Stemningstråd Lyn-LSK (serien)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krisruds
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 839

    #21
    Det som blir utrolig viktig denne kamper er at vi ikke faller ned igjen til det vi har vært tidligere iår. Det er viktig at vi holder nivået våres så høyt opp mot Godset kampen vi klarer. Det gjelder gutta og IKKE MINST oss..

    Håper det blir bra med forsangere her, at dere er like klikk slik som mot Godset, da må det bare bli bra.
    krisruds medlem av KFL siden 1996


    OI OI OI nå har vi det morro :)

    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

    Kommentar

    • ulfpulf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2506

      #22
      Opprinnelig skrevet av krisruds
      Det som blir utrolig viktig denne kamper er at vi ikke faller ned igjen til det vi har vært tidligere iår. Det er viktig at vi holder nivået våres så høyt opp mot Godset kampen vi klarer. Det gjelder gutta og IKKE MINST oss..

      Håper det blir bra med forsangere her, at dere er like klikk slik som mot Godset, da må det bare bli bra.
      Jeg er veldig enig i alt du sier, spesielt i at det viktigste er oss selv.

      Forsangerne kan bare tegne opp rammene vi skal synge innenfor, men det er vi som må fylle lydbildet.
      Og det er lov å søle på ramma ... Eh, noen sammenligninger kan trekkes for langt, men dere skjønner hva jeg mener.

      Skal jeg bruke en annen søkt analogi, så kan dette bli Kanari-Fansens Kaerjeng.
      Vi møter antatt dårligere motsatnd på tribunen, og skal kunne bade oss til seier, men vi gjør det bare hvis vi er konsentrerte, unngår undervurdering, gir alt og står på hele kampen.

      Blø på tromma, alle mann!

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        #23
        I dag hadde Jan Banan fått tak i gratis billetter på langsiden, så vi var en gjeng som for en gangs skyld ikke sto med Kanarifansen. Derimot satt vi rett ovenfor Bastionen, og jeg kan uten å smøre tykt på fortelle at Kanarifansen gjennomførte en maktdemonstrasjon! Overlegen seier på tribunen, og et bra trøkk gjennom hele kampen. Godt jobba!

        Takk til UFC for banner dedikert til Maya. Stort!!

        Kommentar

        • Jeffers
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Aug 2005
          • 186

          #24
          HJEM OG FØNE HÅRET!

          Haha, herlig kveld på tribunen

          --larsw
          Votis subscribunt fata secundis

          Kommentar

          • Christer
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 388

            #25
            Sitat fra Dagbladet:

            Kanarifansen, som overdøvet Bastionen gjennom hele kampen, sang «hjem og føne håret», og Nordlie avsluttet med å danse twist foran supporterne

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4377

              #26
              For en herlig away!!
              ..................

              Kommentar

              • gutt94
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2007
                • 3271

                #27
                lsk lyn (tippeligaen)

                hva skjedde på sluten a det var jo lege som løp til miten af lsk sin tribunne)
                var det en som falt?
                en med brennvin og en som kaster en boks med vann!
                slutt og kaste slutt og drikk på kamper det kan straffe seg
                KnutHSolberg

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av gutt94
                  hva skjedde på sluten a det var jo lege som løp til miten af lsk sin tribunne)
                  var det en som falt?
                  en med brennvin og en som kaster en boks med vann!
                  slutt og kaste slutt og drikk på kamper det kan straffe seg
                  Drit i å blande kasting og drikking på tribunen inn i dette. Så ut som om det var en jente som fikk ett illebefinnende.
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • Rovfugl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 3672

                    #29
                    Nok en kraftfremvisning av KFL !!!!!!!!! det er utrolig deilig å høre at det nesten hørtes ut som hjemmebane for KFL under kampen , heh, hørte nesten ikke en dritt fra bastionen som på sitt eget forum selvfølgelig klager over plassering av mikrofonene selv om alle aviser og tv-repportere sier KFL grusa dem :-)

                    Stolt over å være Kanarifans !
                    DØ FOR FUGLA!!!
                    http://www.fluefiskebloggen.no
                    LSK er min religion
                    Ujah er min gud

                    Kommentar

                    • superbøffel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 5611

                      #30
                      Var en liten sving innom bastionens forum, mange artige utbrudd etter at vi pløyde Tullevål. Litt rart egentlig, at de har tid til å gå på nett mellom alle øktene med hårføner og pannebånd.

                      Hvordan ufarligjøre en Liiin-tilskuer (de har jo ikke supportere): Trekk pannebåndet ned i øynene.

                      La ikke dette bli en sovepute - La oss mobilisere skikkelig til Cupmatchen - Den skal vinnes på banen og tribunen!!!
                      Enøyd i de blindes dal.

                      Kommentar

                      • paf
                        Juniormedlem
                        Ferskenpels
                        • Oct 2005
                        • 3

                        #31
                        Jeg var på kampen som nøytral tilskuer på langsiden. Det er ingen overdrivelse å si at KFL dominerte fullstendig på tribunen. Til å være såpass få var dere tidvis overraskende høylytte - selv om det også gikk i perioder.
                        Lyn-supporterne var omtrent like patetiske som laget sitt - men selvsagt noen flere enn 11. Ellers morsomt å se kombinasjonen av ultras og casualskultur som opererer på Åråsen. Folk i "pene" klær som hopper og hoier :-)
                        Uansett: Med bortetur to mil vekke og et lag i gullstriden bør det være et naturlig mål å fylle nedre VG. I dag stiller omtrent 1.500 og det er pinlig lite. Men innsatsen fra de som var på tribunen var tross alt upåklagelig.

                        Kommentar

                        • King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av paf
                          Ellers morsomt å se kombinasjonen av ultras og casualskultur som opererer på Åråsen. Folk i "pene" klær som hopper og hoier :-)
                          Ja det er det morsomste jeg har sett på lenge
                          Ultras Felt C Lillestrøm

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4377

                            #33
                            Helt greit for meg at vi er 1500. Dette er 1500 SYNGENDE fans. Personlig er det ikke viktig for meg at daukjøtt fyller resten av svingen! Kvalitet som gjelder!!
                            ..................

                            Kommentar

                            • Superstefan
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 2180

                              #34
                              Vi hadde jo 80 % av folka på den "andre" langsiden også da.
                              Fotograf Kreativ Kanaris

                              KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                              Kommentar

                              • Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                Helt greit for meg at vi er 1500. Dette er 1500 SYNGENDE fans. Personlig er det ikke viktig for meg at daukjøtt fyller resten av svingen! Kvalitet som gjelder!!

                                Så også hvor mange fuglafolk det var på NT tribunen. Vi eide virkelig Ullevaal.

                                Kommentar

                                • Raskolnikov
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 1452

                                  #36
                                  Synes ikke vi skal ta helt av etter denne kampen. Stemningen gikk fra litt under pari i 1. omgang til veldig bra i 2. omgang, men det skulle egentlig bare mangle med det gutta presterte ute på banen. I 1. omgang var forberget helt stille og det hjalp at noen forsangere flyttet seg dit. Neste gang vi besøker Ullevål bør de stå der fra kampstart. "Hjem og føne håret" var genial. Ellers morsomt at enkelte i Bastionen mener de leverte. Med en slik standard ville stemningen vår i dag vært legendarisk, noe å fortelle barnebarna. Heldigvis har vi et litt høyere nivå. Ellers litt skuffende at så mange fugler velger å sette seg på langsida.

                                  Nok en gang en liten kjepphest med tromma. Hva i all verden skulle psychotrommingen før "Fugla!" forestille? Greit å dra opp tempoet før man starter sangen, men det er ikke noe vits i å ha et så høyt tempo at alle klappende detter av lasset.
                                  Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                  Kommentar

                                  • Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                                    Nok en gang en liten kjepphest med tromma. Hva i all verden skulle psychotrommingen før "Fugla!" forestille? Greit å dra opp tempoet før man starter sangen, men det er ikke noe vits i å ha et så høyt tempo at alle klappende detter av lasset.
                                    Helt enig, jeg gadd ikke og være med på den på slutten.

                                    Kommentar

                                    • Ranakanaris
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 487

                                      #38
                                      Har sett opptaket av kampen. Og la merke til noe merkelig underveis. Ett par minutter att LSK hadde putta det første målet, så skrudde tv2 lyden ned på mikken. Lagde vi så mye bråk bak målet?? :-)

                                      Kommentar

                                      • ON
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3639

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                                        I 1. omgang var forberget helt stille og det hjalp at noen forsangere flyttet seg dit. Neste gang vi besøker Ullevål bør de stå der fra kampstart. .
                                        Jepp, det funket bra når vi flyttet oss ned, skal ta opp dette på tribunemøtet før neste lyn match, tror de fleste var enige om at det funket best.

                                        Kommentar

                                        • FUGlinho
                                          KFL styremedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 2454

                                          #40
                                          tok seg veldig opp idag! ble veldig bra. hørte lyn fansen kun en gang, da vi ikke sang.

                                          kun en ting jeg syns var "dårlig". tromminga på "indianerklappinga" (av mangel på hva annet jeg skal kalle det). syns det er unødvendig å kjøre den kjappere å kjappere.. hvertfall så tidlig.. og at det bare blir masse hurtig tromming ødelegger mye... vært mye bedre på det tidligere i år
                                          Kim
                                          Styremedlem KFL

                                          Kommentar

                                          Working...