Stemningstråd Fredrikstad away

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Seb.R
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 4159

    #21
    Opprinnelig skrevet av krisruds
    Jeg sto selv nesten på midten, litt til høyere på feltet, det som var et problem der var at vi ikke hørte forsangeren, når Jon ivar eller hva han heter kom ned dit i slutten av første så ble det litt bedre en stund, men problemet da var at det ble startet forskjellige sanger forskjellige steder på feltet.
    En ting som hadde hjulpet mye var om forsangerene hadde stått lengere ned på tribunen.

    Som IL sier så er det alltid noen som er med på turer som ikke synger for full hals, selv synes jeg det er helt greit, noen velger å støtte laget med flagg, sang og skrik, andre støtter laget med at de møter opp på kampene.
    Da er det egentlig fint at det ble sånn det var igår, at de som møtte opp for å se kampen satte seg nede til høyere på feltet, da, kan resten av fansen konsentrere seg om oppe høyere, midten , oppe venstre og nede venstre.

    På åråsen har vi 3 tribuner man kan støtte med å møte opp, vi har 1 tribunene der man synger osv. Selvfølgelig er det bra hvis de 3 andre tribunene også er med å synger, men både LSK og vi skal være fornøyde med at de møter opp. Slik burde det også være på bortebanen.
    Da får vi bare sørge for at på hjemmekampene skal alle på Kanarifeltet synge også
    www.sebastianramsland.com
    www.twitter.com/sebramsland

    Kommentar

    • okb
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2377

      #22
      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
      Bra lydtopper i går, for dårlig på evighetssangene.

      Plankehaugen holdt det bra igang gjennom hele matchen. Etter min mening så er dem den 3. beste klacken i Norge for tida.
      Jeg satt på pressetribunen midt på den ene langsiden. FFK-fansen ga mye lyd fra seg. De hadde flere evighetssanger som jeg kjente igjen, men uansett ble jeg imponert over trøkket.

      Likevel. Kanarifansen var ikke særlig mye dårligere. Imponerende i forhold til bortebane mot det Raymond (hællæ) mener er 3. beste klacken i Norge.

      -okb!
      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

      Kommentar

      • Petter Ø
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3008

        #23
        Ganske bra av KFL denne kampen syns jeg.
        Eneste var at vi sleit med å starte sanger fort nok over hele feltet. dvs: Det var alt for få rundt forsangerfeltet som trøkte til skikkelig når sanger ble startet slik at hele feltet hørte hvilken sang som ble starta. Og da mener jeg på hele feltet der forsangerne sto og ikke de i 5-10 meters radius. Hvis vi blir bedre på det tror jeg det blir mer trøkk med en gang. Alltid kjipt å komme inn midt i "Lillestrøm våkn opp idag"

        Håper noen der ute forsto hva jeg mente hehe.. ble en litt kjeitete forklaring det her.
        Petter Ø - Kreativ Kanaris
        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

        Kommentar

        • ulfpulf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 2506

          #24
          Jeg forsto hva du mente.
          Jeg sto på høyde med forsangerne, men nærmere målet, omtrent rett over UFC, og det tok lang tid før sangene spredde seg dit jeg sto.
          Som oftest så jeg at noen i UFC prøvde å høre hva som ble startet.
          Når de oppfattet det og begynte å synge, hørte vi ovenfor hvilken sang det var.
          Vanligvis omtrent på "... nå skal det slåes et slag /vi slå oss i lag"

          Dette var en kamp hvor megafonen virket bra, men ikke ble brukt så mye, etter det jeg kunne høre.

          Kommentar

          • Vestfold Kanaris
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Oct 2004
            • 4583

            #25
            Opprinnelig skrevet av ulfpulf
            Jeg forsto hva du mente.
            Jeg sto på høyde med forsangerne, men nærmere målet, omtrent rett over UFC, og det tok lang tid før sangene spredde seg dit jeg sto.
            Som oftest så jeg at noen i UFC prøvde å høre hva som ble startet.
            Når de oppfattet det og begynte å synge, hørte vi ovenfor hvilken sang det var.
            Vanligvis omtrent på "... nå skal det slåes et slag /vi slå oss i lag"

            Dette var en kamp hvor megafonen virket bra, men ikke ble brukt så mye, etter det jeg kunne høre.
            Megafonen kunne med fordel blitt brukt mye mer her. Med en gang Tony begynte å bruke den oppfatta hele feltet fortere hvilken sang som ble starta når.
            LOUD
            PROUD
            ULTRA

            Kommentar

            • Lovefool
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2007
              • 495

              #26
              Etter å ha fått meg kjæreste fra Lillestrøm, ble jeg mer eller mindre påtvunget den (på det tidspunktet) ukjente fotballkulturen. Nå har jeg rukket å være med på tre kamper;

              - Brann - LSK
              - LSK - Bærum
              - FFK - LSK


              Sistnevnte var virkelig en av de beste opplevelsene jeg har hatt på en god stund. Jeg får rett og slett gåsehud av å stå blant så mange engasjerte supportere, som virkelig gjør alt for å støtte klubben de elsker. Det at jeg i tillegg nå kan teksten på omtrent alle sangene var med på å gjøre opplevelsen ekstra spesiell. Jeg føler meg beæret som kan få lov til å delta i et slikt fellesskap.

              Jeg er frelst. Rett og slett.
              Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
              http://www.lovefool.org

              Kommentar

              • iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

                #27
                Opprinnelig skrevet av Lovefool
                Jeg er frelst. Rett og slett.
                Velkommen! And -> you have seen nothing yet!
                Kanarifugla flyr høyt i år!

                Kommentar

                • Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

                  #28
                  Fru Gork?

                  Kommentar

                  • Lovefool
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2007
                    • 495

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Lars
                    Fru Gork?
                    Veldig godt gjettet. ;-)
                    Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
                    http://www.lovefool.org

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎