Hvor respektløs er det mulig å bli ovenfor egne supportere?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

    Hvor respektløs er det mulig å bli ovenfor egne supportere?



    (Dagbladet): Sentrale kilder Dagbladet har vært i kontakt med, bekrefter at Jan Jönsson (50) blir ny RBK-trener, og at det offentliggjøres i forbindelse med søndagens tippeligakamp mot Stabæk.

    - Ingen kommentar, svarer RBKs sportslige leder, Erik Hoftun, på spørsmål om han kan bekrefte at Jan Jönsson blir RBKs nye permantente trener fra 1. januar 2011 - eller når en ny trener vil bli presentert.

    Hovedpersonen selv har lenge holdt kortene om sin trenerframtid tett til brystet, og ønsket heller ikke i går å kommentere spørsmålet overfor Dagbladet.

    Tidligere denne måneden sa Jönsson han at han vil vente med å offentliggjøre sine framtidsplaner til etter morgensdagens returkamp mot Dnepr Mogilev i kvalifiseringen til Europaligaen.

    Det har lenge ligget i kortene at RBK vil bli hans nye arbeidsgiver når kontrakten med Stabæk går ut ved nyttår.

    Trolig får vi den offisielle bekreftelsen førstkommende søndag, når begge lag møtes til dyst i Telenor Arena.
    Om noe slikt noensinne skjer på Åråsen vil jeg sende sesonkortet i retur.
    Enøyd i de blindes dal.
  • Hexaphim
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 2756

    #2
    Den artikkelen reagerte jeg sterkt på. Det kan da umulig stemme, for INGEN klubb kan da vel ville pisse på sitt eget publikum på den mãten?

    Edit: RBK benekter. http://fotball.aftenposten.no/elites...icle174859.ece
    "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13272

      #3
      Ser for meg pausen hvor Janne Byttelapp river av seg dressen i beste supermann-stil og avslører sin flunkende nye Adidas Institusjonsgrilldress under, alt dette mens nøtteskrika Ingerbritt faller død ned på plastmatta i gymsalen.

      Regner med at det om fire-fem år vil bli leid ut til konfirmasjoner i gymsalen søndag ettermiddag. Snakk om harakiri.

      Kommentar

      • ulfpulf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 2506

        #4
        Opprinnelig skrevet av Hexaphim
        RBK benektet at ansettelsen skulle offentliggjøres søndag.
        De ventet til mandag.

        Kommentar

        • Superstefan
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 2180

          #5
          Når vi først snakker om og pisse på supporterene.



          Nils Arne Eggen likte ikke at spillerne brukte så lang tid på å takke Kjernen etter gårsdagens kamp mot Stabæk, hvor Rosenborg vant 2-1.
          - Vi skal helst nå et fly for vi skal nemlig til Sverige på tirsdag. Da kan de ikke stå og veive til supportergjengen eller hva det nå er, sa Eggen like etter kampslutt.
          Ser for meg Berg hadde nektet spillerene og juble med oss. Da hadde det blitt rabalder.

          Eggen innse det, din periode er over.
          Fotograf Kreativ Kanaris

          KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

          Kommentar

          • Stray Cat
            Moderator
            • Aug 2008
            • 5914

            #6
            Opprinnelig skrevet av Superstefan
            Ser for meg Berg hadde nektet spillerene og juble med oss. Da hadde det blitt rabalder..
            Nåja, han hadde vel ikke trengt å nekte dem det. Tromsøkampen var ikke akkurat noe å juble for, men bare seks av spillerne kom bort for å takke supporterne etter kampen. Resten gikk rett i dusjen.
            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

            Kommentar

            • *46*

              #7
              Eggen har jo blitt mer klovn enn trener.... Er vel bare stort sett Ivar Hoff som mener han er ett fruktfat

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                #8
                Heidar Helguson forblir den eneste fotballpersonligheten i norsk fotball med integriteten på plass... Er så forbanna skuffende med alle disse horene som gjør det bra et sted(jeg går ut i fra at alle er enige i at det er bedre at Stabæk vinner enn Søpla, Bart og Brann) for så å si ja takk til trønderske millioner og dommergitte pokaler.
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • camillakanari
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • May 2006
                  • 211

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                  Nåja, han hadde vel ikke trengt å nekte dem det. Tromsøkampen var ikke akkurat noe å juble for, men bare seks av spillerne kom bort for å takke supporterne etter kampen. Resten gikk rett i dusjen.
                  Men det skal sies at dette blei virkelig tatt opp med enkelte spillere av meg og Silje etter denne kampen. For vi var faktisk skuffet vi også, ikke bare spillerne. I dag kom alle spillerne som avsluttet kampen bort, og sånn skal vi ha det! Selvom Essidiri som vanlig prøvde å gå inn i garderoben rett etter slutt.

                  Kommentar

                  • Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5914

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av camillakanari
                    Men det skal sies at dette blei virkelig tatt opp med enkelte spillere av meg og Silje etter denne kampen. For vi var faktisk skuffet vi også, ikke bare spillerne. I dag kom alle spillerne som avsluttet kampen bort, og sånn skal vi ha det! Selvom Essidiri som vanlig prøvde å gå inn i garderoben rett etter slutt.
                    De fikk ikke dø i synden, nei. Dere var ikke alene der. :-)
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎