Stemningstråd LSK-Start

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    Stemningstråd LSK-Start

    Fra spillerne kommer ut til oppvarming er det non stop synging frem til kampen er ferdig. Nå må folk virkelig gå i seg selv for å ta igjen en svak innsats mot Enga. Nå har gutta gjort jobben i Trondheim og vi skal gi alt på tribunen for å få Nordlies mannskap med på notene igjen om det store trofeet i november.

    Feltet er for stående syngende. Har du med deg en kompis eller venninne er det bra. Få han/hun i tilleggg med på enkle sanger, hopping og klapping og du har gjort en god jobb.

    Jeg er klar for å revansjere Enga kampen.

    Er du klar, gi meg tommel opp!

    LYKKE TIL KFL
  • Kanarijenta
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 504

    #2
    grei innsats i dag. Enkelte dødperioder og dårlig trøkk utover i 2.omgang
    Super Kanaris

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #3
      dødperioder? tenker du på 15 sekunder da eller? vi sang jo stort sett hele tida.

      dårlig? syntes dette var årsbeste jeg.
      andre?
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #4
        Vi kan bedre, men jeg er absolutt fornøyd med fremgangen vi viser!
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • Seb.R
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 4159

          #5
          Mye bedre takter idag. Mye mer vilje og langt bedre innsats hos de fleste. Desverre fungerte ikke det nye ropet noe særlig. Det mest positive idag syntes jeg er hvordan vi inkluderer resten av tribunene med på klappinga og synginga. Dette savnet jeg veldig hjemme mot Vålerengen, men all ære til sangvalgene hos forsangerne.
          www.sebastianramsland.com
          www.twitter.com/sebramsland

          Kommentar

          • Ballkunstneren
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 780

            #6
            hvis noen fler har tv2 sport vil jeg anbefale å kikke ca 8 minutter og 30 sekunder eller noe ut i matchen.. Ja for F.. ropet trøkka noe sykt!

            Kommentar

            • krisruds
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2005
              • 839

              #7
              Selv sto jeg langt ned på felt c. Jeg kan ikke si meg fornøyd med stemningen idag, spessielt i 2omg, da synes jeg det faktisk var ganske dårlig. Mulig det er bra på felt b og felt a, men felt c var ikke bra. Så Arild svetta som en foss får å dra opp trøkket, men nesten ingen som var med.
              Jeg vil gi stemningen idag midt på buska. 5 +-...
              Vi kan så sinnsykt mye bedre enn dette etter min mening,

              Hvorfor skal de ytterst på felt c rope hold kjeft til han som skal intervjue Tom? Det blir jo bare rein idioti, dere så selv hvordan Tom tok det, jeg sto rett foran dem som ropte det, for meg så hørtes det ut som at dere skrek det til Tom. Skjønner godt at han ble pissed.
              krisruds medlem av KFL siden 1996


              OI OI OI nå har vi det morro :)

              BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

              Kommentar

              • Trondeo
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3062

                #8
                Er ikke så helt begeistret over stemningen jeg. Tror vi klarer så mye mer. Ser fotsatt alt for mange som bare står der å fniser om alt og alle.

                Kommentar

                • Loddet
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2004
                  • 325

                  #9
                  Hvorfor skal de ytterst på felt c rope hold kjeft til han som skal intervjue Tom? Det blir jo bare rein idioti, dere så selv hvordan Tom tok det, jeg sto rett foran dem som ropte det, for meg så hørtes det ut som at dere skrek det til Tom. Skjønner godt at han ble pissed.
                  Fordi vi vil at Due skal holde kjeft..

                  Kommentar

                  • Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av krisruds
                    Selv sto jeg langt ned på felt c. Jeg kan ikke si meg fornøyd med stemningen idag, spessielt i 2omg, da synes jeg det faktisk var ganske dårlig. Mulig det er bra på felt b og felt a, men felt c var ikke bra. Så Arild svetta som en foss får å dra opp trøkket, men nesten ingen som var med.
                    Jeg vil gi stemningen idag midt på buska. 5 +-...
                    Vi kan så sinnsykt mye bedre enn dette etter min mening,
                    Dette er bare piss. Sitat Arild Myklebust: "I min tid som forsanger på felt c har aldri så mange på øvre felt c deltatt så aktivt og med så mye trøkk som i dag."

                    Fullstendig uenig i det andre du skriver også. Dette var i mine ører årsbeste, og det vet jeg at mange andre også mener. Også Jan Jensen (som sitter på SS) mente at stemninga var veldig bra. Hvordan kan så mange, ifølge deg, ta så feil?

                    Opprinnelig skrevet av krisruds
                    Hvorfor skal de ytterst på felt c rope hold kjeft til han som skal intervjue Tom? Det blir jo bare rein idioti, dere så selv hvordan Tom tok det, jeg sto rett foran dem som ropte det, for meg så hørtes det ut som at dere skrek det til Tom. Skjønner godt at han ble pissed.
                    "Hold kjeft, Due" blir sunget stort sett hver gang fyren åpner kjeften. At Tom Nordlie tror han er verdens midtpunkt og at alt dreier seg om han, får være hans problem.

                    Kommentar

                    • Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

                      #11
                      Jeg og mange andre har ofte vært kritiske til øvre felt c sin innsats, men i dag fortjener de skryt. Veldig bra! Fortsett sånn!

                      Kommentar

                      • Ballkunstneren
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 780

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av krisruds
                        Selv sto jeg langt ned på felt c. Jeg kan ikke si meg fornøyd med stemningen idag.
                        Da kommer vi til Nedre felt c.. som må skjerpe seg i så fall..

                        Synes det var bra fra UFC og bakover.. Mange som var med å hoppe på sangene.. Noe vi fortsatt må bli bedre på.. Er ikke bra nok.. Veldig mange unggutter som står på felt c nå og jeg regner med at ikke har noe problem med kondis så det er bare å hoppe!!

                        Kommentar

                        • Campless
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2006
                          • 772

                          #13
                          Prøvde felt C nå, en rad over UFC elns. Fy faen det er forskjell fra der og øvre felt B. Alle hopper, alle synger og alle klapper. Setene likte jeg ganske godt også..
                          Kommer til å fortsette å stå på felt C.
                          Last edited by Campless; 18.07.2007, 22:02.

                          Kommentar

                          • Gjertsen_KANARIS
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Jun 2006
                            • 196

                            #14
                            Jeg sto selv ved felt c idag. Bra stemmning. med noen litt små dårlig perioder. Selv hadde jeg ikke stemme etter å ha hatt stemmesvikt i 3 uker nå. menmen.
                            Bra stemmning i store deler av kampen idag, men vi kan fortsatt mye bedre.

                            Hva betyr det nye ropet foresten?
                            VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3

                            Kommentar

                            • Matti
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2005
                              • 895

                              #15
                              Jeg og en del andre gjorde jobben sin på øvre(nedre) felt C i dag (over UFC), men derfra og opp, så synes jeg det er middelmådig. De fleste evner ikke å synge i motgang, og man sitter gjerne til kampen er godt i gang. Hørte også en idiot som utelukkende kommer med kritikk og syting hele jævla tiden. Blir bare demotivert av alt det pisset han kommer med, maser om bytter og taktiske endringer i steden for å synge. Folk ba han holde kjeft, men ting ingen nytte.

                              Kommentar

                              • krisruds
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2005
                                • 839

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Loddet
                                Fordi vi vil at Due skal holde kjeft..
                                Jeg er enig at Due burde holde kjeft, men akkurat når det gjelder intervju av trenere og andre spillere synes jeg det er et bra tiltak. Det hjelper hvertfall ikke rope holde kjeft når treneren skal snakke. hvis dere skal gjøre det burde dere hvertfall rope såpass klart at det kommer frem at det er faktisk Due som skal holde kjeft.
                                krisruds medlem av KFL siden 1996


                                OI OI OI nå har vi det morro :)

                                BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                Kommentar

                                • krisruds
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2005
                                  • 839

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Lars
                                  Dette er bare piss. Sitat Arild Myklebust: "I min tid som forsanger på felt c har aldri så mange på øvre felt c deltatt så aktivt og med så mye trøkk som i dag."

                                  Fullstendig uenig i det andre du skriver også. Dette var i mine ører årsbeste, og det vet jeg at mange andre også mener. Også Jan Jensen (som sitter på SS) mente at stemninga var veldig bra. Hvordan kan så mange, ifølge deg, ta så feil?


                                  "Hold kjeft, Due" blir sunget stort sett hver gang fyren åpner kjeften. At Tom Nordlie tror han er verdens midtpunkt og at alt dreier seg om han, får være hans problem.

                                  Først og fremst så synes jeg ikke stemning var så bra i 2omg nei, det var nesten bare tromma som lagde lyd mange ganger.

                                  Når det gjelder "Hold kjeft , Due" så er jeg enig at han burde holde kjeft, bortsett fra når det gjelder intervju med spillere/trenere.
                                  At du/dere synes Tom oppfører seg som han er verdens midtpunkt er jo veldig artig siden dere tror dere eier Åråsen og at alle skal føye seg flytte seg etter hva dere mener passer best for dere.
                                  krisruds medlem av KFL siden 1996


                                  OI OI OI nå har vi det morro :)

                                  BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                  Kommentar

                                  • Kanarijenta
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 504

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av iL
                                    dødperioder? tenker du på 15 sekunder da eller? vi sang jo stort sett hele tida.

                                    dårlig? syntes dette var årsbeste jeg.
                                    andre?
                                    Virket for meg som om det var et par perioder i første omgang hvor det tok tid før man fikk i gang en sang. Mulig jeg har fått feil inntrykk
                                    Super Kanaris

                                    Kommentar

                                    • krisruds
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 839

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Matti
                                      Hørte også en idiot som utelukkende kommer med kritikk og syting hele jævla tiden. Blir bare demotivert av alt det pisset han kommer med, maser om bytter og taktiske endringer i steden for å synge. Folk ba han holde kjeft, men ting ingen nytte.
                                      Han har stått der i 2år, han er norges gave til taktikk og hvordan vi skal spille. han er aldri enig i noe laget gjør, kommer med bare piss hele tiden. Han sa sikkert masse dritt om OO i hele kampen, men når OO putta igjen så sa han sikkert at OO er gud.
                                      Har sagt til han at han skal holde kjeft mange ganger, men har er så stokk dum at han skjønner ikke at vi prater til han. Han er en av grunnene til at mange har flytt seg fra øvre felt c til ande steder på feltet. greit at folk er engasjerte, men fa.. til idiot hele kampen.
                                      krisruds medlem av KFL siden 1996


                                      OI OI OI nå har vi det morro :)

                                      BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                      Kommentar

                                      • Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av krisruds
                                        Først og fremst så synes jeg ikke stemning var så bra i 2omg nei, det var nesten bare tromma som lagde lyd mange ganger.

                                        Når det gjelder "Hold kjeft , Due" så er jeg enig at han burde holde kjeft, bortsett fra når det gjelder intervju med spillere/trenere.
                                        At du/dere synes Tom oppfører seg som han er verdens midtpunkt er jo veldig artig siden dere tror dere eier Åråsen og at alle skal føye seg flytte seg etter hva dere mener passer best for dere.
                                        Så langt i denne tråden har du kommet med så ufattelig mye piss at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne.

                                        For det første:
                                        Du kritiserer stemninga idag etter et vanvittig bra trøkk i første omgang og en kraftig forbedring fra VIF-kampen. Øvre Felt C var blandt annet meget bra med å synge idag, det er vel ufattelig for deg som bare holder kjeft hver gang du ikke ser hele banen? Faen meg utrolig at du bare presterer å klage på alt som blir gjort på en meget bra dag på tribunen mot Start. Nok en gang spiller vi så som så, likevel har vi et kjempetrøkk i første omgang. Jeg er enig i at andre omgang ikke var så god som den burde vært, men i dag må det da faen meg være lov å gi litt skryt for forbedring i stedet for å klage over at det kunne vært så mye bedre.

                                        For det andre:
                                        "Hold kjeft, Due" ble kjørt _mange_ ganger i dag. Det kom ekstremt godt fram at det var Due vi sang til, og at Nordlie tar det til seg for stå på hans egen regning om at han tror alt som synges på tribunen er til han.

                                        For det tredje:
                                        Du griner over at midtre felt C mener de eier tribunen og sier vi oppfører oss som vi eier tribunen. Det var ekstremt herlig å se idag at din teori ble motbevist. Nå har du mast på forumet i ukesvis om at noen må stå bak UFC uansett, og at alle kommer til å irritere seg over å ikke se en dritt. I dag hadde du flytta deg ned på nedre og gitt andre plassen din på øvre. Og idag var øvre felt C bedre enn på evigheter. Kan det tenke seg at ikke alle er av din oppfatning?
                                        Lauken er vår venn!

                                        Kommentar

                                        Working...