RBK får altfor mange billige straffespark på Lerkendal

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

    RBK får altfor mange billige straffespark på Lerkendal

    Forrige uke: Pele faller som en svale og får en av tidenes billigste straffespark i Norge. 1-0 til RBK. 2-0 straffe gis også, selvom det hører til sjeldenhetene at et lag får to straffer i samme kamp. Unntatt i Trondheim, da.

    I dag: En Brann-spiller kiler en RBK'er lett under armen, straffe tvert. 1-0 til RBK

    Steffen Iversen må jo være den spilleren i Norgeshistorien som har fått lov til å skyte flest feilaktige straffer noensinne. Og han gjør det med glede.
    Det er stooooor sportmanship det, Steffen. Du er sannelig litt av en helt.

    Er det overhodet mulig??? Når man ser B/Gs behandling av Sundgot f.eks i vår siste kamp, så er jo det en langt LANGT klarere straffe enn det RBK får hjemme uke inn og uke ut. RBK ligger vel på ca. en straffe i snitt per hjemmekamp. Da blir det noe lettere å vinne fotballkamper, for å si det slik...
    Men det er LSK. På bortebane. Da gis det ikke en gang regulære straffer. Vi hadde jo også en statistikk der vi hadde spilt 70-80 kamper en gang uten å få en straffe for oss. Det skal egentlig være statistisk umulig.
    Men ikke i Norge. Ikke under NFF dommerkomite med Rune Pedersen i spissen. Der er alt mulig. Det er så mange partiske dommere i denne gruppen at man begynner å gi opp håpet for klubben vår, og for sporten som helhet.
    LSK Norges beste lag
  • Serbern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 5496

    #2
    Skal være enig med deg i at dommerne gjør mye rart, og at vi ikke er den klubben som får mye gratis. Men rbk sin andre straffe mot viking må jo være årets mest soleklare. Også den idag er grei. Ivers blir klart holdt i drakta en halv meter for trynet til dommern. Den Pelu fikk er jo katastrofe.

    Kommentar

    • Hamburg & Kanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 3006

      #3
      RBKs andre straffe mot Viking var selvfølgelig riktig, men poenget er vel at den kom når rbk kunne spille kontringsfotball som følge av 1-0 straffen og påfølgende mål. Kampen var allerede avgjort av Pelu og Hauge.

      Straffen i går var ingen straffe. Du ser 5-6 slike lette holdinger på hver corner, og Iversen er akkurat like god som motspilleren. Ingen straffe.
      Sungot holdes mer mot B/G og får til og med frispark og gult kort i mot.
      LSK Norges beste lag

      Kommentar

      • Fugl1120
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3528

        #4
        Spør du meg, var gårsdagens straffe soleklar. Ja, det skjer slike holdinger hver match, men det skal ikke skje. Dette handler ikke om kyllingfotball, men om å spille kynisk. Eneste grunnen til at man holder i trøya, er at man ikke klarer å følge motspillerens bevegelsesmønster, hvis ikke kunne han bare brukt kroppen. Når en rutinert spiller som Bakke i tillegg presterer å holde Iversen med strak arm to meter foran trynet på dommern, fortjener han intet mindre enn straffe imot.
        Lauken er vår venn!

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          #5
          gjelder den samme regelen når spillerne holder og river i hverandres trøyer?
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎