Polititet angriper Malmøø FF fans

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    Polititet angriper Malmøø FF fans

    Sånn jobebr politiet i Danmark, rykker inn i publikum og slår med batonger på noe de så fint kalte "internbox i klacken"
    Nisser!!

  • CocaJerry
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2532

    #2
    Fy faen er det mulig!!!. De kommer til og med tilbake for å lage mere bråk, møkkasnut.

    Kommentar

    • K_P(Kjernen)
      Medlem
      Møteplager
      • Apr 2004
      • 83

      #3
      ACAB

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        #4
        MFF fansen har i ettertid innrømmet at det var internbox i klacken, men uansett så reagerer København politiet på en måte som bare de og Gøteborg politiet kan. Ett lite paradoks er at hvis Malmø hadde hatt ett ordentlig casuals miljø som hadde stått imot politiet så hadde nok ikke uskyldige barn og kvinner blitt slått. På samme måte som på cupfinalen i sverige ifjor når ifk fansen plutselig ble angrepet av ordningsvakter og politi.
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • magnusbe
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Sep 2004
          • 7

          #5
          Kor har du sett at MFF-supportarar har innrømma at det var internt bråk, King_Raymond? Har du ei lenke?

          Kommentar

          • King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

            #6
            Opprinnelig skrevet av magnusbe
            Kor har du sett at MFF-supportarar har innrømma at det var internt bråk, King_Raymond? Har du ei lenke?
            Jeg så det på svt text for noen dager siden at mff fansen hadde hatt ett møte med politiet og at dem sammen kom ut med en pressemelding at det var intern bråk i fansen, men at det skulle undersøkes nærmere om politiet var litt for "brutale". Var ikke akkurat dette det stor ordrett, men noe i nærheten. Har ingen link da jeg så det på text tv før helgen...
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎