Skrytetråden om KFL (fra eksterne kilder)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    #61
    Afteposten (papir)

    Lillestrøm-Fredrikstad:
    Kanarifansen skaper god stemning, og stemningen blir ekstra god når lillestrøm tar ledelsen 3-2 og ikke minst 4-2.

    Kommentar

    • Seb.R
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 4159

      #62
      Ivar Hoff under dagens Live-chat hos TV2:

      [Kommentarer fra ret]
      Hvem har vært best i Lillestrøm?


      - Kanarifansen.
      www.sebastianramsland.com
      www.twitter.com/sebramsland

      Kommentar

      • RSP
        Moderator
        • Aug 2004
        • 10498

        #63
        Aftenposten (papir)

        Fra dagens Aftenposten:
        6551 tilskuere. Årets laveste på Åråsen, men Kanarifansen er ustoppelig og alltid positive mot sine egne.

        Kommentar

        • merch
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2007
          • 938

          #64
          Morten Langli, under gårsdagens kamp:

          Kanari-fansen holder som vanlig gående på Åråsen i solsteika, synger og spiller trommer.
          Gjør alltid rammen rundt kampene på Åråsen til en fest Kanari-fansen
          lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
          sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

          Kommentar

          • Kristiansen
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2007
            • 1332

            #65
            Skamroser Kanarifansen
            Spillere og ledere takker for støtten.

            Av Trygve Lie

            Dagens kanarifugl på Fornebu Arena var utvilsomt Kanarifansen. På en ellers svært glissen stadion tok LSK-supporterne fullstendig over tribunene, sang bæringene sønder og sammen og bare økte volumet på syngingen etter hvert som baklengsmålene rant inn for LSK.

            Henning Berg gjorde et poeng av å takke supporterne for innsatsen.
            – Kanarifansen har vært fantastiske i hele år, og de var fantastiske nok en gang i kveld. Det er fryktelig synd at vi ikke klarer å levere bedre på banen når de gir så mye av seg selv i hver eneste kamp. De har hjulpet oss i mange kamper tidligere i år, og de skal virkelig vite at vi både setter enorm pris på dem, og hører dem. De er utrolig viktige for oss.

            Bjørn Helge Riise ba også supporterne om en ny sjanse på søndag.
            – All ære til dem slik de støtter oss gjennom hele kampen. Jeg håper de møter opp og støtter oss på søndag også – det trenger vi, sier Bjørn Helge.

            Kommentar

            • RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

              #66
              Fra RB etter cup-tapet mot Stabæk:
              De eneste i gul drakt som kan være stolte av innsatsen i går er Kanari-Fansen. Maken til motgangssupportere skal man lete lenge etter.

              Kommentar

              • KrisB
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2008
                • 2923

                #67
                Riise:

                For forholdet til LSK og Kanarifansen er det aller beste. Riise har ofte uttalt seg om den gode stemningen på Åråsen, og ikke minst om Kanarifansen som han også vil savne.
                - Uten tvil. Jeg har sagt det før og sier det gjerne igjen. Kanarifansen er den beste supporterklubben i Norge. De fikk meg raskt til å føle meg hjemme på Åråsen. Det har vært en fryd å gå ut og spille foran dem. De er alltid der hvor vi spiller, og de synger konstant gjennom hele kampen. De stiller også opp i tykt og tynt. Jeg håper de gjør det fortsatt selv om resultatene vil gå litt i mot i blant.
                Lykke til i Fulham

                Kommentar

                • Shaggy
                  Juniormedlem
                  Bøffelpromp
                  • Aug 2008
                  • 15

                  #68
                  Vi får faktiskt litt skryt fra en sjel hos Klanen



                  Utdrag:
                  De eneste som gir oss konkurannse på tribuna, er Kanarifansen. Jeg veit vi liksom skal hate de gule, men de har faktisk blitt en av landets beste supporter-grupper. De ligger langt nede på tabellen, men alikevel har ikke KFL tapt seg. Hører dem får skryt i TV, aviser og liknende. Noe må det jo være med denne gjengen?

                  Kommentar

                  • RSP
                    Moderator
                    • Aug 2004
                    • 10498

                    #69
                    Aftenposten (papir)

                    Skryt?
                    "Lillestrøms supportere satte sesongrekord i usmakelig TIFO: "Enga, brenn i helvete" prydet romerikingenes kortside."

                    Kommentar

                    • Superstefan
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 2180

                      #70
                      div fra søplaforum

                      Men noe jeg blir litt oppgitt over, er at vi er så få før kampstart. Kanarifansen lagde bra liv før kamp, da de hadde mange på tribunen, så de kunne sette igang med å lage liv. (Kaller ikke tromma for liv, men de hørtes, uansett...) Det eneste som kommer fra vår tribune i svar er en 2-3 stk. som roper "Å hold kjeft a, bønder!" og spinkel buing. Hva er det for noe da? Hadde vært mye morsommere og bedre om vi kunne vært nok folk før kampstart til å virkelig gi svar på tiltale, og synge de tilbake til togstasjonen. Hos oss virker det som det kommer ganske mange rett før dommeren blåser igang kampen omtrent. (Litt overdrevent, men you get my point...)
                      Beklager å måtte si det folkens. Men uansett hvor mye dere sang,så hørtes dere ikke særlig godt. Jeg stod på 226 og hørte fugla bedre enn dere på 228. Sorry, men sånn er det bare... Hjelper ikke at jeg og kompisen min prøvde å henge med på sangene, for det funka ikke særlig bra. Hele greia var bare komisk. Dumt at det skal være like dødt på tribunen som på banen.
                      Fotograf Kreativ Kanaris

                      KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                      Kommentar

                      • KrisB
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2008
                        • 2923

                        #71
                        Litt skryt vår nye helt fra Island:

                        Hyller fansen
                        Men at Magnusson er frittalende er godt kjent. Før han møtte pressen i går, hvisket trener Henning Berg ham noen velvalgte ord.
                        – Han ba meg være meg selv og tenke på at jeg var i et nytt land hvor ting jeg sa kunne bli tolket annerledes. Men selvfølgelig har jeg selvtillit. Det må jeg ha.
                        I går kunne 28-åringen tillate seg det meste. Fantomredningene mot Sæternes, Fellah, Moa og Brix i nevnte rekkefølge kommer nok til å gi ham heltestatus i Kanari-Fansen i mange år.
                        Selv hyller islendingen sine nye supporteres innsats på Ullevaal.
                        – De var fantastiske. Selv om de var færre hørte jeg dem mye bedre gjennom hele kampen. Fra vi kom på banen merket vi støtten, det var noe
                        ekstra.
                        http://www.rb.no/lsk-magasinet/article4522830.ece

                        Kommentar

                        • RSP
                          Moderator
                          • Aug 2004
                          • 10498

                          #72
                          Aftenposten (papir)

                          Etter kampen mot Godset:
                          Som alltid på Åråsen holder kanarifansen koken i 90 minutter - og vel så det.

                          Kommentar

                          • Lars
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6156

                            #73
                            Grei attest fra FFK-hold etter en middels kamp stemningsmessig fra vår side:

                            "Fra midt på langsiden var Kanarifugla overlegne. Hele kampen."

                            "Kanarifansen var helt rå. Norges klart beste supportere. Imponert!"

                            Her finner du alt om aristokraten i norsk fotball - Fredrikstad Fotballklubb! Dette er det største og mest populære nettstedet rundt FFK, og her finner du alt: Nyheter, kampreferater, spillerprofiler, alle mulige fakta om klubben og mange andre eksklusive seksjoner. Ta en titt!

                            Kommentar

                            • forzafredrikstad
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • Sep 2009
                              • 7

                              #74
                              vil også legge tid at jeg mener det samme! dere er nok norges beste supportere, sammen med kjernen. :-)
                              stod mitt i fredrikstad-clacken, så hørte jo dere ikke i dag, men hvertfall veldig bra visuelt fra deres side.
                              stå på gutter, dere hever det norske supporterkultur nivået. kudos.

                              så får hele fotballnorge håpe på at fredrikstad ikke rykker ned (pga høyt tilskuersnitt), så vi slipper å få opp hønefoss, haugesund eller kongsvinger på et snitt på 500 man pr. kamp. det hadde vært tragisk det!

                              lykke til videre

                              Kommentar

                              • Petter Ø
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3008

                                #75
                                Nok en gang skryt i papirutgaven av Aftenposten:
                                Tilskuere: 10 538. Kanarifansen var imponerende i 83 minutter. Hjemmepublikummet brølte kun to ganger, og burde hjulpet laget bedre.
                                Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                Kommentar

                                • RSP
                                  Moderator
                                  • Aug 2004
                                  • 10498

                                  #76
                                  Aftenposten (papir)

                                  Fra dagens Aftenposten:
                                  Kanarifansen har vært bedre enn laget i hele år. Løftet stemningen flere hakk rett før vinnermålet, og fikk best mulig respons i form av scoring.

                                  Kommentar

                                  • morten
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 2156

                                    #77


                                    Som også roser kanarifansen som støttet gutta til siste slutt.
                                    - Det var 250 kanarifans på 2. divisjonskamp. Det er fantastisk. Jeg sa til gutta i pausen at det er rart de ikke lar seg inspirere av dem, men til slutt så gjorde de det, smiler André.
                                    Opprinnelig skrevet av Tony
                                    Hvis man trekker fra 200 blir det nok et mere riktig antall. Ca 30 sittende i tillegg.
                                    Last edited by RSP; 12.10.2009, 07:08. Begrunnelse: Supplert med korrigert tilskuertall.
                                    Badekar
                                    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                                    Kommentar

                                    • morten
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 2156

                                      #78
                                      Tribunekultur

                                      – Det kommer mye Lørenskog-supportere, men det hadde vært veldig morsomt å få på plass enda flere med tribunekultur i hallen. Kanari Fansen har en fin tribunekultur og er en fin supportergjeng vi kan lære mye av, skryter Nylén.
                                      Badekar
                                      http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                                      Kommentar

                                      • Oddis
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2006
                                        • 2744

                                        #79
                                        TV2 av alle skrøyt faktisk nå nettopp av Lillestrøm og LSK's historie! Sjukt.
                                        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                        Kommentar

                                        • Emil B
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2006
                                          • 5921

                                          #80
                                          Fra Magnus Myklebust:
                                          Når det nå blir ny klubb må også omgivelsene oppsummeres. Det er da Magnus nevner Kanarifansen.
                                          - Jeg mener at Kanarifansen er den beste supporterklubben i Norge. Ikke bare fordi jeg har spilt her, men fordi man merker det når man reiser land og strand rundt. Kanarifansen er de som lager mest liv, og uansett hvor dårlig vi har gjort det så har de støttet oss.
                                          - Det er mange medgangssupportere i Norge, men Kanarifansen er ikke i den kategorien.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎