Chelsea

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    Chelsea

    Kan noen stoppe dem?? Jeg er imponert!!
    Stakkars Middelsborough. 0-5.

    )
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13272

    #2
    Var uhyggelig å se på. En rubelbroiler har vokst seg for stor og truer med å sluke hele PL.

    Kommentar

    • Kanarifugl84
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2007
      • 2319

      #3
      Opprinnelig skrevet av veiron
      Kan noen stoppe dem??
      Ja. Man Utd, Liverpool og Arsenal kan stoppe dem. Men ikke over 38 kamper er jeg redd. Ser fryktinngytende gode ut pr nå.

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        #4
        Liker ikke Chelsea selv, men det er alikevel morsomt å se på et lag med så mange bra spillere.

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #5
          Hater å inrømme det, men Chelsea ser fryktelig gode ut og jeg frykter dog enda mer at de tar gullet... Knuser Boro 0-5 borte med Carvallho, Cech, Cole, Ballack, Drogba, Essien ute. Utrolig sterk stall.

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #6
            Legger denne her i.o.m den omhandler Drogba og tidligere Manager Mourinho, en artikkel fra Dagbladet. Hadde håpet jeg skulle slippe å høre mer fra Mourinho men den gang ei. Makan til idiot skal en lete lenge etter.


            Drogba er en skuespiller
            Mourinho navngir verstingene i Premier League.

            SIGVE KVAMME
            skv@dagbladet.no


            FILMER?: Cristiano Ronaldo.
            Foto: REUTERS
            (Dagbladet.no): Didier Drogba har fysikk som en okse, men ofte skal det ikke rare berøringen til før Chelsea-spissen tar telling på gressteppet.
            FILMER?: Fernando Torres.
            Foto: EPA
            FILMER?: Robin van Persie.
            Foto: AFP
            annonse


            «Sometimes I dive, sometimes i don't» er for lengst blitt en klassiker på YouTube - men Drogba ble alltid tatt i forsvar av José Mourinho så lenge portugiseren var sjef på Stamford Bridge.
            Nå som Mourinho har flyttet til Italia og Serie A har pipen fått en litt annen lyd.
            - Jeg er ikke lenger manager i Chelsea og trenger ikke forsvare dem. Så jeg tror det vil være riktig om jeg sier at Drogba er en skuespiller, sier Mourinho til Fords feelfootball.com, ifølge Setanta Sports.
            Ivorianeren er imidlertid ikke den eneste som får passet sitt påskrevet.

            Landsmannen Cristiano Ronaldo, samt Fernando Torres og Robin van Persie, blir også pekt ut som spillere med et teatralsk talent utover det vanlige.
            - Ronaldo, Fernando Torres og Robin van Persie har filmet seg til flest straffespark de siste fire eller fem årene. Engelsk fotball liker ikke spillere som filmer. I England blir ungene lært opp til hvordan fotball skal spilles, men i Italia, Spania og Portugal, læres de opp til hvordan de skal vinne, mener han.
            Ifølge Mourinho har altså alle de fire store hver sin juksemaker, men det er ikke slik at Inter-sjefen kategorisk fordømmer all filming.
            Han synes nemlig det er greit at spillere hjelper til litt når de faller - såfremt det faktisk er kontakt.
            - Jeg hater filming, men jeg er ikke glad hvis en spiller blir sparket innenfor 16-meteren, og prøver å holde seg på beina. Det er veldig, veldig sjelden at dommeren blåser dersom spilleren ikke går i bakken. Derfor forteller jeg spillerne at de ikke skal være fair, men ikke naive, sier Mourinho.

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              #7
              siden Chelsea tråden ligger på nye forumet, bumber jeg denne!

              Fantastisk sesong, og vel fortjent at vi vant serien!

              Drogba er helt utrolig, 1 måned borte og alikevel toppscorer.
              Lampard med tidenes sesong, 22 scorte som midtstopper sier vel sitt.
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                #8
                Opprinnelig skrevet av iL
                siden Chelsea tråden ligger på nye forumet, bumber jeg denne!

                Fantastisk sesong, og vel fortjent at vi vant serien!

                Drogba er helt utrolig, 1 måned borte og alikevel toppscorer.
                Lampard med tidenes sesong, 22 scorte som midtstopper sier vel sitt.
                Er jo bare å gratulere! Samtidig bør ikke CFC føler seg alt for trygge på suksess neste sesong: Dere slo et skadeskutt United med 1 enslig poeng, og var vel strengt tatt bare en offsideavgjørelse fra 2. plassen.

                God sommer.
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • iL
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 10771

                  #9
                  Det samme kan sies for Chelsea.

                  Uansett la ikke dette bli en Chelsea vs ManU tråd.
                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                  Kommentar

                  • Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5914

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av iL

                    Uansett la ikke dette bli en Chelsea vs ManU tråd.
                    Kan ikke la være :-)

                    Gratulerer! Når først galt skulle være, så er det bedre at det ble dere enn ManU.
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                    Kommentar

                    • superbøffel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 5611

                      #11
                      *BUMP*

                      Luket vist sparken her også!

                      Kan vi drømme om at Roy og Carlo bytter kontor og nedturene fortsetter?
                      Enøyd i de blindes dal.

                      Kommentar

                      • Reyrey
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2010
                        • 379

                        #12
                        LSK i med- og motgang <3

                        Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

                        Kommentar

                        • Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

                          #13
                          Neville slakter Roman med det rette. I sin tid har han hatt flere managere enn damer på sitt eget rom.
                          Hvorfor skulle Klopp eller Guardiola for den saks skyld risikere å bli tuppet ut døra etter kun få måneder. Eneste grunnen til at Benitez fortsatt sitter er at han har kontrakt noen få måneder til.

                          Hvem kan være aktuelle for den klubben nå: Mourinho tror jeg neppe er aktuell for samarbeid med russern igjen. Klopp har det for godt i tyskland... Ingen i england er aktuelle eller gode nok navn.

                          Behold Benitez så har han nikkedukka si på plass!

                          Kommentar

                          • Percy Nilegård
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 5146

                            #14
                            Benitez viste seg ikke akkurat som noen nikkedukke overfor Knoll og Tott i Liverpool i alle fall.
                            "Alltid blodsprengt"!
                            Fong/Macho

                            Even Nordlien

                            Kommentar

                            • *46*

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                              Benitez viste seg ikke akkurat som noen nikkedukke overfor Knoll og Tott i Liverpool i alle fall.
                              Jeg er relativt objektiv når det kommer til engelsk fotball. Holder ikke med noen lag.

                              Når Benitez kom til Chelsea var jeg sikker på at det kom til å gå i nedoverbakke. Null støtte av fansen og bare negative oppslag. En treg start. Dette ser ikke ut til å prega han nevneverdig. Resultatene har kommet og laget tar bra med poeng. Synes han har vist seg som en sterk leder i Chelsea. Trodde han en gang for alle skulle vise seg som død innenfor fotballen, men det synes jeg han har motbevist.

                              Hvis man ser hva hans etterfølgere i Liverpool har fått til, så kan han ikke ha gjort en så forbanna dårlig jobb?

                              Kommentar

                              • Kimito
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 2600

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av *46*
                                Hvis man ser hva hans etterfølgere i Liverpool har fått til, så kan han ikke ha gjort en så forbanna dårlig jobb?
                                Han gjorde en god jobb i Liverpool og manglet midler med gammel stall i Inter. Sistnevnte har da også vært i fritt fall siden Rafa dro. Håper Mourinho tar over PSG, at Rafa gjør det bra nok til at R. Madrid henter han. Min største innvending mot Rafa er at han ser ting i så stor grad som systemer, at han glemmer den menneskelige biten og undervurderer konsekvensene av at ikke alle har et lite kjølig og analytisk forhold til fotballen. Han er heller ikke fremmed for å sette hardt mot hardt, noe som kan slå flere veier. Å kalle han en nikkedukke må vel kalles en sleivete skivebom.
                                Ferdigskåra

                                Kommentar

                                • Ketil Cantona
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6813

                                  #17
                                  Hvem av managere i verden vil ikke fremstå som russerns nikkedukke.
                                  Han leker og pisser på alle som forsøker å si han i mot! Russern bestemmer, Benitez nikker.
                                  Thats a fact!

                                  PS: benitez gjorde mye bra i pool, men han skøyt seg kraftig i foten når han skøyv Alonso ut døren og sendte en av verdens beste midtbanespiller til Madrid(for å erstatte han med Barry!!)

                                  Kommentar

                                  • Ketil Cantona
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6813

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                    Benitez viste seg ikke akkurat som noen nikkedukke overfor Knoll og Tott i Liverpool i alle fall.
                                    Kan ikke sammenligne Hicks/Gillett med Russern heller...

                                    Kommentar

                                    • Serbern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 5496

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Kimito
                                      Han gjorde en god jobb i Liverpool og manglet midler med gammel stall i Inter. Sistnevnte har da også vært i fritt fall siden Rafa dro.
                                      Inter, som et par måneder før Rafa ble ansatt hadde vunnet Serie A og CL? Kan vel trygt si at Inter har vært i fritt fall siden Mourinho dro, og Rafa kom.

                                      Kommentar

                                      • Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3499

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Serbern
                                        Inter, som et par måneder før Rafa ble ansatt hadde vunnet Serie A og CL? Kan vel trygt si at Inter har vært i fritt fall siden Mourinho dro, og Rafa kom.
                                        Rafa Benitez sin periode i Inter var ikke så ille som mange skal ha det til, og det var ikke sportslige årsaker til at han fikk sparken i utgangspunktet, men nettopp det at han stilte ett ultimatum til Massimo Moratti etter at de vant klubb VM.

                                        Han sa på en pressekonferanse at Inter måtte bestemme seg for om de ville støtte han på overgangsmarkedet, eller vurdere om han var rett mann for jobben, da han med rette påpekte at stallen var aldrende, og trengte fornyelse. I tillegg sleit han med at laget var Mourinho sitt, og mtp deres forhold var det ikke positivt at flere av nøkkelspillerne fremdeles SMS'et og pratet med gamletreneren, som også flere Chelsea trenere har sliti med de siste årene. Det ble en maktkamp han ikke kunne vinne, da han i motsetning til i Liverpool ikke var mer populær enn styreformannen.

                                        Dette er bare enda ett eksempel på at Rafa Benitez er så langt fra en nikkedukke som det går ann å komme, og det viste han også som den første på mange år som turte å tale i mot SAF offentlig. Hans kjente "fact-tale" kunne sikkert vært bedre formulert av en Engelskmann, men viste i alle fall at mannen har baller til å stå opp i mot større krefter.

                                        Statusen på Inter når Rafa forsvant derifra:

                                        Serie A: 13 poeng bak AC Milan med to kamper mindre spilt, og en positiv utvikling før klubb VM etter en treg start.
                                        Champions League: Var videre fra gruppespillet
                                        Italienske Cupen: Var videre til kvartfinale
                                        Italienske Supercupen: Vant 3-1 mot Roma
                                        Klubb VM: Vant finalen 3-0
                                        UEFA supercup: Tapte 2-0 mot Atletico Madrid

                                        Jeg liker ikke at Rafa Benitez er i Chelsea. Den ene årsaken er selvfølgelig hans posisjon i Liverpool, og at Rafa er en mann jeg egentlig unner suksess, noe som er umulig når han er i Chelsea. I
                                        kke minst vet jeg at om han faktisk får tid i Chelsea, noe han sannsynligvis ikke får, så kommer de til å vinne store trofeèr i årene som kommer.
                                        Heldigvis sitter det en Russer der med tålmodighet som en toåring, så da ender det sikkert i at en ny mann får prøve seg, selv om det snart må være få managere med respekt for seg selv som gidder å ta over den klubben der.
                                        Last edited by Totti21; 24.01.2013, 10:21. Begrunnelse: feil poengsum bak Milan

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎