Oppskrytte spillere i tippeligaen.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13272

    Oppskrytte spillere i tippeligaen.

    Oppskrytt, men udugelig:

    1. Huseklepp, Brann.
  • Emil B
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 5921

    #2
    2. Morten Berre

    Kommentar

    • holmiz
      The kjøkken-kanariz
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6064

      #3
      Lett: puseklepp (som reka nevner), Martine Møbelsønn, Sigurd "shalalalala same" Rush, alle andre på Brann samt "jeg elsker 80-tallet og håkkysveis" Soma. Erik Soler er dessuten verdt sin vekt i hårgele
      Hilsen Anders

      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #4
        1: Erik Huseklepp
        2: Christian Grindheim
        3: Håkon Opdal
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • Fugl1120
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3528

          #5
          Daniel Fredheim Holm.
          Lauken er vår venn!

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            #6
            Opprinnelig skrevet av Fugl1120
            Daniel Fredheim Holm.
            Synes ikke han er oppskrytt. Er vel ingen som har skrytt av han på lenge? Ikke en gang søplasupportere skryter av han lenger
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • KimFL
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 1410

              #7
              Bolthof, Jepsen, Muri, Dos Santos, D F Holm, Mila, Jalland, Sørensen, Berre, Storbæk, Thomassen, Fellah, Lange, Grindheim, Horn, Mathisen, Johnsen, Wæhler, Strømnes, Zajic, Roberts, Singh, Brix, Thorvaldsson,
              ...og sist men ikke minst: Martin Andresen


              KimFL

              Kommentar

              • chrissp
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2004
                • 2403

                #8
                Kunne vært en interessant tråd, men dessverre skjemmes denne som mange andre av useriøse innlegg før den i det hele tatt er kommet i gang.
                Bølerkanaris

                Kommentar

                • Fugl1120
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 3528

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                  Synes ikke han er oppskrytt. Er vel ingen som har skrytt av han på lenge? Ikke en gang søplasupportere skryter av han lenger
                  Personlig synes jeg Holm særdeles sjelden har prestert på Tippeliga-nivå. Han har likevel blitt tatt ut til landslagssamlinger mange ganger, og får stadig skryt for sitt fantastiske tyngdepunkt og blendene teknikk. Mulig Fredheim Holm har et bra tyngdepunkt, men at han er en fantastisk spiss vil jeg ikke si meg enig i. Han har, i likhet med navnebroren i Bolton, ikke vært i nærheten av å innfri de forventningene jeg hadde til de to da de spilte i Skeid og var omtalt som Norges største talenter. Fredheim Holm er en middelmådig spiss som får til særdeles lite framover, har få assisterende og få mål. 4 mål på 22 kamper i 2007 bekrefter dette. Dette har også omtrent vært snittet hans i VIF, der han på sitt beste har scoret 5 mål i løpet av en sesong.
                  Lauken er vår venn!

                  Kommentar

                  • xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

                    #10
                    Jeg støtter meg til de som har skrevet Huseklepp , Opdal og Grindheim. Andre aktuelle kandidater er;

                    Roar Strand, han var god, nå er han bare gammel.

                    Vidar Riseth, har aldri vært god, men fryktelig stygg.

                    Thomas Myhre, til å ha Norges strørste hender er han skammelig dårlig.

                    Ygor, mannen som var ett av Brasils største talenter, en mann som egentlig burde spillt i klubber som Real madrid og Milan i følge Erik Fernando. Han vr så dårlig i fjor at han får lov til å være med på denne lista selv om han rykka ned.

                    Magne Mascara er også en kandidat, middels god spiller som blir hausa opp som en av norges beste.
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13272

                      #11
                      Ygor er jeg også enig i. 12 millioner! Men nå er vel han historie. Ellers var det vel en del spillere som ble skrytt opp i skyene før seriestart, men som knapt har vist seg på banen. Annan fra Start er vel en av dem. Mila fra VIF ble jo spådd å bli en fantastisk suksess og fast dødballmann. På banen var han jo bare dødmann, med en kondis og defensiv innsats som skrek om nødslakt.

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        #12
                        Skal vel heller ikke glemme Glenn Roberts som skulle ta TL med storm. O2 som en pensjonist.
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av reka
                          Ygor er jeg også enig i. 12 millioner! Men nå er vel han historie.
                          Si ikke det, det siste jeg leste var at han skulle bli leid ut til Brasil ett år, så skulle han tilbake neste år når start var oppe i tippeligaen igjen.

                          Opprinnelig skrevet av reka
                          Ellers var det vel en del spillere som ble skrytt opp i skyene før seriestart, men som knapt har vist seg på banen. Annan fra Start er vel en av dem. Mila fra VIF ble jo spådd å bli en fantastisk suksess og fast dødballmann. På banen var han jo bare dødmann, med en kondis og defensiv innsats som skrek om nødslakt.
                          Fine kandidater dette også.
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • KimFL
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 1410

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av xeR
                            Jeg støtter meg til de som har skrevet Huseklepp , Opdal og Grindheim. Andre aktuelle kandidater er;

                            Roar Strand, han var god, nå er han bare gammel.

                            Vidar Riseth, har aldri vært god, men fryktelig stygg.

                            Thomas Myhre, til å ha Norges strørste hender er han skammelig dårlig.

                            Ygor, mannen som var ett av Brasils største talenter, en mann som egentlig burde spillt i klubber som Real madrid og Milan i følge Erik Fernando. Han vr så dårlig i fjor at han får lov til å være med på denne lista selv om han rykka ned.

                            Magne Mascara er også en kandidat, middels god spiller som blir hausa opp som en av norges beste.
                            Enig om de fleste her, men Roar Strand? Ok, han begynner nok å merke alder'n, men han var fortsatt en viktig spiller for RBK i 2007. Skadefri holder han en brukbart nivå i TL.

                            En annen oppskrytt spiller:
                            Tor Hogne Årøy - hva er det egentlig som får folk til å hause opp denne spiller'n. Han er bare lang. Eier jo ikke tekniklk. Til og med Carew er jo teknisk brilliant i forhold.


                            KimFL

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13272

                              #15
                              Årøy er vel ikke så oppskrytt, han har vel aldri vært kjent som noe annet enn en "freak of nature". Han har vel også lagd en del mål i år og har dermed hatt en grei sesong.

                              Verre er det vel med Aalesunds brasilianere og den godeste Karl Oskar Fjørtoft?

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13272

                                #16
                                VG Børsen gir oss følgende kandidater:
                                307. Mihaly Toth, Fredrikstad 3 (3/1) 304. Glenn Roberts, Vålerenga 3 (9/3) 299. Dylan Macallister, Lyn 3 (12/4) 294. Ezekiel Bala, Lyn 3 (9/3) 286. Trond Fredrik Ludvigsen, Strømsgodset 3,4 (17/5) 262. Rune Lange, Vålerenga 3,86 (27/7) 290. Kevin Larsen, Lyn 3,25 (13/4)

                                Og festlig nok:
                                280. Marius Johnsen, Lillestrøm 3,5 (28/8)
                                281. Marius Johnsen, Start 3,5 (28/8)

                                Kommentar

                                • Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

                                  #17
                                  Han derre ungarske gampen som spilte for TIL, nå Godset er komplett overvurdert.

                                  Men førsteprisen ... trommevirvel... Pingla Puseklepp.

                                  Du må være bergensere med TV2 på 24 timer for å bli såpass hjernevaska at man tror kyllingen faktisk har noe å fare med utpå gresset. Bare se hvor til de grader han kom til kort i UEFA.

                                  Altfor mange talentløse spillere i Norge som får tillit og spilletid bare fordi faren hadde et navn.
                                  LSK Norges beste lag

                                  Kommentar

                                  • Kølla Riisa
                                    Seniormedlem
                                    • Jun 2004
                                    • 1021

                                    #18
                                    Bare se hvor til de grader han kom til kort i UEFA.
                                    Det er vel ikke helt sant, han hadde en veldig god kamp borte mot Brugge hvor han hadde mange fine dragninger og avslutninger.

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13272

                                      #19
                                      Dragninger og avslutninger, ja.... Synd for puseklepp at fotball er et lagspill der han gamper rundt på tvers av banen.

                                      Kommentar

                                      • CFD
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 2319

                                        #20
                                        puseklepp er flink til å dra av seg en spiller og sette fart, men han mangler flere viktige ferdigheter for å gjøre han en komplett fotballspiller.. Hvis han uvikler seg i riktig retning så tror jeg han kan bli skummel.
                                        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎