Juniorkanaris

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Frode Thai
    KFL styremedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 380

    Juniorkanaris

    Man har kjørt en rimelig stram linje på juniorfeltet i hele år.

    Mange har blitt henvist til andre steder, men noen har også slått seg vrange og begynt å krangle med oss som styrer feltet.

    Værst er bestreforeldrene som har med seg sitt barnebarn på 15 år, som nesten hver eneste kamp har krevd å sitte.. på feltet...

    Mye krangling med de og mange andre som har krevd innpass på feltet. Noe som egentlig er helt unødvendig.

    De siste kampene har det vært god plass på juniorfeltet.
    Etter kampstart har andre fått innpass på feltet.

    Under kampens gang, har engasjementet på feltet vært rimelig bra.
    De aller fleste har gjort sitt beste, og vært med på både sanger, rop, opp med henda, sitt ned.. osv osv.

    Det at noen setter seg underveis,er det mange grunner til, og det må man selvfølgelig akseptere. Engasjementet vil selvfølgelig variere stort, når alderen spenner seg fra 0-12 år...

    Fremtiden for juniorfeltet på felt c, er usikkert. Man ser allerede nå på andre løsninger.

    Men inntil videre, hadde det vært flott med enda større engasjement blant foresatte som benytter feltet.

    Spesielt om man selv står på feltet og opplever ting som man kan bedre på.

    Frodethai
    "formann juniorkanaris"
    Frode Johansen
    styremedlem KFL
  • caLitri
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2007
    • 634

    #2
    godt å høre at våre/min stemme blir hørt.
    er ikke vits i å oppta så mange plasser til et halvfullt felt uten synging og stående fans.
    når mange bare ser på det som billigste måten å få sett matchen på dessverre
    en mulighet er jo å flytte feltet til felt A hvor det ikke er seter.
    Gi alt, stå på LSK

    Kommentar

    • meg
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2004
      • 290

      #3
      Opprinnelig skrevet av caLitri
      godt å høre at våre/min stemme blir hørt.
      er ikke vits i å oppta så mange plasser til et halvfullt felt uten synging og stående fans.
      når mange bare ser på det som billigste måten å få sett matchen på dessverre
      en mulighet er jo å flytte feltet til felt A hvor det ikke er seter.
      Skal de flyttes, kan de heller flyttes på rb tribunen. Lage et felt for dem der.
      Gul og svart
      Team Wenche Myhre

      Kommentar

      • caLitri
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2007
        • 634

        #4
        Opprinnelig skrevet av meg
        Skal de flyttes, kan de heller flyttes på rb tribunen. Lage et felt for dem der.
        mitt forslag til Felt A var bare at folk ikke gidder å sitte rett på muren.
        men er RB er en enda bedre løsning.
        om det blir felt A tar de vel bare med seg sitte underlag og lage en picknik ut av det hele :???:
        Gi alt, stå på LSK

        Kommentar

        • KristofferØ
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 587

          #5
          Flytt juniorkanaris til Felt D og la KFL få resten av Felt C!
          I år så tar vi ostepop
          Vi elsker Lillestrøm
          HEI!

          Kommentar

          • A-net
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2006
            • 447

            #6
            Er ikke litt av poenget med juniorkanaris at de skal stå på feltet så de kan være med og synge? Å plassere de på en annen tribune enn feltet vil jo ihvertfall ikke bidra til at de føler at de er med i kanarifansen...

            Men er enig i at disse plassene ikke skal brukes som billige sitteplasser.

            Felt A er kanskje en god ide som er nevnt tidligere her?
            I med og motgang - vi er Lillestrøm!

            Kommentar

            • JhnY
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2005
              • 975

              #7
              Junior Kanaris håper jeg virkelig blir flyttet. Sånn det er i dag så sitter mange der og det er JÆVLIG dødt der.

              Jeg synes junior kanaris på rb ville vært en god ide. En grunn er at da kan foreldre sitte på rb mens ungene står i juniro kanaris med oppsyn av voksen eller hvordan det funker.
              Jeg tror det er mange som ikke lar ungene sine stå på junior kanaris pga det er litt "hardcore" og at foreldrene ikke vil stå i kfl.

              Flytt junior kanaris til rb. *Vi vil se rb hoppe, 1,2....*

              Kommentar

              • KristofferØ
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 587

                #8
                Opprinnelig skrevet av A-net
                Er ikke litt av poenget med juniorkanaris at de skal stå på feltet så de kan være med og synge? Å plassere de på en annen tribune enn feltet vil jo ihvertfall ikke bidra til at de føler at de er med i kanarifansen...

                Men er enig i at disse plassene ikke skal brukes som billige sitteplasser.

                Felt A er kanskje en god ide som er nevnt tidligere her?
                Lenger inn på feltet? Man slåss ikke mot ild med ild. Min personlige mening er at Junirkanaris ikke har noen nytte på Feltet i det hele tatt.
                I år så tar vi ostepop
                Vi elsker Lillestrøm
                HEI!

                Kommentar

                • Frode Thai
                  KFL styremedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 380

                  #9
                  Juniorkanaris, en ressurs på sikt.....

                  Opprinnelig skrevet av KristofferØ
                  Lenger inn på feltet? Man slåss ikke mot ild med ild. Min personlige mening er at Junirkanaris ikke har noen nytte på Feltet i det hele tatt.

                  Kanari-Fansen har i alle år prøvd å legge forholdene til rette for sine medlemmer.

                  Det bør man fortsette med også i fremtiden, uansett alder på medlemmene.

                  KFL har kanskje ikke så stor "nytte av" juniorkanaris i dag, men jeg er sikker på at juniorene vil blomstre opp skikkelig etterhvert som de har fått "henge med" foresatte på Åråsen frem til de er gamle nok til å reise på egenhånd.

                  Juniorene er våre rekrutter. Vi rykker alle fremover i rekkene, og en dag skal mange av juniorene "ta over" engasjementet på ståfeltet.

                  Som nevnt før ser styret i KFL allerede nå på flere gode løsninger sammen med LSK. Til det beste for alle.


                  Frodethai
                  "formann juniorkanaris"
                  Frode Johansen
                  styremedlem KFL

                  Kommentar

                  • KristofferØ
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 587

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av frodethai
                    Kanari-Fansen har i alle år prøvd å legge forholdene til rette for sine medlemmer.

                    Det bør man fortsette med også i fremtiden, uansett alder på medlemmene.

                    KFL har kanskje ikke så stor "nytte av" juniorkanaris i dag, men jeg er sikker på at juniorene vil blomstre opp skikkelig etterhvert som de har fått "henge med" foresatte på Åråsen frem til de er gamle nok til å reise på egenhånd.

                    Juniorene er våre rekrutter. Vi rykker alle fremover i rekkene, og en dag skal mange av juniorene "ta over" engasjementet på ståfeltet.

                    Som nevnt før ser styret i KFL allerede nå på flere gode løsninger sammen med LSK. Til det beste for alle.


                    Frodethai
                    "formann juniorkanaris"
                    Synes det er begrensa hvor oppdratt man blir på feltet når du er med bestefar som skal spare 50 kroner ved å sitte på juniorkanaris-feltet og skal krangle om han blir bedt om å reise seg.

                    Jeg er helt enig med deg i at rekruttering er viktig, i ale slags former, men Juniorkanaris pr dags dato er som du sier ikke løsningen. Lufter mine meninger rundt nåtiden, og hva jeg mener hadde vært en god løsning. MEN jeg er ikke i noe styre, og har med andre ord lav inflytelse på en avgjørelse uansett.

                    Juniorkanaris kan ikke bli sammenlignet med en honnørbillett, det er bare det jeg mener.
                    I år så tar vi ostepop
                    Vi elsker Lillestrøm
                    HEI!

                    Kommentar

                    • meg
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2004
                      • 290

                      #11
                      Klanen har jo egen mini-klan som sitter et helt annet sted enn resten, virker som det funker bra der.
                      Gul og svart
                      Team Wenche Myhre

                      Kommentar

                      • Frode Thai
                        KFL styremedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 380

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av KristofferØ
                        Synes det er begrensa hvor oppdratt man blir på feltet når du er med bestefar som skal spare 50 kroner ved å sitte på juniorkanaris-feltet og skal krangle om han blir bedt om å reise seg.




                        Hva med alle de andre som har stor nytte av at man har lagt forholdene til rette for dem??

                        Totalt dreier det seg om ca 70 seteplasser.

                        Det er stort sett en fast gjeng på rundt 35-45 som benytter juniorfeltet hver kamp. Enkelte kamper har det ikke vært plass til alle som har ønsket å stå der. Enkelte kamper har det vært god plass, og da har andre også kunnet bruke feltet.

                        Tror ikke dette dreier seg om å spare penger for noen, heller det at felt c har de beste plassene for stående.

                        Feltet bør være for alle stående og syngende betalende medlemmer, uansett alder, ihvertfall inntil videre...


                        Frodethai
                        "formann juniorkanaris"
                        Frode Johansen
                        styremedlem KFL

                        Kommentar

                        • Mr. Torri
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Jan 2006
                          • 125

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av frodethai
                          Hva med alle de andre som har stor nytte av at man har lagt forholdene til rette for dem??

                          Totalt dreier det seg om ca 70 seteplasser.

                          Det er stort sett en fast gjeng på rundt 35-45 som benytter juniorfeltet hver kamp. Enkelte kamper har det ikke vært plass til alle som har ønsket å stå der. Enkelte kamper har det vært god plass, og da har andre også kunnet bruke feltet.

                          Tror ikke dette dreier seg om å spare penger for noen, heller det at felt c har de beste plassene for stående.

                          Feltet bør være for alle stående og syngende betalende medlemmer, uansett alder, ihvertfall inntil videre...


                          Frodethai
                          "formann juniorkanaris"
                          Helt enig med deg i det du sier..
                          Viktig at barna er med, å få se hvordan norges beste supportere er. De blir interesserte og vil bli de kommende stor sangerne i kfl feltet (Håper jeg på) !
                          Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!

                          Otto Fredrikson, Number One ..

                          Kommentar

                          • FilipOlander
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • May 2004
                            • 218

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av meg
                            Klanen har jo egen mini-klan som sitter et helt annet sted enn resten, virker som det funker bra der.
                            Spiller vel ingen rolle hva Klanen gjør?
                            Filip!

                            \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

                            Kommentar

                            • FilipOlander
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • May 2004
                              • 218

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av KristofferØ
                              Flytt juniorkanaris til Felt D og la KFL få resten av Felt C!
                              Juniorkanaris ER KFL
                              Filip!

                              \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

                              Kommentar

                              • JhnY
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2005
                                • 975

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av FilipOlander
                                Spiller vel ingen rolle hva Klanen gjør?
                                går faktisk ann å lære av andre. Tilogmed søppla. Miniklanen er utrolig bra greie der de har egene folk til å passe på ungene. Pluss at ungene står tryggt å fint. Dette er noe kfl burde tenke på også!

                                Kommentar

                                • FilipOlander
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • May 2004
                                  • 218

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av JhnY
                                  går faktisk ann å lære av andre. Tilogmed søppla. Miniklanen er utrolig bra greie der de har egene folk til å passe på ungene. Pluss at ungene står tryggt å fint. Dette er noe kfl burde tenke på også!
                                  .. men at Juniorkanaris er KFL, det er du uenig i?
                                  Filip!

                                  \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

                                  Kommentar

                                  • Lars
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6156

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av FilipOlander
                                    .. men at Juniorkanaris er KFL, det er du uenig i?
                                    Sjekk hvor mange tomler ned JhnY har gitt siden funksjonen kom. Jeg begynner å tro at han ikke legger altfor mye i dem.

                                    Kommentar

                                    • Mr. Torri
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Jan 2006
                                      • 125

                                      #19
                                      Da er det ikke noe vits i å ha "Juniorkanaris" hvis de ikke skal stå på feltet som resten kfl..
                                      Da får de heller skaffe seg en sitteplass som alle andre da..
                                      Enten så er de en del av kfl, eller så er de "vanlig" tilskuer som andre.
                                      Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!

                                      Otto Fredrikson, Number One ..

                                      Kommentar

                                      • mr.Jordbakke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3845

                                        #20
                                        Jeg har kjøpt billett på RB til sønnen min på 7 en gang. Han syntes ikke det var noe særlig. "Kjedelig! Dårlig stemning!", sa han. Han ville helle stå sammen med KFL på feltet, som han har gjort tidligere. Problemet er at når du er 7 år så ser man ikke banen når tribunen fylles opp. Nettopp derfor er JK-feltet så bra. For da kan han og jeg stille oss opp rett bak, slik at vi begge kan stå og begge kan se banen!

                                        Lenge leve Juniorkanaris!
                                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                        Mvh
                                        Mr.Jordbakke

                                        Kommentar

                                        Working...