André Hansen til Odd?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    #21
    Da er overgangen til Odd klar, og André Hansen er Odd-spiller fra 1. januar 2011, se nyhetstråden.

    Kommentar

    • morten
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2156

      #22
      lykke til i trause odd.
      Badekar
      http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

      Kommentar

      • Håkon Henriksen
        Administrator
        • Nov 2003
        • 6411

        #23
        Andre er sikkert en hyggelig kar, men etter at jeg så kampen mot strømmen forrige dagen, så syns jeg desverre at han har stagnert, jeg hadde troen på at Andre skulle bli vår nye hoved keeper. Uansett, jeg ønsker Andre lykke til i Odd, det fortjener han.
        Håkon Henriksen
        -
        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
        -
        ALT FOR FUGLA

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7028

          #24
          Talentet er jo utvilsomt, men jeg har lest om (og sett) litt for mange brølere av Andrè til at jeg begynner å grine av denne nyheten. Men han kommer sikkert til å bli god, for all del.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • *46*

            #25
            Helt greit at han finner seg en ny klubb etter min mening. En av egenskapene en keeper skal ha - spesielt når han er ung, er tålmodighet. Første keeper byttes ikke ved første feil trinn og ikke noe man bytter bare for å bytte. Hansen virket ikke til å ha den tålmodigheten. Håper Odd Grenland har tenkt å kvitte seg med Arason - for hvis han ikke danker ut han som er bak Arason i køen om å være landslagskeeper på Island, hvordan danke ut han som er det? Har ikke sett mye av han, annet enn det han spilte på a-laget. Det jeg har lest om han på 3-div laget har vært variabelt.

            Uansett ønsker jeg han lykke til og ikke noe er bedre enn om han lykkes videre i karrieren

            Kommentar

            • beckham
              Medlem
              Bøffel
              • Dec 2008
              • 30

              #26
              Hvis man skal utvikle seg så må man spille på et høyere nivå enn 3 div i akershus og kanskje blitt vist litt tillit i de første rundene i NM, men uansett så ønsker jeg han lykke til i Odd Grenland.

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                #27
                Opprinnelig skrevet av *46*
                Helt greit at han finner seg en ny klubb etter min mening. En av egenskapene en keeper skal ha - spesielt når han er ung, er tålmodighet. Første keeper byttes ikke ved første feil trinn og ikke noe man bytter bare for å bytte. Hansen virket ikke til å ha den tålmodigheten. Håper Odd Grenland har tenkt å kvitte seg med Arason - for hvis han ikke danker ut han som er bak Arason i køen om å være landslagskeeper på Island, hvordan danke ut han som er det? Har ikke sett mye av han, annet enn det han spilte på a-laget. Det jeg har lest om han på 3-div laget har vært variabelt.

                Uansett ønsker jeg han lykke til og ikke noe er bedre enn om han lykkes videre i karrieren
                Odd ser kanskje lenger enn bare 1-2 sesonger frem og Logi er vel i manges øyne en bedre keeper enn Arason, men pga klinsj med trenern er han ikke med på landslaget.
                At Hansen drar skjønner jeg godt, det er greit å ha tålmodighet, men å spille i 3 div gir han liten/ingen utvikling..

                Kommentar

                • ragnarrock
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2008
                  • 937

                  #28
                  ekte fugler flyr vel ikke langt fra reiret...
                  og ettersom André vel knapt har vært på banen for A laget, så skjønner man jo fint at han ikke kvier seg for å signe på det ebste tilbuet han får.
                  skulle gjerne ha sett han fått sjangsen, men Logi har vel bevist til ikke bare henning berg, men også keeper trener at han er førstevalget. SÅ, vi sitter igjen med en veldig god keeper som enda er under 30, og vi har all verdens med muligheter til å hente inn noen andre som reserve keeper.
                  Håper på han unge islandske kepperen til Lyn personlig.

                  André, lykke til... når du reiser... er jo ikke før om et halvt år.. men nå har jeg personlig ingen interesse av at du er på banen, lite vits å satse på deg det siste halvåret.. (kunne jo ventet å signe den kontrakten liksom...)

                  MEN, gleder meg stort til å se deg på landslaget om noen år, du kan bli bedre enn grodås hvis du virkelig vil!
                  *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                  -RagnarRock-

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    #29
                    Får vi noen penger denne gangen?

                    Blir vel uansett en liten sum iom at kontrakten hans går ut, men noen hundretusen burde vi få.
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                      Får vi noen penger denne gangen?

                      Blir vel uansett en liten sum iom at kontrakten hans går ut, men noen hundretusen burde vi få.
                      Tvilsomt siden han ikke går før 01/01-11

                      Kommentar

                      • *46*

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                        Får vi noen penger denne gangen?

                        Blir vel uansett en liten sum iom at kontrakten hans går ut, men noen hundretusen burde vi få.
                        For neppe noe penger, da han fra 1 juli er såkalt "Bosman spiller".

                        Kommentar

                        • beckham
                          Medlem
                          Bøffel
                          • Dec 2008
                          • 30

                          #32
                          Litt lettere å forstå hvorfor Andrè forsvinner .http://www.varden.no/sport/far-ikke-kontrakt-1.5453399

                          Kommentar

                          • *46*

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av beckham
                            Litt lettere å forstå hvorfor Andrè forsvinner .http://www.varden.no/sport/far-ikke-kontrakt-1.5453399
                            Men for han spille førstelags fotball eller kommer han til å slite med tresmak i baken ned hos Odd Grenland også? Jeg begynner virkelig å få tvil rundt det - Andreas Lie har spilt Arason ut på benken og ser ut til å holde han der (selv med en feilberegning på 2-0 målet han fikk mot seg i Godset kampen som akkuratt er slutt) ut sesongen.

                            Dette er helt sikkert en annen diskusjon, men han ville jo bort for å spille fast på et TL lag!

                            Kommentar

                            • ragnarrock
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2008
                              • 937

                              #34
                              Desverre så har nå gutten signert en kontrakt for et annet lag, og det er det fint lite for han, eller oss, å gjøre med nå. La oss bruke krefter på å sørge for at vi finner en verdig erstatter som kan presse ut Logi
                              *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                              -RagnarRock-

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎