Tribuneorganisering/Stemningstråd Stabæk-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    Tribuneorganisering/Stemningstråd Stabæk-LSK

    I år har vi igjen valgt å bruke svingen for de som er syngeglade.

    Hvis du er mer interessert i å se kampen enn å synge anbefaler tribunegruppa deg om å kjøpe billett på sittefeltet inntil svingen. Vi kommer til å ha et forsangerfelt her også, men hovedfeltet vil være i svingen

    Til dere som vil synge osv er svingen stedet å være denne gangen. Billetter til kampen er i salg på shopen.
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

    #2
    På tide vi mobiliserer litt til Stabæk borte. Oppmøte der borte har stort sett vært flaut i forhold til hvor mange vi drar med oss til Fredrikstad, hamar og Ullevaal.

    Dette kan være siste muligheten til å besøke denne gudegaven av en fotball(!)stadion. For de av dere som ikke har vært der er det kanskje landets beste plasser for bortefans i svingen.

    Svingen tar 1300-1400 stående. Det burde være store muligheter for å fylle den med litt mobilisering. Push alle LSK`ere til Nadderud, ta med alt av flagg og bannere og la oss vise de blaa hvem som er landets mest dynamiske fans! Sportsklubben kjemper for gull, la oss hjelpe til med 100% innsats fra tribunen.

    I år så tar vi alt!
    LOUD
    PROUD
    ULTRA

    Kommentar

    • Kanariz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 2507

      #3
      Enig, alle mann til nadderud. Vi kjemper om GULL, så ingen unnskyldning og ikke komme.. Alltid moro å knuse pannebånd gjengen på tribunen

      Kommentar

      • Petter Ø
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3008

        #4
        Alle mann til Nadderud og gå bananas på tribunen!
        Ta med radio, så hjelper OKB oss med å få med oss kampen også.
        Petter Ø - Kreativ Kanaris
        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

        Kommentar

        • Harald_88
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 550

          #5
          Alle mann til nadderud og syng fugla mot gull.

          PS. Tar du med kikkert får du nesten sett kampen også
          Alt For Fugla

          Gå Av Grønlund

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4377

            #6
            gleder meg som vanlig til å stå i den fantastiske curvaen på nadderud
            ..................

            Kommentar

            • KanariGulFugl
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 454

              #7
              får man kjøpt billetter til sittetribuna på shopen eller må man andre steder for å kjøpe disse?

              Kommentar

              • RuneK
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2003
                • 861

                #8
                Har hørt at det er mange som satser på plass på hovedtribunen, "under cover kanaris" Noen som blir med ?

                Neida jeg bare kødda, sist ble det bot på 22 000 hvis jeg husker riktig.
                Det hadde vært til pass for tennis gjengen at vi pissa på dem igjen, som straff for å ha landets dårligste bortetribune. MEN da blir vel Bohinen og resten av hore gjengen så sinte at de sladrer til NøFF for å straffe oss med bøter.

                Håper kampen sendes på TV ihvertfall ( ikke betal tv) for da kan jeg ta den opp og se den etterpå :???:

                Uansett, her skal `Vi som liker fotball Uten rosa bannebånd `gi alt på Nadderud.
                Støtt FuglaTifo
                Kontonr: 6201 05 41919

                Kommentar

                • BennyLem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2902

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av No1sqwip
                  Har hørt at det er mange som satser på plass på hovedtribunen, "under cover kanaris" Noen som blir med ?
                  Ultras Winsnes velger en plass vi kan se matchen.

                  I fjor satt vi på langsiden uten tak, da regnet vi bort.

                  Tidligere har vi satset på den langsiden med tak. Det er tryggest nå om høsten med tanke på regn. Vi driter i hva Stabæk mener. Regner med å møte mange andre kanaris der. Oppfører vi oss som folk har har ikke Ingebritt noe å klage på.
                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                  Kommentar

                  • RuneK
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2003
                    • 861

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av BennyLem
                    Ultras Winsnes velger en plass vi kan se matchen.

                    I fjor satt vi på langsiden uten tak, da regnet vi bort.

                    Tidligere har vi satset på den langsiden med tak. Det er tryggest nå om høsten med tanke på regn. Vi driter i hva Stabæk mener. Regner med å møte mange andre kanaris der. Oppfører vi oss som folk har har ikke Ingebritt noe å klage på.
                    ..skjønner lett at flere gjør som du, men det er forskjell når samtlige står under hele kampen og skygger for tennis klasker gjengen.

                    Da regner jeg med å se at flere som reiser seg på sittan når det synges `reis opp hvis du er Lillestrøm `
                    Støtt FuglaTifo
                    Kontonr: 6201 05 41919

                    Kommentar

                    • e.d
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 688

                      #11
                      Håper ingen har gitt opp seriegull enda! Jeg mener vi fortsatt har gode muligheter. Vinner vi mot Stabekk så er vi med igjen. Det blir en nøkkelkamp. Jeg tipper på to jevne og knalltøffe oppgjør mot Stabekk og der må Fugla gi alt på banen, og Kanarifansen,- vi må gi absolutt alt vi har i begge kampene på tribunen. Jeg kom litt seint til kampen mot tromsø pga noen seine halvlitere på Martins, men faen heller. Jeg hørte trøkket og synginga langt ner i Alexander Kiellandsgate. Jeg fikk gåsehud langt nedover ryggen. - La det gnistre på Nadderud uansett om det er verdens dårligste tribune.

                      Håper alle stiller seg i svingen og bidrar til synginga i den superviktige kampen på Nadderud. Håper ikke folk setter seg på langsidene bare for å se bedre. Her trenger vi alle mann til å bidra med å synge Fugla fram til seier.
                      -Ha mentalitet og vær bananas på tribunen.
                      synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                      Kommentar

                      • BennyLem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2902

                        #12
                        Jokeren på banen

                        Jeg la merke til at det var en joker som hoppet inn på banen i pausen fra KFL, og hadde med vaktene på en løpetur. Fikk ikke helt med meg hvorfor han løp, men jeg ble ganske imponert.

                        Vedkommende fremsto som:
                        * raskere enn Sundgot,
                        * med langt bedre balanse enn Myklebust,
                        * med større fintereportoar enn Brenne,
                        * mer besluttsom enn Occean.

                        Det måtte en rekke vakter og politi til for å stoppe fyren, men det var god underholdning. Kanskje en "spiller" Tom Nordlie bør vurdere nå som stallen tynnes ut?

                        Ulempen var selvsagt at vedkommende gikk glipp av 2.omgang, og slik sett har noe av det samme problemet som Kippe og Riise...
                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                        Kommentar

                        • Kølla Riisa
                          Seniormedlem
                          • Jun 2004
                          • 1021

                          #13
                          Haha, takk for at du får frem smilet på en særdeles tung kveld.

                          I år så tar vi ingenting, vi elsker Lillestrøm, hey!

                          Kommentar

                          • heidar
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2121

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                            I år så tar vi ingenting, vi elsker Lillestrøm, hey!
                            Potetgullet er vel fremdeles innen rekkevidde...
                            En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                            Endelig er mørketida over.

                            Kommentar

                            • Krissern
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2005
                              • 1017

                              #15
                              Jævlig konge:P
                              Vi sang for Fredrik hele veien hjem xD

                              Kommentar

                              • Tobben
                                Jeg elsker å kjøre trikk
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2005
                                • 1666

                                #16
                                Det der var tidenenes pauseunderholdning!

                                Kommentar

                                • Krissern
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 1017

                                  #17
                                  Syns litt synd på han som tryna på gjærdet:P Det så litt vondt ut:P

                                  Kommentar

                                  • BennyLem
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 2902

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Krisser`n
                                    Jævlig konge:P
                                    Helt klart. I min uforebeholdne hyllest glemte jeg å påpeke at han hadde god kondis også. Jeg er litt usikker på avslutteregenskapene, men det er mulig han er en komplett spiller.

                                    Opprinnelig skrevet av Krisser`n
                                    Vi sang for Fredrik hele veien hjem xD
                                    Ettersom noen her tydeligvis kjenner han, så vet dere kanskje også motivet? Jeg fikk ikke helt med starten, men det virker ikke som om han var en klassisk "streaker", som er det vanligste for de som stormer banen.
                                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                    Kommentar

                                    • pistage
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2006
                                      • 285

                                      #19
                                      han ringte faren sin og spurte om det var greit om han løp ut på banen. faren sa ja og at han skulle betale en evt bot. motiv: morsomt`?

                                      vil også hylle (ikkenevnenavn) som løp før kampen startet. som løp hele langsiden før han ble tatt. desverre sitter han kun igjen med en bot på 5000 kr... gikk vel allikevel ikke glipp av stort av kampen.

                                      Kommentar

                                      • xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

                                        #20
                                        Mange ting som irriterte meg på tribunen igår!

                                        Dere to klovner som løp ut på banen. Skal dere gjøre sånn så gjør det
                                        på hjemmebane, ikke når sportsklubben er gjester på en annen arena.
                                        Kanarifansen representerer LSK når vi er ute å reiser.

                                        Hva var vitsen med å hetse han ene vakta til de grader? Greit at man ikke er fornøyd med vaktmannskapet til LSK, men hvorfor hetse folk med så personlige ting som kroppsbyggning. Har vedkommende vært dust tidligere så blir han nok neppe mindre dust i fremtiden.

                                        Det ble beslaglagt bluss ved sikkerhetssjekken igår når jeg kom inn på stadion. Var dette en enklet mongo som hadde lyst til å leke tøff eller var dette noe som var planlagt? Noen som vet?

                                        Hvorfor driver vi å synger alle disse hooliganssangene? Når engelte av undergruppene blir beskyldt for å flørte med casualskulturen er det bare å helle bensin på bålet når man synger slike sanger. Ikke er det tøft heller.

                                        Denne ryggdansen; Det ser døvt ut. Drit i det. Hvrfor vende ryggen til?
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                        Kommentar

                                        Working...