Stemningstråd LSK-Enga

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.sandass
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2005
    • 972

    Opprinnelig skrevet av ChriZza
    Hva med de som er med en kompis for 1ste gang og ikke gang sangene da?
    Nå må vi ikke bli helt nazi heller.. Er jo et kjent problem at det blir sånn på storkamper.
    Man må heller gjøre sitt for å få folk engasjerte, ikke kaste ut folk.
    Heller kjøre gestapo og være 1500 engasjerte supportere som viser i det minste en viss mentalitet( cup kampen mot lyn ifjor osv). Bedre trøkk og stemmning da. Noe som igjen da er helt sinnsykt.

    Feltet holder på og bli utvanna så til de grader at snart begynner barnevognene og storbarnsfamiliene og dukke opp også.

    Man kan sikkert kalle meg dum men se på de 500 som var i Bergen. Vi ga gass som faen etter 3-0 til brann. Det er en sånn mentalitet man må ha på et supporterfelt skal man kalle seg Norges beste supportere.

    Jeg er sikker på at de som drar til Trondheim på torsdag kommer til og synge like jævla høyt enten det er 5-0 til trøndra eller 11-0 til LSK.

    Det var tungt på søndag. Jævlig tungt! Alt som kunne gå galt, gikk galt. Det gjorde det for faen meg i Bergen også. LSK ramla sammen og de eneste som kunne gå ifra Brann stadion med huet heva var KFL. Det er sånn man skal føle det etter og ha tapt på Åråsen! Man støtter sportsklubben i medgang og i motgang!

    Sånn er det iallefall for meg og sånn kommer det alltid til og være.

    Men uansett. Det som har skjedd, har skjedd og jeg håper det aldri skjer igjen. Jeg håper dette var siste gang jeg står på Åråsen og føler at KFL har blitt utsunget. Samma faen om det er klanen, $$ eller bastionen som er på besøk. Ingen skal synge oss ut på Fort Åråsen.

    Neste hjemmekamp skal det dundre i vegga, betongen skal riste og spellera skal få føle støtten ifra KFL som aldri før.

    Natta og FORZA SPORTSKLUBBEN!!!
    www.ultrasfeltc.net

    Kommentar

    • svare1
      Medlem
      Bøffel
      • Dec 2006
      • 32

      [quote=caLitri;173501]det var en liten luring bak meg som slang dritt til shane HELE jævla kampen.
      greit han hadde ikke den beste kampen i går. men var Shane grunnen til at vi tapte? nei det var han ikke. det var mange andre som var like dårlige.

      blandt strofene som ble sakt var: Go home shane. get the fuck back to australia osv osv.
      ----------------------

      og noe som er helt sikkert, så er det i hvertfall at ingen spillere bli bedre av å får dritt kjeft og negative ting fra tribunen. Uansett hva vi supportere tror, så prøver spillerne 100%, men de har også dårlige dager på jobben, denne gangen hadde alle det, bortsett fra Heinz, PSA og delvis sundgot (selv om han hadde en vanslig jobb alene, mot Wæler og Johnsen). Så støtt hele laget hele tiden, og de trenger det i hvertfall i kamper mot VIF....for de som trodde noe annet.....

      Kommentar

      • Stone
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2006
        • 225

        Bare kom til å tenke på en liten ting.

        Kan nettverkssalget til disse storkampene ha noe med alle turistene på feltet og gjøre??! Det blir jo borte en del billetter som de som ikke har sesongkort på feltet går glipp av. Billetter som de vanligvis får kjøpt, men ikke under storkampene, som f.eks til cupfinalen.

        Jeg tror nok at en del av trykket blir borte nettopp på grunn av dette, og at vi sannsynligvis hadde greid og selge disse billettene uten dette nettverkssalget...

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          Opprinnelig skrevet av Stone
          Bare kom til å tenke på en liten ting.

          Kan nettverkssalget til disse storkampene ha noe med alle turistene på feltet og gjøre??! Det blir jo borte en del billetter som de som ikke har sesongkort på feltet går glipp av. Billetter som de vanligvis får kjøpt, men ikke under storkampene, som f.eks til cupfinalen.

          Jeg tror nok at en del av trykket blir borte nettopp på grunn av dette, og at vi sannsynligvis hadde greid og selge disse billettene uten dette nettverkssalget...
          Det er godt mulig du er inne på noe der, men jeg tror alikevel det er viktig å beholde nettverkssalget. Det er en veldig fin og lettvint måte å få økt rekrutering på.

          Jeg skjønner at folk kan føle det urettferdig at mens de står i kø for så å få beskjed om at det er utsolg så går det andre rundt med en bunke i lomma. Men det er nå en gang sånn systemet fungerer og hvis man er misfornøyd med det så får man ta det opp på årsmøte og be om en redergjørelse på hvordan dette systemet funker.

          Til slutt har jeg ett lite spørsmål. Hvor mange biletter gikk via nettverkssalget til KFL?
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • Stone
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Sep 2006
            • 225

            Opprinnelig skrevet av xeR
            Det er godt mulig du er inne på noe der, men jeg tror alikevel det er viktig å beholde nettverkssalget. Det er en veldig fin og lettvint måte å få økt rekrutering på.
            Er forsåvidt enig, men det kommer helt ann på hvor mange billetter det er snakk om, det vet jeg dessverre ikke svaret på.

            Opprinnelig skrevet av xeR
            Jeg skjønner at folk kan føle det urettferdig at mens de står i kø for så å få beskjed om at det er utsolg så går det andre rundt med en bunke i lomma. Men det er nå en gang sånn systemet fungerer og hvis man er misfornøyd med det så får man ta det opp på årsmøte og be om en redergjørelse på hvordan dette systemet funker.
            Var ikke det at folk kan kjøpe flere billetter jeg var ute etter, men de billettene som kun blir solgt via andre nettverk. Jeg har ikke noe info om dette og bør kanskje ikke være så bastant, men hvis det antallet er betydelig så kan jo det forklare turistene på feltet.

            En jeg har snakket med, nevnte at rundt han på feltet stod det 10-15 damer han aldri hadde sett før og de var mer interessert i mobilen og av å snakke sammen, enn selve kampen.

            Et lite forslag: Hvorfor ikke ha et større nettverkssalg til kamper som vi sliter med å selge billetter til og heller ha et mindre nettverkssalg til store kamper som nesten garantert blir utsolgt uansett??
            (Basert på det jeg har hørt, ikke på min kunnskap rundt dette, så hadde vært fint om noen kunne opplyse oss om hvordan dette faktisk fungerer)

            Kommentar

            • Ballkunstneren
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 780

              Opprinnelig skrevet av Stone
              Et lite forslag: Hvorfor ikke ha et større nettverkssalg til kamper som vi sliter med å selge billetter til og heller ha et mindre nettverkssalg til store kamper som nesten garantert blir utsolgt uansett??
              (Basert på det jeg har hørt, ikke på min kunnskap rundt dette, så hadde vært fint om noen kunne opplyse oss om hvordan dette faktisk fungerer)
              Det at folk med sesongkort eller KFL medlemskap kjøpte billetter til både kjærring, babes & hjemmehjelpen hjelper vel heller ikke.. Nettverksbilletter går i hvertfall oftere til folk som er interesert enn de lukkede salgene, mener nå jeg.. Ihvertfall hvis de riktige folkene selger dem..

              Dessuten så var det før sesongen solgt 900 sesongbilletter.. dvs at de var der pluss 1000 andre.. så stammen på feltet er egentlig den samme hele tiden.. jeg håper de virkelig er hardbarke fans..! Det ble solgt 1900 billetter til enga kampen..

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                Opprinnelig skrevet av Stone

                En jeg har snakket med, nevnte at rundt han på feltet stod det 10-15 damer han aldri hadde sett før og de var mer interessert i mobilen og av å snakke sammen, enn selve kampen.
                Tror ikke vi skal legge skylda på de 10-15 damene. For den dårlige stemmninga Litt flåsete sagt, sorry.. Jeg ser folk jeg aldri har sett på hver kamp jeg, uten at det har så stor betydning.

                Opprinnelig skrevet av Stone
                Et lite forslag: Hvorfor ikke ha et større nettverkssalg til kamper som vi sliter med å selge billetter til og heller ha et mindre nettverkssalg til store kamper som nesten garantert blir utsolgt uansett??
                Ikke at jeg sitter med fasiten, men det tror jeg vil bli ett rotete system som ikke vil fungere. Jeg synes løsningen er bra sånn som den er i dag.




                Husk at nettverksselgerene er folk som bruker mye av sin fritid på å pushe folk til Åråsen. Synes de skal få ros for det, ikke bli hakka i hjel og få omtrent slengt i trynet at det er dems feil at stort sett hele feltet var ræva mot enga.
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • Stone
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Sep 2006
                  • 225

                  Opprinnelig skrevet av xeR
                  Husk at nettverksselgerene er folk som bruker mye av sin fritid på å pushe folk til Åråsen. Synes de skal få ros for det, ikke bli hakka i hjel og få omtrent slengt i trynet at det er dems feil at stort sett hele feltet var ræva mot enga.
                  Jeg er ikke ute etter å hogge hodet av noen, eller hakke i hjel ildsjeler som bruker tida si på LSK, det jeg er litt ute etter er å finne ut hvorfor stemningen ser ut til å bli dårligere enn vanlig i slike storkamper.

                  Jeg tror fremdels en av grunnene er at flere billetter går til folk som vanligvis ikke stiller opp på feltet (av de som ikke har sesongkort selvfølgelig).
                  Den harde kjerne er nok der hele tiden, men med flere mennesker på feltet blir disse kanskje mere spredt enn vanlig, og det kan igjen føre til dårligere trykk.

                  Er på ingen måte misfornøyd med at LSK og KFL klarer å fylle stadioen til randen, er ikke det, det er snakk om.

                  Kommentar

                  • xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

                    Opprinnelig skrevet av Stone
                    Jeg er ikke ute etter å hogge hodet av noen, eller hakke i hjel ildsjeler som bruker tida si på LSK, det jeg er litt ute etter er å finne ut hvorfor stemningen ser ut til å bli dårligere enn vanlig i slike storkamper.
                    Beklager, jeg formulerte meg litt dårlig der. Var ikke meninga å gi deg skylda for mye av den usakelige kritikken som har kommet.

                    Opprinnelig skrevet av Stone
                    Jeg tror fremdels en av grunnene er at flere billetter går til folk som vanligvis ikke stiller opp på feltet (av de som ikke har sesongkort selvfølgelig).
                    Den harde kjerne er nok der hele tiden, men med flere mennesker på feltet blir disse kanskje mere spredt enn vanlig, og det kan igjen føre til dårligere trykk.
                    Jeg tror faktisk det er veldig mange av de som fikk kjøpt biletter gjennom nettverk til denne kampen som er på åråsen på de fleste hjemmekampene.

                    Dessuten tror jeg heller forklaringa ligger i det at man fikk kjøpt 10-15 billetter hver hvis man stod i kø den lørdagen billettene ble lagt ut. Synes det er noe vi heller bør ta tak i enn å kutte ut/redusere nettverksselgerene.

                    Opprinnelig skrevet av Stone
                    Er på ingen måte misfornøyd med at LSK og KFL klarer å fylle stadioen til randen, er ikke det, det er snakk om.
                    Det hadde jeg heller ikke regna med. Vet ikke hvor gammel du er jeg, men alle som husker kampa hvor vi hadde snitt på 3000 er glad for dette "luksusproblemet" vi har idag med plassmangel på tribunene.
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                    Kommentar

                    • mr.Jordbakke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3845

                      Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                      Feltet holder på og bli utvanna så til de grader at snart begynner barnevognene og storbarnsfamiliene og dukke opp også.
                      Det er så dust skrevet at det ikke går an! :evil:

                      Det er så mange pubertale tenåringer blant dere som tror dere eier tribunen. Hadde det ikke vært for de såkalte "turistene" ville aldri KFL hatt så mange medlemmer. Det tar tid for nye medlemmer å etablere seg blant KFL. Det er nettopp på slike "storkamper" at vi kan få vervet nye medlemmer, men med den måten dere opptrer på ender det heller med å skremme bort nye supportere enn å verve dem!

                      Hørte ikke en pøkk fra sånne som deg for 5-6 år siden. Nå som dere har kommet inn i varmen tar dere dere så til de grader til rette at jeg blir provosert! Som IL skrev i en annen tråd virker det som enkelte av dere i UFC boikotter nye sanger som dere selv ikke har laget. Dette blir bare for dumt!

                      Dere (UFC) lager en kjempestemning på tribunen - fortsett med det! Men, ikke bruk energien på å rakke ned på andre supportere som ikke er like engasjerte som dere, oppmuntre dem heller til å synge på en positiv måte!
                      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                      Mvh
                      Mr.Jordbakke

                      Kommentar

                      • Ballkunstneren
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 780

                        Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                        Hørte ikke en pøkk fra sånne som deg for 5-6 år siden. Nå som dere har kommet inn i varmen tar dere dere så til de grader til rette at jeg blir provosert!
                        For fem-seks år siden var vi fortsatt småunger.. Hadde ikke så mye å si da.. Nå er vi voksne.. UFC pluss IL, chrizza, Kefir ++ noen få fler var så snille å kutte opp all konfettien dere kasta alt for tidlig å laget banneret som var foran tribunen mot enga.. Vi prøver alltid å lage nye sanger som kan brukes på tribunen.. Når dissa gutta kommer sammen så blir det kreativt det skal jeg love deg.. er ikke en av de kreative sangerne selv.. Men vi prøver ikke å gjøre noe annet enn å bidra.. Vi tar oss ikke til rette.. Vi gjør noe, og fordi vi gjør noe så er det kanskje ikke rart at mye blir UFC inspirert..

                        Nå sier jeg ikke at ingen andre bidrar for det er ikke riktig, jeg vil bare få frem hva vi som en gruppe gjør og hva vi ønsker.. Alle som vil bidra er velkommne og vi ønsker virkelig at alle skal bidra for det er ikke lett å kutte opp 25 000 ark når man bare er 30 mann.. :o

                        Håper ikke at du får et negativt syn på oss.. vi er ikke drittunger, vi prøver virkelig å gjøre en forskjell her.. Prøver å komme med kreative ideer på løsninger på problemer og måter vi kan utvikle oss på..

                        Jeg elsker Lillestrøm & gjør alt jeg kan for klubben.. Drømmejobben hadde vært å bli markedssjef eller noe lignende i klubben etterhvert pga av utdannelsen som jeg digger på BI..

                        FUGLA TIL JEG DØR!!

                        Kommentar

                        • mr.sandass
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2005
                          • 972

                          Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                          Det er så dust skrevet at det ikke går an! :evil:

                          Det er så mange pubertale tenåringer blant dere som tror dere eier tribunen. Hadde det ikke vært for de såkalte "turistene" ville aldri KFL hatt så mange medlemmer. Det tar tid for nye medlemmer å etablere seg blant KFL. Det er nettopp på slike "storkamper" at vi kan få vervet nye medlemmer, men med den måten dere opptrer på ender det heller med å skremme bort nye supportere enn å verve dem!

                          Hørte ikke en pøkk fra sånne som deg for 5-6 år siden. Nå som dere har kommet inn i varmen tar dere dere så til de grader til rette at jeg blir provosert! Som IL skrev i en annen tråd virker det som enkelte av dere i UFC boikotter nye sanger som dere selv ikke har laget. Dette blir bare for dumt!

                          Dere (UFC) lager en kjempestemning på tribunen - fortsett med det! Men, ikke bruk energien på å rakke ned på andre supportere som ikke er like engasjerte som dere, oppmuntre dem heller til å synge på en positiv måte!
                          KFL feltet er for stående, syngende og hoppende supportere. Det var poenget mitt. Selvfølgelig er det veldig bra at man får nye medlemmer og det kommer det alltid til og være.

                          Bare feltet ikke utvilkler seg til å bli et " kose" felt så er jeg glad.

                          Til slutt. Vi boikotter ikke nye sanger. Bare å antyde at vi gjør det, er helt dust! Makan
                          www.ultrasfeltc.net

                          Kommentar

                          • Kanariz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2005
                            • 2507

                            Opprinnelig skrevet av chrissp
                            Mitt forslag til hva som må gjøres:

                            1) Skru opp prisene. Jeg betaler gjerne 100 kroner mer for å stå på kanarifeltet.

                            2) Bruk ev. overskudd til TIFO og bortetursubsidiering.

                            3) Sett opp vakter i trappa, som får folk til å reise seg og trøkke seg sammen.

                            4) Innfør "sangkontrakt". Ja, vi lo av Klanen når de gjorde dette, men folk må faen meg forstå at du holder ikke kjeft på feltet.

                            5) Reduser antall plasser på feltet slik at det blir mindre plass til "turistene".

                            6) Kutt ut eget ståfelt på RB. Vi har ikke mange nok dyktige til å spres rundt omkring.

                            7) Se deg selv i speilet. Gjør det du kan for å bidra til at vi er norges beste supportere.
                            Allle disse punktene kan du se bort ifra hvis vi innfører en ting, kun en ting, Medlemskort fremvisning før du går opp på feltet, KUN medlemmer av KFL burde står på feltet. Jeg er sikker på at 70%, HVERTFALL 60% av dem som sto på feltet på søndag, ikke var medlemmer av kfl..

                            Kommentar

                            • mr.Jordbakke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3845

                              Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                              For fem-seks år siden var vi fortsatt småunger.. Hadde ikke så mye å si da.. Nå er vi voksne.. UFC pluss IL, chrizza, Kefir ++ noen få fler var så snille å kutte opp all konfettien dere kasta alt for tidlig å laget banneret som var foran tribunen mot enga.. Vi prøver alltid å lage nye sanger som kan brukes på tribunen.. Når dissa gutta kommer sammen så blir det kreativt det skal jeg love deg.. er ikke en av de kreative sangerne selv.. Men vi prøver ikke å gjøre noe annet enn å bidra.. Vi tar oss ikke til rette.. Vi gjør noe, og fordi vi gjør noe så er det kanskje ikke rart at mye blir UFC inspirert..

                              Nå sier jeg ikke at ingen andre bidrar for det er ikke riktig, jeg vil bare få frem hva vi som en gruppe gjør og hva vi ønsker.. Alle som vil bidra er velkommne og vi ønsker virkelig at alle skal bidra for det er ikke lett å kutte opp 25 000 ark når man bare er 30 mann.. :o

                              Håper ikke at du får et negativt syn på oss.. vi er ikke drittunger, vi prøver virkelig å gjøre en forskjell her.. Prøver å komme med kreative ideer på løsninger på problemer og måter vi kan utvikle oss på..

                              Jeg elsker Lillestrøm & gjør alt jeg kan for klubben.. Drømmejobben hadde vært å bli markedssjef eller noe lignende i klubben etterhvert pga av utdannelsen som jeg digger på BI..

                              FUGLA TIL JEG DØR!!
                              Føler jeg trenger å utdype mine meninger.

                              Når jeg hevder at dere tar dere til rette, mener jeg følgende:
                              Vi er en gjeng som har stått sammen på felt C i mange år. Flere har irritert seg over å ikke få med seg hele kampen, da to-stangsflagg og andre flagg har hindret sikten til banen. Min gjeng har derfor plassert oss foran UFC. Jeg er sikker på at dere vet hvem vi er.

                              Det som provoserer meg er når vi kommer på Åråsen ca 1,5 timer før kampstart og stiller oss der vi bruker å stå får vi beskjed av dere (UFC) at vi IKKE kan stå der vi har stått i hele år. Hva i hel***, tenker jeg!

                              Hvis andre vi stå på "våre" plasser får de stille seg der FØR oss!

                              Når det gjelder konfettien ble det levert ut ark om når de skulle kastes. jeg sto og ventet på klarsignal, så hvem er "dere" du sikter til?

                              Vi har også et brennende hjerte for klubben. Av 6000 medlemmer er jeg ikke overrasket over at det er mange ulike meninger, men vi som har vært med fra starten av KFL gidder ikke å bli fortalt hvordan vi skal te oss. Vi gjør det vi føler er riktig for oss og for LSK. Vi bidrar med sang, engasjement og rop for å STØTTE laget - det gjelder vel også dere?
                              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                              Mvh
                              Mr.Jordbakke

                              Kommentar

                              • xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

                                De fleste på feltet har vært "turister" en gang for lenge siden. Jeg blandt annet. De første kampene jeg stod på feltet så var ikke jeg den som sang høyest/oftest, men nå tar jeg i som bar det.
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                Kommentar

                                • mr.Jordbakke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3845

                                  Opprinnelig skrevet av xeR
                                  De fleste på feltet har vært "turister" en gang for lenge siden. Jeg blandt annet. De første kampene jeg stod på feltet så var ikke jeg den som sang høyest/oftest, men nå tar jeg i som bar det.
                                  Det er mitt poeng også. De som roper høyest her på forumet har også selv vært "turister" engang.
                                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                  Mvh
                                  Mr.Jordbakke

                                  Kommentar

                                  • Ballkunstneren
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 780

                                    Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                    Hvis andre vi stå på "våre" plasser får de stille seg der FØR oss!

                                    Når det gjelder konfettien ble det levert ut ark om når de skulle kastes. jeg sto og ventet på klarsignal, så hvem er "dere" du sikter til?
                                    Var ikke dere jeg siktet til nei..

                                    På en storkamp som vålerenga er det mange som gjør mye i forhold til arrangementer rundt i Lillestrøm & på Åråsen, vi ble derfor bedt om å holde av plasser til disse..

                                    Det var ikke vår skyld.. Hvis du hadde spurt hvorfor så hadde du fått et fornuftig svar tilbake i stedet for bare å bli forbanna..

                                    Kommentar

                                    • ChriZza
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 4265

                                      Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                      Allle disse punktene kan du se bort ifra hvis vi innfører en ting, kun en ting, Medlemskort fremvisning før du går opp på feltet, KUN medlemmer av KFL burde står på feltet. Jeg er sikker på at 70%, HVERTFALL 60% av dem som sto på feltet på søndag, ikke var medlemmer av kfl..
                                      Det var jo sjekk på feltet. Problemet var vel at vaktene ikke visste hva de skulle sjekke, så de slapp inn de som viste KFL/LSK-medlemskort, sesongkort eller KFL-billett..
                                      (Dette gjelder ihvertfall vakta på B-trappa hvor jeg stod og delte ut konfetti.)

                                      Kommentar

                                      • Petter Ø
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3008

                                        Nå må ikke folk henge seg for mye opp i turistproblemet, nekter å tro at 70% av feltet på søndag var turister. Da har isåfall mange av de som sang før gått tilbake til å være turister.
                                        Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                        Kommentar

                                        • Jaren-kanari
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Mar 2004
                                          • 185

                                          Har lagt merke til at spesielt øvere Felt B og deler av felt C har vært døvere i år enn i fjor. Tror det hadde vært en fordel og flytta forsanger-stolen og KGG-gutta lenger opp på feltet. Tror det hadde vært lettere å få dratt med folka bak da. Virka jo bedre i fjor, og ser ingen annen grunn til ikke dette kan være en av årsakene.

                                          I tillegg mener jeg en miks av gamle klassikere og trommesanger vil være det beste for stemningen. I hvertfall syns jeg det er morsommere med variasjon i sangene.....

                                          Kom igjen folkens. En lærer av å feile iblant. Gleder meg allerede til returen på Ullevål, for jeg VEIT hva som bor i oss....:twisted:
                                          Jaren-kanari
                                          Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

                                          Kommentar

                                          Working...