Brannfan kastet biljardkule

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Superstefan
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 2180

    Brannfan kastet biljardkule

    Ja du leste riktig,en jævla billiardkule.Vi fikk smake leksa noe så inni helvette når det ble kastet fra tribunen så jeg håper inderlig Brann og bergen får svi på sjekkheftet når denne saken tas opp.

    Hvem faen har med seg en billiardkule på kamp *oppgitt*

    Supportere og ansatte i Brann er i harnisk etter at en biljardkule ble kastet mot på Everton-keeper Tim Howard i går.


    Fotograf Kreativ Kanaris

    KK på youtube Subscribe,rate and appreciate
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13272

    #2
    At folk kaster lightere, snusbokser og andre ikke-dødelige gjenstander man har i lomma i affekt er ille nok, men når du har med deg en biljardkule vil jeg si at ønsket om å skade/drepe er ganske overlagt og planlagt. Forhåpentligvis får ikke brann spille den siste kampen mot everton og forlater UEFA-cupen i skam. Bøter er for mildt i dette tilfellet.

    Kommentar

    • blue
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2004
      • 1429

      #3
      Det er totalt uakseptabelt at noen kaster en biljardkule på banen i hensikt å skade en spiller. Likevel mener jeg det er for strengt å kaste Brann ut av turneringen. Hvordan kunne Brann forhindret dette? Jeg tror ikke det er så vanskelig å smugle inn en biljardkule.
      Fugla 4 Life!

      Kommentar

      • Hamburg & Kanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 3006

        #4
        Den kan enkelt smugles inn "i fronten", forutsatt at du ikke er en Sheila.
        Å faktisk gjøre det, er noe annet.

        Er ikke overrasket over at dette skjer i akkurat Bergen. De bør straffes skikkelig, etpar kamper for tomme tribuner ville være rett utmåling.
        LSK Norges beste lag

        Kommentar

        • Bolsen3
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 1061

          #5
          Opprinnelig skrevet av Superstefan
          Vi fikk smake leksa noe så inni helvette når det ble kastet fra tribunen så jeg håper inderlig Brann og bergen får svi på sjekkheftet når denne saken tas opp.
          Kan ikke huske at vi fikk så veldig hard straff?

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4377

            #6
            Alt annet enn -15 poeng til tippeligastart 2008 er en skandale
            ..................

            Kommentar

            • mr.Jordbakke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3845

              #7
              Opprinnelig skrevet av Bolsen3
              Kan ikke huske at vi fikk så veldig hard straff?
              Nei, slik er det når man ikke følger med i media...
              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

              Mvh
              Mr.Jordbakke

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13272

                #8
                Opprinnelig skrevet av blue
                Det er totalt uakseptabelt at noen kaster en biljardkule på banen i hensikt å skade en spiller. Likevel mener jeg det er for strengt å kaste Brann ut av turneringen. Hvordan kunne Brann forhindret dette? Jeg tror ikke det er så vanskelig å smugle inn en biljardkule.
                Hvorfor har Brann sikkerhetsproblemer i hver kamp? I UEFA-cup kampene har det jo vært blussing og banestorming? Tydelig at Brann ikke har opplegget i orden. Når klubben tar lett på sikkerheten gjør også publikum det. Hvorfor kastet de egg på Iversen? Dette er ikke "ransakingsvansker", men rett og slett at publikum og klubben ikke har skjønt alvoret.

                Hadde NFF reagert skikkelig på eggkastingen og andre slike saker i Bergen hadde IKKE dette problemet oppstått i dag. Egg er også rimelig overlagt vil jeg si, hvis man ikke er verpesyk da. Alt mulig rart kan dessverre smugles forbi, å stole på ransakinga løser ikke det egentlige problemet - at folk mener det er greit å ta med seg kastevåpen o.l. på tribunen, og at det ikke er selvskading å kyle dette etter spillerne på banene.

                Kommentar

                • blue
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2004
                  • 1429

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av reka
                  Hvorfor har Brann sikkerhetsproblemer i hver kamp? I UEFA-cup kampene har det jo vært blussing og banestorming? Hvorfor kastet de egg på Iversen? Dette er ikke "ransakingsvansker", men rett og slett at publikum og klubben ikke har skjønt alvoret.
                  At publikum ikke har skjønt alvoret, hvertfall noen av de, er helt åpenbart. Men at klubben ikke jobber seriøst med sikkerheten tror jeg ikke på. Uansett om det er egg eller biljardkuler, er det snakk om ransaking. At folk får storme banen som på onsdag er en svikt i sikkerheten hos Brann, de hadde ikke nok vakter på riktig sted.

                  Jeg står uansett fast på at det er altfor strengt å kaste laget ut av turneringen - den biljardkula kunne kommet på hvilken som helst stadion.
                  Fugla 4 Life!

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13272

                    #10
                    Der er jeg sterkt uenig. Det er nesten utenkelig at dette ville skjedd på viking stadion, lerkendal, ullevål, åråsen m. fl. En ølboks javel, men en billiardkule?!?! Det er heller ingen vanlig hendelse på f.eks tyrkiske stadioner hvor det regner med pappbegre og annet uskyldig søppel. At dette "tilfeldigvis" skjer i samme kamp som bortefansen stormer banen tror jeg UEFA har store problemer med å tro på.

                    På enkelte arenaer er det dessuten knivstikking, skyting og blussing over en lav sko - UTEN at spillere er målet for aggresjonen. Skulle man stolt på ransaking alene ville disse kampene aldri kunnet bli spilt.

                    Kommentar

                    • blue
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2004
                      • 1429

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Der er jeg sterkt uenig. Det er nesten utenkelig at dette ville skjedd på viking stadion, lerkendal, ullevål, åråsen m. fl. En ølboks javel, men en billiardkule?!?!
                      Det er mulig pøbler i Bergen er større idioter - eller mer kreative, ettersom hvordan man ser det - men jeg mener fortsatt at Brann ikke kan lastes for dette.
                      Fugla 4 Life!

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av blue
                        Det er mulig pøbler i Bergen er større idioter - eller mer kreative, ettersom hvordan man ser det - men jeg mener fortsatt at Brann ikke kan lastes for dette.
                        Brann kan ikke lastes for dette, men Brann som arrangør må stå ansvarlige for slike handlinger. Tenk hva slags tilstander man vil få hvis ingen kan bli straffet for slike episoder.
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • blue
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2004
                          • 1429

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av xeR
                          Brann kan ikke lastes for dette, men Brann som arrangør må stå ansvarlige for slike handlinger. Tenk hva slags tilstander man vil få hvis ingen kan bli straffet for slike episoder.
                          Brann bør bare straffes dersom Brann burde avverget dette. Det viktigste i mine øyne er at denne pøbelen blir funnet og straffet hardt.
                          Fugla 4 Life!

                          Kommentar

                          • Serbern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 5496

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av blue
                            Brann bør bare straffes dersom Brann burde avverget dette. Det viktigste i mine øyne er at denne pøbelen blir funnet og straffet hardt.
                            Lillestrøm ble jo straffet med bot pga det som skjedde mot Brann på Åråsen. Hvordan kunne de avverget at det skjedde?

                            Jeg regner med at Brann får en kraftig bot fra UEFA. Både for billiardkula og for storming ut på banen.

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Serbern
                              Lillestrøm ble jo straffet med bot pga det som skjedde mot Brann på Åråsen. Hvordan kunne de avverget at det skjedde?

                              Jeg synes det virker noe mer alvorlig med en biljardkule enn en snusboks. Det er jo til de grader planlagt da. Jeg forsvarer ikke oss, kasting av snusboksen var en uheldig episode som vi helst burde vært foruten.
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13272

                                #16
                                Etter det jeg har forstått av uttalelsene til UEFA vil de ta tidligere hendelser med i vurderingen. I så måte kommer ikke Brann særlig godt ut av det, ved to UEFA-cup kamper tidligere har det vært banestorming og kasting av gjenstander ut på banen. Sist gang var det vel bluss som havnet på gressmatta?

                                Kommentar

                                • Serbern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 5496

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av xeR
                                  Jeg synes det virker noe mer alvorlig med en biljardkule enn en snusboks. Det er jo til de grader planlagt da. Jeg forsvarer ikke oss, kasting av snusboksen var en uheldig episode som vi helst burde vært foruten.
                                  Jeg er helt enig med deg. Men Blue skriver at Brann burde straffes hvis de kunne avverget det. Jeg vil ikke si at LSK kun avverget det som skjedde på Åråsen, men vi ble fortsatt straffa.

                                  Kommentar

                                  • blue
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2004
                                    • 1429

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Serbern
                                    Jeg er helt enig med deg. Men Blue skriver at Brann burde straffes hvis de kunne avverget det. Jeg vil ikke si at LSK kun avverget det som skjedde på Åråsen, men vi ble fortsatt straffa.
                                    Jeg skrev at Brann BØR bli straffet dersom de kunne avverget det. Men det er min personlige mening. Hva UEFA velger å gjøre er en annen sak. Ergo synes jeg heller ikke LSK burde bli straffet for at en idiot kastet en snusboks på banen. Hvordan i all verden kunne LSK som arrangør ha avverget dette??
                                    Fugla 4 Life!

                                    Kommentar

                                    • Serbern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 5496

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av blue
                                      Jeg skrev at Brann BØR bli straffet dersom de kunne avverget det. Men det er min personlige mening. Hva UEFA velger å gjøre er en annen sak. Ergo synes jeg heller ikke LSK burde bli straffet for at en idiot kastet en snusboks på banen. Hvordan i all verden kunne LSK som arrangør ha avverget dette??
                                      De kunne ikke det, og Brann kun ikke avverget billiardkula. Danmark kunne ikke avverget at han fyren løp ut på banen for å sloss med dommern.

                                      Så jeg er enig i det du sier. Men hvem skal straffes? Hvordan skal det straffes? Det er jo håpløst at noen idioter kan ødlegge for en hel klubb.

                                      Kommentar

                                      • Hamburg & Kanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 3006

                                        #20
                                        Dersom Brann må spillefor tomme tribuner, så er det først og fremst en straff for fansen (som ikke klarer å oppføre seg). Og indirektefor klubben, økonomisk, men som arrangør bør de også få smekk på pungen.

                                        Biljardkule OG storming av banen... tsk, tsk, tsk. Ikke bra.

                                        Phil Neville gjorde bedre sheriff-jobb enn noen av vaktmannskapene, slik en leder på banen skal gjøre. Respect.
                                        LSK Norges beste lag

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎