2.lagskamper

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LSKrinne
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Aug 2007
    • 1

    2.lagskamper

    Jeg var i dag på 2.lagskamp.
    Vi bruker mye unge spillere som kan være fremtiden på dette laget..
    Kampene fra nå og ut er avgjørende for om de vil overleve i divisjonen eller ikke! Litt oppbacking hadde vært på sin plass. Jeg ble mildt sagt skuffet!

    Det var i dag pinlig å være vitne til at Ranheim hadde flere supportere på tribunen enn det vi hadde.

    oppfordrer herved Kanarifansen til å stille med supportere på neste hjemmekamp! (inkl meg selv)
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #2
    Herlig nick du har!
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • Frøkna
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Apr 2006
      • 129

      #3
      Opprinnelig skrevet av LSKrinne
      Jeg var i dag på 2.lagskamp.
      Vi bruker mye unge spillere som kan være fremtiden på dette laget..
      Kampene fra nå og ut er avgjørende for om de vil overleve i divisjonen eller ikke! Litt oppbacking hadde vært på sin plass. Jeg ble mildt sagt skuffet!

      Det var i dag pinlig å være vitne til at Ranheim hadde flere supportere på tribunen enn det vi hadde.

      oppfordrer herved Kanarifansen til å stille med supportere på neste hjemmekamp! (inkl meg selv)

      Må jo si at Flisbyn spilte kamp samtidig mot Åkrene, så da er det ikke rart at det ikke var flere på Lsk2.
      Forza Flisbyn!

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #4
        Opprinnelig skrevet av Frøkna
        Må jo si at Flisbyn spilte kamp samtidig mot Åkrene, så da er det ikke rart at det ikke var flere på Lsk2.
        er enig i at Kanarifansen kanskje bør mobilisere litt framover for å prøve å hjelpe 2 laget,det er veldig viktig at dem ikke rykker ned.

        Kommentar

        • Frode Thai
          KFL styremedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 380

          #5
          Opprinnelig skrevet av tullebukk
          er enig i at Kanarifansen kanskje bør mobilisere litt framover for å prøve å hjelpe 2 laget,det er veldig viktig at dem ikke rykker ned.

          Jeg er enig i at det er viktig at 2. laget ikke boer og skal rykke ned.

          Paa den andre siden, mener jeg at dette ikke er eller boer vaere noe KFL "s styre eller dens undergrupper skal bruke tid og energi paa.

          KFL og dens undergrupper har naa saa mange baller i luften at tiden ikke rekker til.

          LSK spiller for gull x 2.

          Mange store kamper staar for tur, og det nedlegges sinnsykt med timer i arbeide med aa faa ting rundt dette i orden.

          Det aa bruke tid og energi paa aa mobilisere til stoette for 2.laget tror jeg derfor kan bli vanskelig aa faa til.



          Frodethai
          Frode Johansen
          styremedlem KFL

          Kommentar

          • Frøkna
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Apr 2006
            • 129

            #6
            Opprinnelig skrevet av frodethai
            Jeg er enig i at det er viktig at 2. laget ikke boer og skal rykke ned.

            Paa den andre siden, mener jeg at dette ikke er eller boer vaere noe KFL "s styre eller dens undergrupper skal bruke tid og energi paa.

            KFL og dens undergrupper har naa saa mange baller i luften at tiden ikke rekker til.

            LSK spiller for gull x 2.

            Mange store kamper staar for tur, og det nedlegges sinnsykt med timer i arbeide med aa faa ting rundt dette i orden.

            Det aa bruke tid og energi paa aa mobilisere til stoette for 2.laget tror jeg derfor kan bli vanskelig aa faa til.



            Frodethai
            Det holder vel egentlig bare å møte opp og klappe tror jeg. Det krever ikke så veldig mye..
            Forza Flisbyn!

            Kommentar

            • Frode Thai
              KFL styremedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 380

              #7
              Opprinnelig skrevet av Frøkna
              Det holder vel egentlig bare å møte opp og klappe tror jeg. Det krever ikke så veldig mye..

              Om LSK hadde sendt ut sms, slik de gjoer ellers og annonsert 2.lags kampene enda bedre, hadde kanskje flere kommet og "klappet"

              Men aa sette igang en mobilisering fra KFL sin side er vel kanskje noe man ikke kan forvente.


              Frodethai
              Frode Johansen
              styremedlem KFL

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎