Norge - Costa Rica/Italia

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vegar Hjermundrud
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 423

    Norge - Costa Rica/Italia

    Sakset fra www.kfl.no:

    "Norge spiller om ikke altfor lenge landskamper på Ullevaal igjen. Tirsdag 24. mai møter landets lag Costa Rica på Ullevaal med avspark kl. 19.30. De fleste fotballinteresserte nordmenn forbinder muligens ikke Costa Rica med de store fotballprestasjonene (selv om de slo ut Sverige fra VM i 90). Landet ligger imidlertid faktisk på 22. plass på FIFAs rangering fra april i år. Norge ligger for øvrig på en 36. plass på samme liste mens Italia innehar 10. plass. Den store kampen er selvsagt VM-kvalifiseringskampen mot Italia som i tillegg er en lørdagskamp med avspark kl. 20.30. Til kampen mot Italia kommer Norsk Supporterallianse (NSA) til å ha et arrangement i Oslo sentrum i forkant – følg med for videre informasjon.


    Kanari-Fansen har 60 adgangstegn til landskampene mot Costa Rica og Italia. Adgangstegnene er som vanlig forbeholdt stående, syngende supportere og plassene er i supporterfeltet i Colassvingen. Adgangstegnene selges samlet for 250,- pr. stykk. I tillegg til hundre kroner for hver av landskampene legger vi på en femtilapp som utelukkende skal gå til landslagstifo og ender altså på tohundreogfemti norske kroner. Dette gjør det enklere for NSA å administrere, det forebygger svartebørs og sikrer penger i kassa. Klubbeffekter er som vanlig overhodet ikke tillatt – her er det Norges farger som gjelder.


    Undertegnede har rimelig oversikt over hvem av KFLs medlemmer som har vært på Ullevaal og sett landslagsfotball på på supporterfeltet de siste årene. De fleste av disse har også blitt kontaktet med tilbud om adgangstegn. Dersom DU mener du er berettiget til billett, men ikke har hørt noe fra meg – ta kontakt på 90 68 07 94 eller veghje@online.no.


    Adgangstegnene for begge kamper utleveres på NSAs stand utenfor inngang 8 på Ullevaal før kampen mot Costa Rica. Frammøte senest 40 minutter før kampstart. Ved manglende frammøte frigjøres adgangstegnene til andre på venteliste.


    Vegar Hjermundrud"
    Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    #2
    Håper de du velger ut synger av full hals da.
    Det har iallefall jeg gjort de gangene jeg har fått billett! :P
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    • Fugla
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 1718

      #3
      Jeg gleder meg vilt!!!!!

      Homer Simpson.



      www.ultrassarp.no

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎