Uwe tar over Molde ut sesongen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #21
    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Ogude var veldig bra på Lsk treningene. Men vi bare kartla han og pga det så er han nå tapt for oss.Er bombesikker på at han blir suksess i Molde.Noen ganger er Lsk ledelsen så forbanna treige og med den midtbanen vi har nå om dagen så hadde vi trengt han..
    FAEN.Har nå snakka med noen spillere og dem mente at han er en meget god spiller .Lsk skulle signere han i Januar men nå ser det ut som han er tapt kan legge til at Vålerenga også er ute etter han.Faen hva driver vi med .

    Kommentar

    • KFL41
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 3648

      #22
      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      FAEN.Har nå snakka med noen spillere og dem mente at han er en meget god spiller .Lsk skulle signere han i Januar men nå ser det ut som han er tapt kan legge til at Vålerenga også er ute etter han.Faen hva driver vi med .
      Er vel ikke forsent før kontrakten er signert? Siden vi har tre nigerianere fra før og Ogude kjenner disse, vil jeg tro han er mest lysten på å være hos oss. Håper Bjarmann befinner seg i telefonen og ved faksen.
      Last edited by KFL41; 30.08.2010, 19:37.

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #23
        Opprinnelig skrevet av KFL41
        Er vel ikke forsent før kontrakten er signert? Siden vi har tre nigerianere fra før og Ogude kjenner disse, vil jeg tro han er mest lysten på å være hos oss. Håper Bjarmann befinner seg i telefonen og ved faksen.
        Vi har ikke penger og alt skal analyseres så forbanna grundig først,veldig skuffa over at det ikke kom nye spillere i dette vinduet.

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          #24
          Opprinnelig skrevet av KFL41
          Er vel ikke forsent før kontrakten er signert? Siden vi har tre nigerianere fra før og Ogude kjenner disse, vil jeg tro han er mest lysten på å være hos oss. Håper Bjarmann befinner seg i telefonen og ved faksen.
          Både spiller og ikke minst agent ser vel helst at han havner i LSK, men som Tullebukk sier så er det LSK selv som dytter en meget god fotballspiller fra seg.. nok en gang!

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎