IFK utsatt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • morten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2156

    IFK utsatt




    Da hadde de jævlig flaks igjen da siden de har spillere som er syke av noe jag håpet var SARS..Merklig at ingen har jobbet for at kampen skal spilles?!Da det var masse snø på matta var jo hele plata på dugnad!Men det har vel kanskje noe med at plata ikke er som den en gang var!You tell me!
    Badekar
    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI
  • Do'h
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 1891

    #2
    For meg ser dette ut som et gjennomtenkt attentat for å slippe kampen. dem kunne holdt gresset varmt.
    LSK FOR GULL 2006

    Kommentar

    • Christer
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 388

      #3
      Opprinnelig skrevet av Do'h
      For meg ser dette ut som et gjennomtenkt attentat for å slippe kampen. dem kunne holdt gresset varmt.
      nå skal det sies at det har vært under -20 om natta de siste dagene.. kanskje litt for mye for at undervarmen kan fungere optimalt

      Kommentar

      • CocaJerry
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2532

        #4
        Sist gang så hadde de liksom glemt å skru det på, denne gangen så virka ikke varmeanlegget i det hele tatt. Lukter litt fanteri spør du meg.

        Kommentar

        • Do'h
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 1891

          #5
          Også virker det ikkje hakket mindre misstenkelig når alle toppspillerne ligger nede med influensa???
          LSK FOR GULL 2006

          Kommentar

          • KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

            #6
            Det sies at kampen mellom IFK og VIF skal spilles 3. april. Samme dato skulle vel vi ha hatt kamp mot enga. Hva skjer med denne?

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #7
              Håper vi får til en ny god motstander til denne datoen. Jeg er glad til at vi ikke skal møte vålerengen. Jeg synes kampene mot dem er spesielle og derfor liker jeg best at vi møter dem kun 2 ganger i løpet av ett år, så ikke det blir "oppbrukt" på en måte...
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • fredpet76
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 1222

                #8
                Er nesten 100% sikker på at vi møter VIF mandag 28 mars.
                Det kan faktisk bekreftes ved å gå inn på Fugla.com.

                Får håpe den terminlista er den korrekte da.

                Kommentar

                • Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

                  #9
                  Det kan da umulig stemme. Da hadde en del sentrale folk i kfl visst det allerede, og det er såvidt jeg vet ingen som vet om dette. Tilogmed klubben vet det ikke selv engang, for seinest i 5-6 tida så var Røsler og Halle fortsatt enige om enga 3 april. men det går jo ikke nå da. Og alle laga har vel en motstander til den dagen allikevel, så blir sikkert en kjip motstander!

                  Kommentar

                  • arneg
                    Juniormedlem
                    Bøffelpromp
                    • Feb 2005
                    • 19

                    #10
                    "For meg ser dette ut som et gjennomtenkt attentat for å slippe kampen. dem kunne holdt gresset varmt."

                    Nå må du slappe av, både enga og IFK ville spille kampen idag inne i Vallhall. RL og tv Norge nektet. Da møttes disse lagene til treningskamp istedet og VIF vant 3-0 etter mål av Stefan I, Hulsker og Gashi.

                    Nå ble dere sikkert lystige over at RL kampen ble utsatt?

                    Kommentar

                    • ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

                      #11
                      De hadde toppspillere ute, men jeg tviler egentlig på om det er "grunnen" til at kampen ble utsatt, og ikke spillt i vallhal.

                      Men jeg gir faen i når den kampen spilles bare den ikke spilles den dagen vi skal møte enga. Det svenske laget enga skulle møte i går mister også kamp samme dagen, mot helsingborg, kanskje det blir oss mot dem i steden? Da håper jeg værtfall kampen spilles på åråsen.

                      Kommentar

                      • _Jonern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 4377

                        #12
                        Vanvittig at det skal være så forpult vansklig å spille kampen i vallhall når enga faktisk spilte mot djurgården der.. Tviler på at den møkka klubben la sjela si i å få gjennomført kampen.. Det er greit nok at det var "helseskadelig" å spille på ullevål, men de burde visst på forhånd at dette kunne komme til å skje, og forberedt seg på å spille kampen i vallhall istedet. Hadde detta vært planlagt litt bedre, så hadde det vel vært enklere å fått gjennomført kampen innendørs (skulle man tro)

                        Lukter taktikk av rekdal og enga? Nå får de topp matching rett før seriestart. Er sikker på at de får mer igjen for å møte IFK i en match som teller, istedenfor å møte oss i en kamp som i bunn og grunn ikke betyr en dritt (unntatt stolthet, ære osv.)

                        Skal bli interesant å se hva som skjer. Dette ødelegger jo en del for oss i oppkjøringa til seristarten. Mulig vi møter Helsingborg, og klubben vil tape en god del spenn på det, hvis kampen skulle gå på åråsen.
                        ..................

                        Kommentar

                        • Kimito
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 2600

                          #13
                          Jeg synes nå en evt. kamp mot Helsingborg heller bør la det gå en jævel i noen og en hver slik at man møter i større tall enn noensinne for å støtte opp om kick-offen (hvis nå kampen skulle gå på Åråsen). (Lett for meg å si som sikkert sitter fast her i Bergen uansett...)
                          Ferdigskåra

                          Kommentar

                          • Do'h
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 1891

                            #14
                            Lillestrøm hudfletter Vålerenga, Norsk Toppfotball og Royal League-ledelsen etter avlysningen av VIF - IFK i går.

                            Vi har iallefal fått en Manager som sier ifra. :o
                            stusset litt på bildet med teksten "Her får Ardian Gashi hard behandling av svenskenes kaptein, Håkan Mild. " Er det bare meg eller henger ardian på stakkaren?
                            LSK FOR GULL 2006

                            Kommentar

                            • CocaJerry
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 2532

                              #15
                              hahaha, nei her var det ingen tvil : Mild er hensynsløs der han blir tatt bakfra av Ardine.






                              Ps legg inn bildet neste gang så jeg slipper å trykke på VIF nyheter (de får treff på nyhetene sine)

                              Kommentar

                              • Do'h
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 1891

                                #16
                                jeg vet ikkje hvordan man legger inn bilde og sitat og alt det der. eg har prøvd før og da blir det helt... fucka..
                                LSK FOR GULL 2006

                                Kommentar

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎