Utvidelse av Kanarifeltet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • erlando
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2006
    • 858

    Opprinnelig skrevet av krisruds
    Helt enig at den ene siden burde ta 4-5000.

    Men synes ikke at over 30.000 er riktig.

    Tror vi brude legge oss på rundt 18-22.000, med ytbyggningsmuligheter.

    Jeg vil ha noe lignende Viking Stadion, altså der alt er i en etasje.
    Røkkeløkka/Start Stadion er også fin, men liker ikke to eteasjer.
    Slik som jeg tolker det så er argumentet at det på generelt grunnlag ikke er behov for to etasjer på stadion med tilskuerkapasistet på under 30 000.

    Hvor stort stadion LSK eventuelt skal bygge er ikke nevnt (Selv om totalkapasiteten fort nærmer seg 30 000, dersom kortsidene tar 5000 hver - selvfølgelig avhengig av om det er stå- eller sittetribune.)
    Ja til pause i pausen!

    Kommentar

    • CFD
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2319

      Jeg tror vi må vurdere tilskuergrunnlaget rundt Lillestrøm. Er det realistisk med en så stor "Ny Stadion effekt?" som vi har sett i de store byene siden en så stor prosentandel allerede går på stadion iforhold til feks Bergen ,Oslo og Stavanger.
      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4377

        Bare bygg en "Viking Stadion" her i Lillestrøm! Den er rett og slett perfekt. Passe kapasitet for Lillestrøm, ser bra ut, og er en fantastisk stadion å synge på. Vanskelig å få det noe særlig bedre. Kunne krabba baklengs herfra til stavanger for å få en sving som Viking-Hor(d)ene har. (nesten)
        ..................

        Kommentar

        Working...