Skal vi eller skal vi ikke ha 10 rolige minutter mot Godset?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KristofferØ
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 587

    Skal vi eller skal vi ikke ha 10 rolige minutter mot Godset?

    Diskusjonen er overoppheta til tusen.. Kan vi stemme og se hvordan utfallet blir?
    154
    JA!
    36,36%
    56
    NEI!
    63,64%
    98

    The poll is expired.

    I år så tar vi ostepop
    Vi elsker Lillestrøm
    HEI!
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

    #2
    Du må ha flere alternativer. Det er også de (meg inkludert) som gjerne vil ha en annen form for reaksjon hvis ikke det ikke er støtte for 10 minutter stillhet.

    1) 10 minutter stillhet.
    2) Synge som vanlig
    3) Synge som vanlig, men ekstra høyt
    4) Synge én spesiell sang, f.eks. "Gi alt" de første 10 minuttene
    Bølerkanaris

    Kommentar

    • KristofferØ
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 587

      #3
      Sånne ting tar man opp på tribunemøte..

      Dette er KUN om vi skal være stille eller ikke...
      I år så tar vi ostepop
      Vi elsker Lillestrøm
      HEI!

      Kommentar

      • FuglaAlex
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2006
        • 537

        #4
        Opprinnelig skrevet av chrissp
        Du må ha flere alternativer. Det er også de (meg inkludert) som gjerne vil ha en annen form for reaksjon hvis ikke det ikke er støtte for 10 minutter stillhet.

        1) 10 minutter stillhet.
        2) Synge som vanlig
        3) Synge som vanlig, men ekstra høyt
        4) Synge én spesiell sang, f.eks. "Gi alt" de første 10 minuttene

        Nå har det vel vært mest diskusjon om 10 minutter eller ikke, så trenger vel ikke flere alternativer..

        Blir det nei, kan man evt bli enig om at det skal synges en spesiell sang, og at det SKAL trøkkes ekstra til.
        Supporterne er fotballens hjerte
        Ultras Felt C

        Kommentar

        • chrissp
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 2403

          #5
          Opprinnelig skrevet av KristofferØ
          Sånne ting tar man opp på tribunemøte..

          Dette er KUN om vi skal være stille eller ikke...
          Opprinnelig skrevet av FuglaAlex
          Nå har det vel vært mest diskusjon om 10 minutter eller ikke, så trenger vel ikke flere alternativer..

          Blir det nei, kan man evt bli enig om at det skal synges en spesiell sang, og at det SKAL trøkkes ekstra til.
          Det blir jo helt feil.

          Alternativet 10 stille minutter er et klart alternativ. Det andre alternativet inneholder en mengde alternativer.

          La meg si det slik:

          Hvis 10 minutter blir nedstemt og munner ut i "business as usual" på mandag er jeg uenig i et alternativet jeg kanskje kunne stemt for.

          Som i alle undersøkelser må alternativene klare og tydelige, og ikke inneholde en mange andre forutsetninger man ikke kjenner til.
          Bølerkanaris

          Kommentar

          • nob
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Mar 2007
            • 137

            #6
            så sinnsykt godt å se at flere stemmer mot denne galskapen. da regner jeg det som en selvfølge at demokratiet avgjør.
            "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

            Kommentar

            • BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

              #7
              Opprinnelig skrevet av nob
              så sinnsykt godt å se at flere stemmer mot denne galskapen. da regner jeg det som en selvfølge at demokratiet avgjør.
              Som Chrissp påpeker så er det enormt store svakheter ved denne undersøkelsen.

              Hovedsaklig fordi man ikke kan stemme over andre former for markeringer enn ti minutter stillhet. Jeg antar Tribunegruppa sitter med en rekke alternativer, også enkelte som ikke har vært luftet her.

              Uansett kommer Tribunegruppa til å vurdere ting nøye går det frem av nyhetstråden. Og, skulle noen være i tvil, så kommer jeg til å følge de de foreslår uansett hva utfallet er.
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

              Kommentar

              • chrissp
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2004
                • 2403

                #8
                Opprinnelig skrevet av nob
                så sinnsykt godt å se at flere stemmer mot denne galskapen. da regner jeg det som en selvfølge at demokratiet avgjør.
                Jeg er faktisk overrasket over at nærmere 40% ønsker stillhet. Når i tillegg undersøkelsen har klare svakheter, tror jeg at det faktisk er en majoritet som ønsker en form for reaksjon, uten at jeg kan si dette med sikkerhet selvfølgelig.

                Det er ingen tvil om at demokratiet skal ha mest og si, men tribunegruppa må ta en vurdering av flere alternativer enn kun de to som er nevnt her, og deretter komme til en avgjørelse.

                Jeg stiller meg bak det som blir avgjørelsen og det bør alle andre også.
                Bølerkanaris

                Kommentar

                • RoyVaadal
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 4055

                  #9
                  Moderatormelding:

                  I denne tråden er det bare kommentarer til selve undersøkelsen. Alt annet tas i den store tråden om temaet.
                  Hvis ikke dette respekteres så må vi stenge også denne tråden.
                  RoyVaadal.

                  Kommentar

                  • FC Lillestrøm
                    I karantene
                    Forumonanist
                    • Aug 2006
                    • 198

                    #10
                    Å rette seg etter utfallet av denne undersøkelsen blir jo bare tull, gitt at ikke flere begynner å stemme. At de nåværende 115 stemmene skal representere 2000 stående kanaris gir neppe et helt korrekt bilde på det sammlede synet på saken.
                    Blir nesten litt som de spørreundersøkelsen på Holmgang. Stort sett alltid de som er sterkt i mot ting som stemmer.

                    Kommentar

                    • Dandy
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2004
                      • 346

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av FC Lillestrøm
                      Å rette seg etter utfallet av denne undersøkelsen blir jo bare tull, gitt at ikke flere begynner å stemme. At de nåværende 115 stemmene skal representere 2000 stående kanaris gir neppe et helt korrekt bilde på det sammlede synet på saken.
                      Blir nesten litt som de spørreundersøkelsen på Holmgang. Stort sett alltid de som er sterkt i mot ting som stemmer.

                      Denne "undersøkelsen" her har vel ikke en dritt å si vel, det som skjer på tribunemøte i morgen, skjer der. Jeg ser bort i fra denne undersøkelsen, uansett utfall og støtter opp mitt syn på aksjonen. Det som er problemet er vel at folk flest ikke skjønner hva aksjonen er godt for?
                      UFC 05!

                      Kommentar

                      • RoyVaadal
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2004
                        • 4055

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                        Moderatormelding:

                        I denne tråden er det bare kommentarer til selve undersøkelsen. Alt annet tas i den store tråden om temaet.
                        Hvis ikke dette respekteres så må vi stenge også denne tråden.
                        Det var ikke så lett å følge dette kravet!?
                        Diverse feilsendte innlegg og flere røde kort senere så er dette siste sjanse før tråden stenges.

                        Jeg kan også utdype litt:
                        - Det er greit å diskutere hva slags følger avstemningen skal få, eller hvor lite representativ en slik undersøkelse er eller hvordan resultatet ser ut så langt.
                        - Det er ikke greit med generell diskusjon om temaet "stillhet eller ikke". Det fins en slik tråd allerede.
                        Last edited by RoyVaadal; 03.08.2007, 21:21. Begrunnelse: skrivefeil.
                        RoyVaadal.

                        Kommentar

                        • e.d
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2005
                          • 688

                          #13
                          Begynner vel å bli rimelig reprsentativ denne undersøkelsen nå. 131 som har stemt.
                          synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                          Kommentar

                          • 007

                            #14
                            I diskusjonen om denne undersøkelsen er representativ eller ikke, ikke glem at det er endel supportere av andre lag enn LSK som er medlemmer av dette forumet også.
                            De kan jo fort stemme for 10 min. stillhet, fordi de tror/vet at dette vil være ødeleggende for KFL og LSK...

                            Kommentar

                            • KFL41
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 3648

                              #15
                              I tillegg så er denne undersøkelsen kun representativ for de som er innom kfl.no. Det er vel ikke alle medlemmer som går her.

                              Kommentar

                              • Frode Thai
                                KFL styremedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 380

                                #16
                                Ingen har tatt denne "undersøkelsen" høytidlig.

                                Jeg opplevde ikke at man har tatt hensyn til denne i det hele tatt når det gjelder mandagens kamp.

                                Personlig ble jeg overrasket av hva denne telleren viste.
                                Positivt overrasket.. vel å merke.



                                Frodethai
                                Frode Johansen
                                styremedlem KFL

                                Kommentar

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎