Resirkulere TIFO

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • glasgow
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 1251

    #21
    Opprinnelig skrevet av Seb.R
    Litt off-topic her nå.

    Er stjerneskudd (på tribunen) akkurat like "straffbart" som vanlig blussing?
    Eller er det fremdeles mulig?
    Sikkert noen som vet det her inne, men det hadde kanskje hvert stilig. alle med to hver. Ca 4000 stjerneskudd....... En tøff effekt men sikkert ikke lovlig.

    Kommentar

    • Krissern
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1017

      #22

      Sånn ser det ut...

      Kommentar

      • ON
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3639

        #23
        KFL har hatt stjerneskudd før, og dette er vel såvidt jeg vet fortsatt lovlig.

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #24
          Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
          Når vi først er inne på TIFO, så tar jeg det her.
          Går det ann å komme mer ut med info om når og hvor det skal lages TIFO?
          Jeg har sagt noen ganger at jeg kan komme og hjelpe til hvis jeg ikke jobber osv. men har som regel fått svar som "Ja.. bare å komme, blir muligens på mandag, eller onsdag eller i løpet av helgen eller noe rundt da. Klokka?? hmmm.. på ettermiddagen/kvelden muligens. Eller på dagen kanskje..." Tar dere poenget?
          Er ikke lett å stille opp på noe når man verken kan få beskjed om når eller hvor et par dager i forveien?
          Jepp. Tar selvkritikk på den. Blir en del dugnadsjobbing utover høsten og da skal vi komme ut med info i god tid i forveien.
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • Per Arne
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2347

            #25
            Til LSK-jenta og andre som vil hjelpe til på tifoer: Send en epost til tifo@kanari-fansen.no med navn og telefonnr..

            Som det sies her, og som står under FuglaTifo sine sider (egen linke fra menyen på hovedsida), er det nytt styre i FT og det går så det suser. Som dere kan se av tifo-utfordringen osv. har det vært åpenhet rundt den nye starten i tifogruppa og dens ambisjoner.

            Det er veldig mange ivrige i UFC (bl.a. gamle tifotravere fra FuglaTifo de siste åra), KGG osv. - men nå står vi alle sammen om FuglaTifo - og gjøre den til en av Norges beste, hvis noen skulle være i tvil om det.

            Konfettishowet mot enga blei faktisk håndlaget av 25 000 gule ark, på lokalet vårt på Åråsen, og tom. på EIF-cup på Råholt av noen ivrige fuglunger.

            Vi er avhengige av økonomisk støtte, selvsagt, og ikke minst at dere hjelper oss fysisk med å lage banner, flagg osv. osv.

            Meld deg som interessert til tifo@kanari-fansen.no i dag!

            Og nå, tilbake til temaet...
            Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎