JAAAAAAAAAAAA!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bøllefrø
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2004
    • 462

    JAAAAAAAAAAAA!

    Fyttihelvete - jeg har stått i sofaen i 2 timer, har nesten ikke negler igjen, men gutta fra Liverpool er i FINALEN igjen!

    Utrolig godt å se at såkalte "underdogs" av og til klarer å bruke guts og hardt lagarbeid til å slå feterte stjerner fra lagene som bruker mest penger. Sjela teller tross alt mer!

    La oss ta med oss dette når Fugla skal slå Norges svar på Chelski på Ullevål!
  • Hertis
    I karantene
    Forumonanist
    • May 2004
    • 173

    #2
    Dette har vi venta LENGE på

    Kommentar

    • Rawe
      Medlem
      Hoffnarr
      • Mar 2004
      • 60

      #3
      Deilig! Gratulerer alle Liverpool-fans! Dette var stort og deilig. You'll never walk alone! \/
      eLSKer

      Kommentar

      • Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

        #4
        Gratulerer alle LFC-supportere!
        Så vanvittig deilig å se geipen på Murinho og de andre overbetalte Chelsea-"stjernene" etter kampen. :lol:
        Knurr...

        Kommentar

        • Latvijan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2005
          • 360

          #5
          Deilig å se at de russiske mafiapengene ikke overvinner alt!

          Kommentar

          • Håkon Henriksen
            Administrator
            • Nov 2003
            • 6411

            #6
            At Gudjonsson ikke setter den siste innenfor er for meg et under, men gledlig at det var Liverpool som kom til finalen.
            Håkon Henriksen
            -
            Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
            -
            ALT FOR FUGLA

            Kommentar

            • CocaJerry
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2532

              #7
              Jeg holder ikke med noe annet lag enn Lillestrøm, men er det ett lag jeg unner sukksess så er det Liverpool.

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                #8
                Unne ikke LFC en dritt. Møkk lei alle lag som henter utenlandske trenere for så å bli reine landslaget til hjemmlandet til treneren. Faen så jævla mye utlendinger i Arsenal, Chelsea og Looserpool. Det går faen ikke ann. Benitez spilte 4-6-0 i helke andre omgang. Jeg som nøytral tv-seer kjedet møkka av meg. Skam for engelske fotballen at de spiller som d gjør, og finalen blir vel like kjedelig med defansive milan i tilegg. Nei skal bli godt å slippe Looserpoll i neste års C.L

                Kommentar

                • Kimito
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 2600

                  #9
                  I dag (og kanskje ellers også?) er jeg uenig med deg i det meste Paddis. Gidder ikke ikke argumentere dog. Du får ta over et lag og trene dem i 0-6-4 og evaluere poengsankingen etterpå.

                  Eller kanskje la en tråd med folk som hyller laget de holder med på en positiv måte få være i fred, heller enn å spre unødvendig galle.

                  Champions League finale! Juhuuuu!
                  Ferdigskåra

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    #10
                    Er united supporter selv og ikke veldig glad i liverpool, men glad for at dem slo ut russerhorene igår. Roman har brukt 9 milliarder på chelsea på 2 år og sitter igjen med 1 seriegull og 1 ligacuptriumf. Gratulerer a din jævla kødd..
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    • chrissp
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2004
                      • 2403

                      #11
                      Gir egentlig faen i om det var Liverpool eller Chelsea som vant, men det var ihvertfall det mest feige laget som vant. Drittkjedelig kamp fordi Liverpool ikke har guts nok til å avgjøre kampen slik kamper bør avgjøres - score mål.... Og det på hjemmebane.

                      Liverpool spilte så jævlig defensivt, men nå vant jo Hellas EM på samme resept så detta går nok bra. En ting som er sikkert er at det ikke blir noen ny Liverpool-æra. Hangle seg gjennom en turnering nå og da er nå en ting, men de misser jo med jevne mellomrom serien og er så ustabile at de blir middelhavsfarere i flere år fremover.

                      Målet var jo også ganske tvilsomt. De som er uenig i det kan tenke seg hvordan man ville reagert hvis det var RBK som fikk et slikt mål godkjent sist helg.

                      HEIA FOR 4-6-0!!
                      Bølerkanaris

                      Kommentar

                      • Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

                        #12
                        Kanskje du er uenig i det meste Kikito, men etter det jeg skjønner så er vel det derfor det heter Forum?! Nå vises jo bilder over hele verden at ballen ikke var inne heller.. :lol: Siden du ikke liker diskusjon så skal jeg ikke fortsette heller, men hvorfor er du da her inne. Jeg er også glad for at Chelsea røyk ut, men en semifinale for nøytrale supp skal ikke spilles 4-6-0! Det beste for finalen er om Riise putter:-)

                        Kommentar

                        • Hertis
                          I karantene
                          Forumonanist
                          • May 2004
                          • 173

                          #13
                          Hadde ikke dommern dømt mål, hadde det sannsynligvis blitt straffe og rødt kort til peter chech, så pool hadde nok vunnet forde

                          Kommentar

                          • Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

                            #14
                            Sannsynlig men det er jeg ikke 100 % sikker på. Linjedommeren holdt flagget nede og dommerne gir veldig mye fordel til keeperne. Men men det spiller ingen rolle. Sier som Mourihno: det beste laget røyk ut, men det er det som er sjarmen bak fotballen. Idag vant LSK gudskjelov helt FORTJENT!!!

                            Kommentar

                            • Kimito
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 2600

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Paddis
                              Kanskje du er uenig i det meste Kikito, men etter det jeg skjønner så er vel det derfor det heter Forum?! Nå vises jo bilder over hele verden at ballen ikke var inne heller.. :lol: Siden du ikke liker diskusjon så skal jeg ikke fortsette heller, men hvorfor er du da her inne. Jeg er også glad for at Chelsea røyk ut, men en semifinale for nøytrale supp skal ikke spilles 4-6-0! Det beste for finalen er om Riise putter:-)
                              Joda, det er et forum, men jeg pleier ikke å gidde å bry meg med å prøve å plage for eksempel unitedsupportere med å si kjipe ting om laget deres mens de er i ferd med å juble over en eller annen seier. Synes det er dårlig stil.

                              Men å diskutere er jeg rimelig glad i. Derfor gjør jeg det titt og ofte også, men gadd ikke da jeg la inn det forrige innlegget fordi tråden ikke bar preg av å være noen diskusjon, men en hyllest.

                              Jeg har ikke sett noen bilder som viser at ballen ikke var inne. Linjedommeren sier at han var 100% sikker på at den var det og i tillegg til alt dette skulle Liverpool uansett hatt straffe og Cech muligens rødt kort om ballen ikke hadde gått i mål.

                              Man ikke kreve at Liverpool gjør annet enn å ta seg videre når de først får målet. Hadde Chelsea våget å gå lengre frem ville kampen ha åpnet seg mer og Liverpool ville også ha skapt mer. Mourinho er ikke en mann som satser hodeløst offensivt og derfor ble Liverpools overgangsmuligheter som regel kvalt av blant annet en meget god Terry i Chelseas forsvar. Hvis du hadde sett Liverpools oppgjør mot Olympiakos for eksempel så ville du muligens vegret deg for å kaste et slikt stempel på laget. Chelsea har tapt én kamp i Premier League i år. De har i tillegg sluppet inn kun 13 mål. Kanskje du skulle ha luktet lunten? Eller mener du at Liverpool skulle ha sluppet inn mål bare for å fornøye deg og alle andre som skulle ønske det var stilkarakterer i fotball?

                              For to lag i en semifinale er det nok uansett viktigere å vinne kampen for sine supportere, heller enn å fornøye nøytrale folk i stuene. Jeg er ganske sikker på at alle som holder med Liverpool fikk mer enn nok underholdning av nervene og adrenalinet som konstant pumpet gjennom kroppen under kampen. For oss blir den 120 taklingen/ballvinningen eller klareringen til Carragher som å se et par mål til i den kampen.

                              Når det gjelder utlendinger så er vel også laget vårt i gult og sort kjent for å ha en del av dem, men Liverpool spiller nå tross alt fast med Carragher og Gerrard som er liverpoolgutter. I tillegg til dette aspirerer Warnock til en plass på laget etter hvert og Benitez er ivrig på å benytte unggutter i flere av kampene og spesielt i cupene. Både Carson, Mellor, Welsh og Potter har fått prøve seg, men situasjonen i England er ikke ulik den i Norge (men på forskjellige nivå selvsagt). Du må betale chelskisummer for engelske spillere som du kan få like gode eller bedre andre steder for halve prisen. Allikevel er Benitez faktisk svært ivrig på å få samarbeidet med ungdomsakademiet til å fungere, i tillegg til at han jobber for at akademiet skal bli enda bedre.

                              UEFA har gjort noen endringer fra og med neste år som sannsynligvis vil hjelpe til for at klubbene blir nødt til å satse seriøst på egne og andre unggutter og det er bra. Det er nok kun gjennom regler fra forbundene man kan gjøre noe med utlendingstrenden.

                              Jeg holder uansett med laget, ikke spillerne eller deres nasjonaliteter, men det er fint å kunne utvikle lokale spillere. Allikevel ville det nok vært selvmord å satse ene og alene på dette. Det kunne muligens gått på sikt for Lillestrøm, men ikke uten en tur ned i divisjonene først. Dit vil i alle fall ikke jeg.

                              Da har kikita diskutert litt (hmm...Kimito virket som en god idé da en jente pleide å kalle meg det i Spania, men høres unektelig litt feminint ut...men det er kjipt å skulle skifte nick óg).
                              Ferdigskåra

                              Kommentar

                              • Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

                                #16
                                Vi forblir nok uenige i en del ting, men at Lfc har en god bunke med unge talenter hersker det ingen tvil om. I samme slenger håper jeg like mye som du at Chealse og Arsenal ryker på ræva. I Arsenal spiller maks 2 engelske spillere samtidig - det samme gjelder vel Chealski.... Det bli ialefall utrolig spennende de siste kampene, LFC eller Everton til C.L neste år???

                                Kommentar

                                • Leif A
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 3962

                                  #17
                                  Arsenal og Chelsea er da vel ikke engelske lag, er de vel? :roll:
                                  Knurr...

                                  Kommentar

                                  • Kimito
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 2600

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Paddis
                                    Vi forblir nok uenige i en del ting, men at Lfc har en god bunke med unge talenter hersker det ingen tvil om. I samme slenger håper jeg like mye som du at Chealse og Arsenal ryker på ræva. I Arsenal spiller maks 2 engelske spillere samtidig - det samme gjelder vel Chealski.... Det bli ialefall utrolig spennende de siste kampene, LFC eller Everton til C.L neste år???
                                    Hehe...jeg håper fortsatt at LFC karrer seg foran Everton da de tre gjenstående kampene til sistnevnte er forferdelig tøffe, men laget burde ha ligget foran allerede. Satser på at man enten tar fjerdeplassen eller vinner CL (signalene fra UEFA ble plutselig bedre angående å forsvare tittelen). Neste sesong blir uansett Liverpool å finne blant de øverste (ja, har sagt det før, men tror enda sterkere denne gangen).
                                    Ferdigskåra

                                    Kommentar

                                    • Rawe
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Mar 2004
                                      • 60

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                      Er united supporter selv og ikke veldig glad i liverpool, men glad for at dem slo ut russerhorene igår. Roman har brukt 9 milliarder på chelsea på 2 år og sitter igjen med 1 seriegull og 1 ligacuptriumf. Gratulerer a din jævla kødd..
                                      Bra sagt 8) unner ikke de Russiske rubla en dritt!
                                      eLSKer

                                      Kommentar

                                      • kanari76
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Jan 2004
                                        • 90

                                        #20
                                        må bare si til alle de som kommer med den idiotiske frasen: jævla defensiv dritt spill som ødelegger fotballen.

                                        Sist Lillestrøm vant serien i 89 spillte vi den mest tragiske kjedelige defensive fotballen jeg noensinne har sett på år og dag....men vi tok hjem gullet. så før man begynner å drite i eget reir, sjekk litt fakta. :twisted:


                                        Vi Liverpool fans har venta i 20år!! på detta her, vi driter totalt faen i om spillerne ikke underholder nøytrale tilskuere eller misunnelige Man.U suportere......DETTA ER VÅR TID!!!! go on you Benitez boys.

                                        PS:
                                        om LSK begynner med den samme defensive fotballen som ga de seriegull i 89 og det bærer frukter, så skulle jeg like å sett den personen som ville rakke ned på det.
                                        I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
                                        -Bill Hicks

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎