          Har sett og hørt dette flere ganger og det plager meg grenseløst. Er man riktig uheldig så kan det utarte seg til noe stygt hvis den rette personen står ved side av.

                          Kommentar

                          • tHuLu
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 730

                            Jeg tenkte kanskje det ville komme en slik reaksjon, og jeg forstår hva du sier. Jeg dro nå et lskskjerf over hue på gutten og det hadde han faktisk på hele kampen gjennom så særlig ihuga er han nok ikke. Kan nå heller se på det som et forsøk på frelse fra min side.
                            For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎