Klanen diskuterer Wehrmann

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Joppe
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Dec 2003
    • 173

    Klanen diskuterer Wehrmann

    ...mener faktisk at wehrmann skulle hatt rødt kort for albuebruk og at Reitmaier er en drittsekk som løftet kneet (noe alle keepere gjør) mot Iversen...søppel!

    Noen som så denne påståtte albuen?

  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #2
    Nei jeg så ingen albue, men begynner å bli dritt lei sutringa til disse apene, de spilte jo ikke akkurat pent dem da. Gashi er en feig liten jæv?!?, Hulsker forventa jeg skulle filme til seg straffe(men han fikk ikkemuligheten) osv. La de sutre vi vet bedre. LSK VANT HELT FORTJENT.

    Kommentar

    • Rawe
      Medlem
      Hoffnarr
      • Mar 2004
      • 60

      #3
      haha, :lol: la dem sutre! Man blir frustrerte da man taper mot fienden.
      Husker ikke hvem det var, tror det var Gashi som hoppet rett inn i Sundgot med albuen rett fram, han var ikke ute etter ballen en gang, hvis Wehrman kom med noen albue var den ikke halvparten så jævli som den...
      Taper Enga :lol: :!:
      eLSKer

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        #4
        Rekdal ropte til Bohinen: se å få den jævelen ut, den fyr'n skal IKKE spille for mitt lag igjen!!

        Litt etter ble Gashi byttet ut.
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • Do'h
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 1891

          #5
          Opprinnelig skrevet av iL
          Rekdal ropte til Bohinen: se å få den jævelen ut, den fyr'n skal IKKE spille for mitt lag igjen!!

          Litt etter ble Gashi byttet ut.
          i enga deler vi ikke ut skyld...
          LSK FOR GULL 2006

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7055

            #6
            Wehrman på Fredheim Holm ser ut som en dask med hånda etter at DFH drar i armen til Wehrman. Men han treffer ham i ansiktet og var kanskje heldig som slapp gult. Derimot DFH på Rambekk etter 32 minutter, dèt var en stygg albue, det. Hopper på bakfra og sikter på nakken hans, ser det ut som.

            Jeg så kampen på video her om dagen og synes vel at det var 50/50 ufinheter. Det mest uforståelige er dog handsen til Sundgot inni feltet til Vålerenga, begriper ikke hva han tenkte med der.

            Ellers var Christian Grindheim utrolig irriterende utover i andreomgang med omtrent konstant trøyeholding, og Bernt Hulsker rakk å dele ut hvertfall tre albuer i ryggen på motspillere. Norges største dust? Uten tvil. Jeg er sjokkert over at Morten Berre ikke så ut til å gjøre noe særlig usportslig, derimot...
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              #7
              Opprinnelig skrevet av trigz
              Wehrman på Fredheim Holm ser ut som en dask med hånda etter at DFH drar i armen til Wehrman. Men han treffer ham i ansiktet og var kanskje heldig som slapp gult. Derimot DFH på Rambekk etter 32 minutter, dèt var en stygg albue, det. Hopper på bakfra og sikter på nakken hans, ser det ut som.

              Jeg så kampen på video her om dagen og synes vel at det var 50/50 ufinheter. Det mest uforståelige er dog handsen til Sundgot inni feltet til Vålerenga, begriper ikke hva han tenkte med der.

              Ellers var Christian Grindheim utrolig irriterende utover i andreomgang med omtrent konstant trøyeholding, og Bernt Hulsker rakk å dele ut hvertfall tre albuer i ryggen på motspillere. Norges største dust? Uten tvil. Jeg er sjokkert over at Morten Berre ikke så ut til å gjøre noe særlig usportslig, derimot...
              Morten Berre så ikke ut til å gjøre noe i det hele tatt, faktisk... :lol:
              Knurr...

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎