Vi som ikke ønsker stillhet på mandag, hvor samles vi på Åråsen?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dandy
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 346

    #61
    Ja, jeg mener det er viktig å si i fra. Da med en markering fylt med bannere etc.
    UFC 05!

    Kommentar

    • FUGlinho
      KFL styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2454

      #62
      Enten må alle stå bak aksjonen, ellers er det ikke vits å ha den. Blir bare dumt om noen få synger, og resten står og aksjonerer... Bedre å heller synge, som nevnt: gi alt, stå på, LSK, eller blø for drakta, i de 10 første.

      Prata litt med mykle her om dagen, han hadde et bra poeng. Hva gjør man hvis LSK scorer iløpet av de 10 første?
      Kim
      Styremedlem KFL

      Kommentar

      • 007

        #63
        Hvis denne aksjonen blir "vedtatt" at skal gjelde hele KFL, vil ikke alle følge det "vedtaket" uansett.
        Dermed blir det bare en halveis aksjon.

        Synes ikke det er så viktig at de som er i mot samles på et sted, snarere tvert i mot.
        Står det små klynger med syngende supportere disse 10 min. vil sikkert andre henge seg på, og aksjonen blir mer eller mindre misslykket.

        Se forøvrig annen tråd for min mening om en evt. aksjon:

        Kommentar

        • ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

          #64
          Folk bør virkelig akseptere det KFL styret/Tribunegruppa kommer frem til, UANSETT utfall. Vis man velger å gå imot det styret velger, vil det bare føre til ENDA større problemer.

          Foreslår at denne tråden stenges.

          Kommentar

          • FilipOlander
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • May 2004
            • 218

            #65
            Opprinnelig skrevet av Nordby
            Folk bør virkelig akseptere det KFL styret/Tribunegruppa kommer frem til, UANSETT utfall. Vis man velger å gå imot det styret velger, vil det bare føre til ENDA større problemer.

            Foreslår at denne tråden stenges.
            Da foreslår jeg at alle får muligheten til å møte opp på møtet hvor KFL-styret/tribunegruppa skal komme fram til dette. Selv kommer jeg bare til å gjøre det jeg føler er riktig. Full støtte hele tiden.
            Filip!

            \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

            Kommentar

            • FilipOlander
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • May 2004
              • 218

              #66
              Opprinnelig skrevet av chrissp
              Begynner faen meg å tro at det litt for mange folk her inne som er litt for mye kompis med spillerne og ikke tør å si fra.
              Jeg begynner faen meg å tro at det er litt for mange folk her inne som er litt for opptatte av å være gærne, og litt for lite interesserte i å støtte. Som jeg beskrev i en annen tråd. Hvorfor har dette aldri vært aktuelt tidligere? Fordie Kanarifansen støtter i med og i motgang.
              Filip!

              \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

              Kommentar

              • Vestfold Kanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Oct 2004
                • 4583

                #67
                Opprinnelig skrevet av FilipOlander
                Da foreslår jeg at alle får muligheten til å møte opp på møtet hvor KFL-styret/tribunegruppa skal komme fram til dette. Selv kommer jeg bare til å gjøre det jeg føler er riktig. Full støtte hele tiden.
                Du har vel tillit til de som du har valgt til å styre kfl?
                LOUD
                PROUD
                ULTRA

                Kommentar

                • ON
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3639

                  #68
                  Vil nesten beskrive det som direkte iljoalt å gå i mot et eget styret på den måten. Ved å stemme på/ikke si noe i mot på årsmøtet/ikke delta på årsmøtet har du godtatt nåværende styret.

                  Tror du en lokalpolitiker hadde valgt å gjøre det helt motsatte av hva Stoltenberg og de andre hadde kommet frem til? Nei, fordi det bare vil føre til usikkerhet utad som vil skape enda større overskrifter. Jeg liker ikke å blande disse to tingene, men det var bare et eksempel.

                  Jeg sier ikke at du MÅ holde kjeft på mandag om styret velger den måten å gjøre det på. Men vis du da velger å synge, så stell deg et annet sted i stedenfor å skape kaos.

                  Kommentar

                  • Stone
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Sep 2006
                    • 225

                    #69
                    Hva med alle de som møter opp til hver kamp og synger for full hals, men som ikke er innom dette forumet.
                    Hvordan reagerer de når de får utdelt en lapp eller lignende om at det er bestemt at de skal holde kjeft i 10 min?

                    Står vel en del flere på feltet enn de som engasjerer seg her...
                    Jeg er dessverre redd for at dette kan skape mere bråk internt enn vi trenger akkurat nå.

                    Kommentar

                    • skotten
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 1794

                      #70
                      Vil nesten beskrive det som direkte iljoalt å gå i mot et eget styret på den måten

                      Slett ikke, men det ville være direkte illojalt av styre å ikke følge statuttene og retningslinjene som har blitt vedtatt på de samme årsmøtene.

                      Kommentar

                      • RoyVaadal
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2004
                        • 4055

                        #71
                        Moderatormelding:

                        Denne tråden ser ut til å ha identisk tema med en annen tråd.
                        Den stenges.
                        RoyVaadal.

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎