Bruk av storskjermen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Per Arne
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2347

    Bruk av storskjermen

    Storskjermen er kommi for å bli, men hva mener du den kan brukes til, innimellom reklamesnuttene?

    Kom ikke med utbrudd mot storskjermen og hva som ikke bør være på den, men bruk hodet og vær kreativ, og la denne tråden være en LSKs markedsavdeling sjekker for gode innspill og nye idéer.
    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
  • Per Arne
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2347

    #2
    Bra for tifo-kassa

    Jeg starter med en idé som fikk meg til å starte tråden

    Jeg har fått med meg at forum-dinho har gitt ut egen DVD, og kombinert med hans interesse for tribuneliv og tifo, så la jeg sammen to+to, og fikk fem:

    Å sette sammen en snutt med filmsnutter av våre store (og små) tifoer burde være en grei sak for deg, regner jeg med Få en voice-over av Rønner'n som forteller kjapt om FuglaTifo sitt arbeid -> og at du (tilskueren som ser) kan være med og støtte arbeidet ved å sende en SMS og gi et beløp. Og selvfølgelig SMS-nummeret/oppfordringen tilslutt som tekst.

    En 30-sekunders snutt vil jeg tro det er plass til på et par kamper om våren, og et par om høsten. Kanskje under Klubbenes Dag-kampene, eller storkampa - eller samma er det vel så lenge det er over 8-9000 på stadion hver kamp.

    Om KFL så kommer med en forespørsel til LSK om de kan vise noe sånt, så kan det ratt hende det skjer. Bra for tifo-kassa.
    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

    Kommentar

    • Per Arne
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2347

      #3
      Fire dager, én tanke.

      Det er alltid lettere å rive ned enn å bygge opp, men det går lettere å bygge noe når man er flere om det. Det er jo helt tydelig at LSK trenger hjelp med denne storskjermen. Det er mange kamper igjen, og vil dere se det samme skvipet om igjen, eller har dere noen idéer som kan gjøre storskjermen bra for dere - nå som den først er der?
      Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

      Kommentar

      • Kølla Riisa
        Seniormedlem
        • Jun 2004
        • 1021

        #4
        For å være helt ærlig vil jeg bare ha vekk den storskjermen fortest mulig.

        Mindre popcorn og cola og mer tribunekultur.

        Mot den moderne fotball!

        Kommentar

        • Per Arne
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2347

          #5
          Ikke bring den kampanjen inn i en tråd som skal være konstruktiv. Du kan jo i det minste si at du ønsker at storskjermen skal bli flytta inn i storhallen når den er ferdigbygd, om du ønsker den bort fra Åråsen, eller at de selger den til Stabæk, eller gir den bort til et veldedig formål.

          Men hvor mange lag har vel kvitta seg med en storskjermen ettar at de har kjøpt en? Det fins lure måter å bruke den på. Om de vi evt. kommer med hjelper LSKs markedsavdeling eller ikke veit man jo ikke før man har prøvd.

          En ting er ihvertfall sikkert: Storskjermen blir. Det er det bare å innse.
          Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            #6
            Jeg synes de kan snu den litt mer bort fra feltet vårt slik at vi ikke ser den. Deretter kan de skru av lyden fra storskjermen på høyttalerne over feltet vårt. På den måten vil vi merke minst mulig til den.

            Deretter må Due slutte å intervjue folk fra det andre laget. Ikke faen om jeg bryr meg om hva f.eks. Jan Erik Aalbu mener om LSK - VIF 17. juni. LSK-folk er helt greit å intervjue, men ikke rett etter kampen. Da skal det synges etc.

            Og kanskje viktigst: Gi faen i den "Er det noe liv her!?"-dritten. Vi klarer oss _veldig_ fint uten.

            Kommentar

            • sniper
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 5254

              #7
              Opprinnelig skrevet av Lars

              Og kanskje viktigst: Gi faen i den "Er det noe liv her!?"-dritten. Vi klarer oss _veldig_ fint uten.
              Da må vi i KFL slutte å si/rope/skrike JAAAA!!!! hver gang han spør da.

              Petter

              Kommentar

              • Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

                #8
                Verken jeg eller noen rundt meg skrek JAAAAA!!!

                Vi sang "jævla rasshøl" og "hold kjeft". ;-)

                Kommentar

                • sniper
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 5254

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Lars
                  Verken jeg eller noen rundt meg skrek JAAAAA!!!

                  Vi sang "jævla rasshøl" og "hold kjeft". ;-)

                  Fra mitt ståsted høres det ut som hele KFL skriker JAAAAA!

                  Er vel ikke GD Sørensen sin feil heller, skal man ta noen, så får man ta de som er ansvarlige for programmet og innholdet av det som skal foregå på storskjermen.

                  Petter

                  Kommentar

                  • Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

                    #10
                    Enig der, og sånn sett var "jævla rasshøl" litt drøyt. Men på en eller annen måte må man si fra, det kan virkelig ikke fortsette sånn...

                    Og som (tidligere) leder av KFL og nåværende talsmann er vel du en perfekt kandidat til å si fra skikkelig til LSK om dette.

                    Kommentar

                    • hoyt
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 2850

                      #11
                      Får heller synge "Jævla storskjerm" neste gang i stedet for "Jævla Rasshøl" .
                      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                      - Nosa

                      Kommentar

                      • sniper
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 5254

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Lars
                        Enig der, og sånn sett var "jævla rasshøl" litt drøyt. Men på en eller annen måte må man si fra, det kan virkelig ikke fortsette sånn...

                        Og som (tidligere) leder av KFL og nåværende talsmann er vel du en perfekt kandidat til å si fra skikkelig til LSK om dette.
                        Ja, vi kan gi det et realt forsøk ihvertfall.

                        Petter

                        Kommentar

                        • King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

                          #13
                          Håper virkelig vi slipper at Glenn Due skal gå rundt på indre bane mot Enga å prøve å fyre opp både Klanen og KFL.
                          Ultras Felt C Lillestrøm

                          Kommentar

                          • Gale Isbre
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2005
                            • 1164

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av petter
                            Er vel ikke GD Sørensen sin feil heller, skal man ta noen, så får man ta de som er ansvarlige for programmet og innholdet av det som skal foregå på storskjermen.

                            Petter
                            Due har flere ganger utgitt seg for å være Fugla-supporter. Jeg tror han blander ulike arter her, og først og fremst er Due-supporter. Det er lov å takke nei til hjernedøde jobbtilbud, så her synes jeg ansvaret skal fordeles ganske likt.

                            Kommentar

                            • heidar
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2121

                              #15
                              Bra forslag av gulost!

                              heidar - tommel opp
                              En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                              Endelig er mørketida over.

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎