Santos kapret Jean Carlos (9)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    Santos kapret Jean Carlos (9)

    Vidunderbarnet United ønsket seg.

    (Se video av han her..ganske bra! Der er han vel 6 år tror jeg. Syke greier)



    (Dagbladet.no): I januar fortalte vi deg om Jean Carlos Chera. Den brasilianske niåringen ble en ettertraktet fotballspiller over hele verden takket være en skrytevideo som sirkulerte på internett.

    Jean Carlos Chera
    Nasjonalitet: Brasiliansk
    Kallenavn: Jean
    Født: 12. mai 1995
    Høyde: 1,37 m
    Vekt: 35 kg
    Posisjon: Spiss
    Forbilde: Ronaldinho



    Manchester United skulle være blant de interesserte klubbene, ifølge engelsk presse.

    Nå flyttes gutten og hans familie til kystbyen Santos, og får en ukjent sum penger for at Jean Carlos skal trenes av den brasilianske storklubben Santos FC.


    Kontrakt med familien
    - Fotballfolkene våre sier at han er noe spesielt, at han har ekstreme ferdigheter for alderen sin, sier Santos-talsmann Aldo Neto til AP.

    Jean Carlos selv får ingen kontrakt. Han er naturlig nok for ung til å skrive proffkontrakt under brasiliansk lov. Så inntil han fyller 16 forhandler klubben med familien hans, sier Neto.


    Talentfabrikk
    - Ingenting hindrer ham i å dra. Han har ingen profesjonell sportslig tilknytning til klubben, sier Neto.

    Det er ikke mange niåringer som ville avslått tilbudet om å trenes av de regjerende brasilianske mestrene, så Santos trenger neppe å frykte at familien Chera pakker sammen med det aller første.

    Santos har et godt rykte som talentfabrikk. Det var her Pelé debuterte som 17-åring. Og i 2002 vant Santos serien med to tenåringer i sentrale roller: Diego som nå spiller i Porto, og Robinho som er på vei til Real Madrid
    [/img]
  • Do'h
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 1891

    #2
    Den filmen var... Utrulig :o
    LSK FOR GULL 2006

    Kommentar

    • kanari76
      Medlem
      Møteplager
      • Jan 2004
      • 90

      #3
      det var vel ingen som trodde at han ville havne i utd :?:
      jeg mener herregud gutten er 9år! og foreldren ser selfølgelig at han spiller i Sør-Amerika enn Europa, det er jo det samme som med Freddy Adu, han havner heller ikke i Man.utd eller ett annet Engelsk lag.
      selv om jeg hadde vært villig til å selge sjela mi for å få de til Lillestrøm eller Liverpool

      Om Adu eller Jean Carlos havner i Europa blir det i en Spansk eller Italiensk klubb.
      I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
      -Bill Hicks

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎