Angående TIFO iår

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krisruds
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 839

    Angående TIFO iår

    Siden vi er ute av serien så kanskje vi burde la være å bruke flere tifo penger på tifo iår?
    Noen som har noen gode eller dårlige synspunkter angående den saken?

    Kanskje spare de pengene vi har til en eventuelt cupfinale,hvis ikke cupfinale så har vi en del penger til når vi starter opp igjen i april.

    Jeg veit selv ikke hva jeg mener om saken,har ikke tatt noe standpunkt, men synes kanskje at den burde bli tatt opp til diskusjon.
    krisruds medlem av KFL siden 1996


    OI OI OI nå har vi det morro :)

    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
  • UFM1
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 2008

    #2
    Opprinnelig skrevet av krisruds
    Siden vi er ute av serien så kanskje vi burde la være å bruke flere tifo penger på tifo iår?
    Noen som har noen gode eller dårlige synspunkter angående den saken?

    Kanskje spare de pengene vi har til en eventuelt cupfinale,hvis ikke cupfinale så har vi en del penger til når vi starter opp igjen i april.

    Jeg veit selv ikke hva jeg mener om saken,har ikke tatt noe standpunkt, men synes kanskje at den burde bli tatt opp til diskusjon.

    kanskje tifo mot brann og vif, iallefall mot vif!
    Lillestrøm

    Kommentar

    • Krissern
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1017

      #3
      Hvorfor skal vi ikke ha tifos?
      Man har ikke bare tifo når man er på toppen av tabellen, man støtter klubben i tykt og tynt...

      Kommentar

      • krisruds
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2005
        • 839

        #4
        Opprinnelig skrevet av Krisser`n
        Hvorfor skal vi ikke ha tifos?
        Man har ikke bare tifo når man er på toppen av tabellen, man støtter klubben i tykt og tynt...
        Vil bare poengtere at jeg IKKE sier at vi ikke skal ha TIFO resten av sesongen, jeg vil bare ha en diskusjon rundt det.


        Selv ser jeg for meg TIFO mot Enga og Sandefjord (siste kamp) uansett resultat. Brann kampen blir det jo personlig tifo siden alle skal ha med skjerf, altså et skjerfhav

        PS: Når jeg mener TIFO så tenker jeg ikke på små bannere o.l. Da tenker jeg litt mer på ting som koster en del penger.
        krisruds medlem av KFL siden 1996


        OI OI OI nå har vi det morro :)

        BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

        Kommentar

        • Kølla Riisa
          Seniormedlem
          • Jun 2004
          • 1021

          #5
          Er vanskelig å gjennomføre en bra cupfinale TIFO med tanke på hvor mange sponsor folk og lignende blant fansen den dagen.

          Mange som aldri har stått på en supportertribune før.

          Kommentar

          • rodeo
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Sep 2006
            • 109

            #6
            Opprinnelig skrevet av Krisser`n
            Hvorfor skal vi ikke ha tifos?
            Man har ikke bare tifo når man er på toppen av tabellen, man støtter klubben i tykt og tynt...
            Enig!


            Kommentar

            • ulfpulf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2506

              #7
              Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
              Er vanskelig å gjennomføre en bra cupfinale TIFO med tanke på hvor mange sponsor folk og lignende blant fansen den dagen.

              Mange som aldri har stått på en supportertribune før.
              De har ikke den skarpdresserte tifo-drillen inne som Kanari-feltet er kjent for, mener du?
              De klarer ikke å vente med å kaste kasterullene eller slippe ballongene til det nøye forhåndsbestemte millisekundet som alle drevne Fugla-supportere venter til?
              De greier ikke å snu papirarkene med den nord-koreanske presisjonen som forventes i en Lillestrøm-tifo?

              NB: Det er ikke deg jeg driter ut. Det er oss, verdensmestrene i å starte en tifo for tidlig og holde den delvis i gang til den egentlig skal vises.

              Kommentar

              • Kølla Riisa
                Seniormedlem
                • Jun 2004
                • 1021

                #8
                Vi har et mild sagt stort potensiale når det gjelder disiplin på TIFO ja.

                Kommentar

                • Krissern
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 1017

                  #9
                  Man skulle betalt for kasterullene! Så kan de som vil sløse vekk sine egne penger på ingenting!

                  Kommentar

                  • Kanarifugl84
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2007
                    • 2319

                    #10
                    Er vel ikke all verdens penger å spare, ref. linken nedenfor...

                    Tribunekultur, tifo, stemningstråder og diskusjoner om utvikling av Kanari-Fansen.


                    Bare å kjøre på med TIFO sesongen ut, ny tifoutfordring til neste sesong gir nye midler i kassa!

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎