Stemningstråd LSK - Tromsø

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • lsk4ewah
    Medlem
    Møteplager
    • Oct 2006
    • 72

    Forumet skal brukes til å diskutere da må jo du tåle at vi svarer deg å at vi har andre meninger.Men du kan jo stå med oss neste gang så kan du prøve hvordan det er.
    Ultras Felt C

    Kommentar

    • Dandy
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 346

      Forumet er til for å diskutere, selvfølgelig tåler vi det.

      Men om du mener det? så kan du dra igang sanger neste gang vi ligger under 0-2.

      Lillestrøm hadde en så utriolig dårlig dag at uansett hva vi hadde gjort på tribunen, trur jeg ikke det ville gått bedre, og da med humor kan vi vise at vi greier å ta det med et smil også!

      skjønner hva jeg mener?
      UFC 05!

      Kommentar

      • Trondeo
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3062

        Opprinnelig skrevet av lsk4ewah
        Forumet skal brukes til å diskutere da må jo du tåle at vi svarer deg å at vi har andre meninger.Men du kan jo stå med oss neste gang så kan du prøve hvordan det er.
        Tåler da det i ytterste grad. Tror ikke meningen min forandrer seg om jeg flytter meg 5 skritt.

        Opprinnelig skrevet av Alex_Kanari
        Forumet er til for å diskutere, selvfølgelig tåler vi det.

        Men om du mener det? så kan du dra igang sanger neste gang vi ligger under 0-2.

        Lillestrøm hadde en så utriolig dårlig dag at uansett hva vi hadde gjort på tribunen, trur jeg ikke det ville gått bedre, og da med humor kan vi vise at vi greier å ta det med et smil også!

        skjønner hva jeg mener?
        Jeg ser hva du prøver å komme frem til ja.

        Kan godt dra i gang sanger jeg, men bare trodde at det var forsangerfeltene som har hovedansvaret for dette jeg. Men for all del, jeg kan kjøre på, og kan kanskje ta litt selvkritikk på den, at jeg ikke drar i gang nok sanger...?

        Kan ta noen tap med et smil jeg, men dessverre, ikke en så "avgjørende" kamp som denne. Kanskje meg det er noe galt med

        Kommentar

        • pistage
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 285

          aldri noe moro å tape. men det blir ikke noe bedre når folk rakker ned på spillerne og buer osv. blir gjerne sånn når det er helt stille. en hvilken som helst sang er bedre en ingen da. av og til trengs en stemningsvekker...

          men skjønner ikke helt hvem humorsanger det siktes til? du drar inn newcastle kampen? mot de sang vi later som vi scorer mål. felt a prøvde å synge denne mot tromsø, den kom ikke fra oss.

          eller er det hitmaratonet vi dro igang på slutten av første omgang du sikter til?
          Last edited by pistage; 20.09.2007, 16:29. Begrunnelse: leif

          Kommentar

          • Trondeo
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3062

            Opprinnelig skrevet av pistage
            aldri noe moro å tape. men det blir ikke noe bedre når folk rakker ned på spillerne og buer osv. blir gjerne sånn når det er helt stille. en hvilken som helst sang er bedre en ingen. men skjønner ikke helt hvem humorsanger det siktes til? du drar inn newcastle kampen? mot de sang vi later som vi scorer mål. felt a prøvde å synge denne mot tromsø. den kom ikke fra oss.

            Tok Newcastle-kampen, fordi det var en kamp som ikke svei like mye å tape som mot Tromsø. Jeg tenkte ikke spesielt på "vi later som vi scorer mål".

            Det å kjøre på med den "bøye seg frem med hendene over, å lage rar lyd("Fugla!"?)"-greia. Kan godt hende dette var en seriøs greie, men den ble tatt veldig lett på, samtidig som den ikke lagde en forrykende stemning, syntes jeg. Samt bare kødde med hverandre og i mindre grad enn tidligere prioritere ordentlige sanger og rop.

            Dere gjør sikkert en veldig god jobb, men tror dere klarer bedre enn det som var mot Tromsø. Litt bedre organisering av sanger. Ingen overkjøringer av sanger, så blir ting veldig bra.

            Vi alle, får bare stå på videre, og for hver gang lage bedre stemning.

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              Her er jeg hundre prosent enig med Trondeo. For det første synes jeg mange av dere i Mental Boys nå tok dere i overkant nær av kritikken. Å svare med "Hvordan forbedringspotensiale?" synes jeg i utgangspunktet var nok til å bevise at personen som skriver av og til poster før han har tenkt seg godt igjennom. Mental Boys 1917, UFC, Råholt Kanaris, Brasseberget, Hadeland, Skjetten Kanaris, Rælingen Kanaris, ALLE på feltet har forbedringspotensiale. I enkelte kamper er det mer tydelig enn andre, og Tromsø var et meget godt eksempel på at vi har et stort forbedringspotensiale.

              Personlig kan jeg ikke fatte og begripe hvordan folk kan ta et tap mot Tromsø hjemme med et smil. Likevel respekterer jeg fullt ut de som klarer det. Det jeg likevel er kraftig imot er at vi skal begynne å tulle oss bort på tribunen med å synge latterlige sanger som kun 20 mann er med på, i stedet for å kjøre sanger som engasjerer hele feltet og som får opp trykket igjen. Jeg liker ikke holdninga "samme faen hva vi gjør på tribunen", for det er ikke sannhet. Vår innsats er med på å påvirke spillet på banen, og om vi ikke får utbytte av det i form av resultat kan vi i det minste forlate matchen med hevet hode. Mot Tromsø gjorde ikke vi jobben vår.

              Jeg synes dere angriper Trondeo på en veldig lite allright måte etter at han fremmer et synspunkt. Jeg synes alle forsangerfeltene skal være åpne for konstruktiv kritikk, mens dere bare har satt dere på bakbeina i forsvarspossisjon og argumentert med at Trondeo må være døv. Jeg håper dere skjønner at ikke dette strekker noen vei. Forøvrig forsvarer jeg dere med at hele feltet var ræva, og morrosanger er bedre enn ingen sanger. Det var heller ikke bare dere som kjørte i gang sanger som ikke burde vært sunget, det gjorde også Felt A og Felt C. Dere bidrar med mye bra stemningsmessig, men dere må også tåle kritikk.
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              • lsk4ewah
                Medlem
                Møteplager
                • Oct 2006
                • 72

                Opprinnelig skrevet av Trondeo
                Tok Newcastle-kampen, fordi det var en kamp som ikke svei like mye å tape som mot Tromsø. Jeg tenkte ikke spesielt på "vi later som vi scorer mål".

                Det å kjøre på med den "bøye seg frem med hendene over, å lage rar lyd("Fugla!"?)"-greia. Kan godt hende dette var en seriøs greie, men den ble tatt veldig lett på, samtidig som den ikke lagde en forrykende stemning, syntes jeg. Samt bare kødde med hverandre og i mindre grad enn tidligere prioritere ordentlige sanger og rop.

                Dere gjør sikkert en veldig god jobb, men tror dere klarer bedre enn det som var mot Tromsø. Litt bedre organisering av sanger. Ingen overkjøringer av sanger, så blir ting veldig bra.

                Vi alle, får bare stå på videre, og for hver gang lage bedre stemning.

                Hvis alle hadde blitt med på bøye seg fram greia så hadde det blitt bra men når så få blir med så blir det rart. Ryggdansen var det også få som ble med på, her ville likt at alle så det samme potensialet som oss i å gjøre dette. det ser drit fett ut når 2000 på feltet hopper rundt med ryggen til banen.
                Ultras Felt C

                Kommentar

                • Trondeo
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3062

                  Opprinnelig skrevet av lsk4ewah
                  Hvis alle hadde blitt med på bøye seg fram greia så hadde det blitt bra men når så få blir med så blir det rart. Ryggdansen var det også få som ble med på, her ville likt at alle så det samme potensialet som oss i å gjøre dette. det ser drit fett ut når 2000 på feltet hopper rundt med ryggen til banen.
                  Det er godt mulig det ser DRITFETT ut. Men er ikke dette jeg ønsker på tribunen når vi ligger under 0-2 og 0-3 mot Tromsø. Da ønsker jeg direkte støtte til spillerne. Er ikke ute etter å se bra ut i dette tilfellet. Jeg ønsker at vi gjør det vi står der for. Å støtte laget. Å se bra ut, har vi god nok tid av ellers til.

                  Kommentar

                  • Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

                    Opprinnelig skrevet av lsk4ewah
                    Hvis alle hadde blitt med på bøye seg fram greia så hadde det blitt bra men når så få blir med så blir det rart. Ryggdansen var det også få som ble med på, her ville likt at alle så det samme potensialet som oss i å gjøre dette. det ser drit fett ut når 2000 på feltet hopper rundt med ryggen til banen.
                    Bøye seg fram sangen var morsom, og den var det positivt at ble dratt i gang. Man kan ikke forvente at alle blir med på en ny sang med en gang, men den tror jeg vil komme seg.
                    Lauken er vår venn!

                    Kommentar

                    • lsk4ewah
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Oct 2006
                      • 72

                      Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                      Her er jeg hundre prosent enig med Trondeo. For det første synes jeg mange av dere i Mental Boys nå tok dere i overkant nær av kritikken. Å svare med "Hvordan forbedringspotensiale?" synes jeg i utgangspunktet var nok til å bevise at personen som skriver av og til poster før han har tenkt seg godt igjennom. Mental Boys 1917, UFC, Råholt Kanaris, Brasseberget, Hadeland, Skjetten Kanaris, Rælingen Kanaris, ALLE på feltet har forbedringspotensiale. I enkelte kamper er det mer tydelig enn andre, og Tromsø var et meget godt eksempel på at vi har et stort forbedringspotensiale.

                      Personlig kan jeg ikke fatte og begripe hvordan folk kan ta et tap mot Tromsø hjemme med et smil. Likevel respekterer jeg fullt ut de som klarer det. Det jeg likevel er kraftig imot er at vi skal begynne å tulle oss bort på tribunen med å synge latterlige sanger som kun 20 mann er med på, i stedet for å kjøre sanger som engasjerer hele feltet og som får opp trykket igjen. Jeg liker ikke holdninga "samme faen hva vi gjør på tribunen", for det er ikke sannhet. Vår innsats er med på å påvirke spillet på banen, og om vi ikke får utbytte av det i form av resultat kan vi i det minste forlate matchen med hevet hode. Mot Tromsø gjorde ikke vi jobben vår.

                      Jeg synes dere angriper Trondeo på en veldig lite allright måte etter at han fremmer et synspunkt. Jeg synes alle forsangerfeltene skal være åpne for konstruktiv kritikk, mens dere bare har satt dere på bakbeina i forsvarspossisjon og argumentert med at Trondeo må være døv. Jeg håper dere skjønner at ikke dette strekker noen vei. Forøvrig forsvarer jeg dere med at hele feltet var ræva, og morrosanger er bedre enn ingen sanger. Det var heller ikke bare dere som kjørte i gang sanger som ikke burde vært sunget, det gjorde også Felt A og Felt C. Dere bidrar med mye bra stemningsmessig, men dere må også tåle kritikk.
                      Selvfølgelig tåler vi kritikk men vi ser ikke det samme fraværende som det dere gjør og trondeo skriver ingenting om at det gjelder kun denne kampen. virker på han som at vi har vært "fraværende" hele sesongen.
                      Ultras Felt C

                      Kommentar

                      • lsk4ewah
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Oct 2006
                        • 72

                        Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                        Bøye seg fram sangen var morsom, og den var det positivt at ble dratt i gang. Man kan ikke forvente at alle blir med på en ny sang med en gang, men den tror jeg vil komme seg.
                        Denne sangen er sykt enkel også da så burde være kjappt for folk å lære seg å bli med på.
                        Ultras Felt C

                        Kommentar

                        • Fugl1120
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 3528

                          Opprinnelig skrevet av lsk4ewah
                          Selvfølgelig tåler vi kritikk men vi ser ikke det samme fraværende som det dere gjør og trondeo skriver ingenting om at det gjelder kun denne kampen. virker på han som at vi har vært "fraværende" hele sesongen.
                          Jeg har aldri sagt at dere har vært "fraværende". Jeg sa at også dere starta sanger som ikke burde vært startet. Noe jeg også sa om de andre feltene. Men jeg blir provosert når en av dere som tydelig har representert Mental Boys ikke klarer å se at dere har et forbedringspotensiale. Det er å hvilke på laubærene, og det er lite positivt.
                          Lauken er vår venn!

                          Kommentar

                          • Trondeo
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 3062

                            Opprinnelig skrevet av lsk4ewah
                            Selvfølgelig tåler vi kritikk men vi ser ikke det samme fraværende som det dere gjør og trondeo skriver ingenting om at det gjelder kun denne kampen. virker på han som at vi har vært "fraværende" hele sesongen.
                            Jeg skrev ja, at det var fravær av bra, god, 100% deltagelse. Kall det hva du vil. Det tilsier ikke derfor at dere sugde lut. Felt B var helt middels mot Tromsø. Felt A og C var kanskje ikke på topp selv, men Felt B er vel hovedforsangerdelen på feltet og forventer at det feltet skal ta forsangerrollen mest seriøst, da folk følger mest med på hva som skjer der.

                            Jeg skriver i tråden, "Stemningstråd LSK - Tromsø" og da gjelder vel det jeg skriver om denne kampen??

                            Kommentar

                            • pistage
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2006
                              • 285

                              Da vil jeg isåfall ordlagt meg ganske annerledes i det første innlegget ditt. du har argumentert i ettertid og fått fram din mening. første innlegget ditt om dette var direkte provoserende å da svares det ofte med samme mynt. Verden fungerer på denne måten, kaller du en dust kaller han deg det tilbake. (du skjønner tegninga.)

                              ALLE har forbedringspotensiale. Om det er privat, på jobb eller på tribunen. Både Donald Trumps eiendomsinvesteringsevne og til og med Lillestrøm SK har forbedringspotensialer. De som kommer langt, er de som kan se hvor forbedringspotensialet er størst og hvordan de skal oppnå sitt fulle potensiale.

                              Er kanarifansen dårlig er vi dårlig. Et lass kan ikke dras av 10-15 personer alene. Syntes du sangvalgene generelt er dårlig vil jeg anbefale deg å møte opp på sangmøtene før kampen, kanskje du sitter med forslag som kan gjøre oss alle bedre. Ingen forslag er dårlige, noen er bare bedre enn andre.
                              Last edited by pistage; 20.09.2007, 20:21.

                              Kommentar

                              Working...