Lørenskog ishockey

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Lørenskog ishockey

    Lørenskog Ishockey har innvitert Lsk a-lag til semifinale kampen mot stavanger på tirsdag kl 1830. Samtidig får kfl og lsk medlemmer spesialpris på inngang som koster kun 100 kr. Håper så mange som mulig møter opp og støtter Romerikes andre topplag. Tommel opp om du kommer.
  • Boing
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2005
    • 711

    #2
    Da både Lørenskog hockey og fotball hele tiden har flørtet med søppla og spesielt Lørenskog fotball har aldri vært noe særlig positiv til LSK. så boikotter jeg Lørenskog glatt, og jeg holder jo med Furuset i hockey i tillegg, men har ikke vært på noen kamper i år.

    Kommentar

    • sigurdsen
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 1817

      #3
      Opprinnelig skrevet av Boing
      Da både Lørenskog hockey og fotball hele tiden har flørtet med søppla og spesielt Lørenskog fotball har aldri vært noe særlig positiv til LSK. så boikotter jeg Lørenskog glatt, og jeg holder jo med Furuset i hockey i tillegg, men har ikke vært på noen kamper i år.
      Nå har vel Lørenskog hockey og VIF hockey vært langt fra pærlevenner de siste sesongene, spesielt inneværende.. Menmen, trur det blir en bra hockeykamp uansett

      Kommentar

      • rulfi
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2007
        • 982

        #4
        Opprinnelig skrevet av sigurdsen
        Nå har vel Lørenskog hockey og VIF hockey vært langt fra pærlevenner de siste sesongene, spesielt inneværende.. Menmen, trur det blir en bra hockeykamp uansett
        Det har vel noe med at Lørenskog hentet greit mange fra Søpla før sesongen.
        Jeg drar neppe dit og ser på "halvSøpla" med Johnny Bruun, Anders Fredriksen, Kenneth Larsen, Knut Henrik Spets, Lars Erik Spets, Christian Thygesen og Lasse Fjeldstad som senest forrige sesong spilte for søpla.
        I tillegg kan en varte op med Johnny Fjeldstad og Tommy Lund som har spilt i Søpla tidligere.
        Mye hyggelige folk de der, men det blir litt vel mye Vålerengen for min del, selv om de spiller i Lørenskog nå...

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #5
          Jeg er opprinnelig Furuset gutt selv men kjenner mange av spillerne på Lørenskog godt og da spesielt (tidl Furuset gutt) Johnny Bruun. Han er fra Smedstua og jeg fra Stovner så vi har holdt sammen siden barneskolen.

          Uansett så blir dette en tett og jevn batalje som er grei å få med seg. Samme om det er mange som har spilt for vif - da Spets gutta er opprinnelig langt ifra "fyllinga".

          Kommentar

          • sigurdsen
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 1817

            #6
            Opprinnelig skrevet av rulfi
            Det har vel noe med at Lørenskog hentet greit mange fra Søpla før sesongen.
            Jeg drar neppe dit og ser på "halvSøpla" med Johnny Bruun, Anders Fredriksen, Kenneth Larsen, Knut Henrik Spets, Lars Erik Spets, Christian Thygesen og Lasse Fjeldstad som senest forrige sesong spilte for søpla.
            I tillegg kan en varte op med Johnny Fjeldstad og Tommy Lund som har spilt i Søpla tidligere.
            Mye hyggelige folk de der, men det blir litt vel mye Vålerengen for min del, selv om de spiller i Lørenskog nå...
            Neivel. nevnte heller ikke at du trengte å "heie" på lørenskog, det er to lag på banen vettu! Og hvis du ser litt på historikken i norsk ishockey så ser du at de fleste halvgode spillere har vært innom vålerenga hockey, desverre, men slik er det når de har vært norges beste lag i 20 år.. Og av disse spillerne du nevner er kun 2 av dem "ekte" vif gutter, resten er oppvokst i andre norske klubber og har i tillegg spillt i mange andre klubber i Norge.

            Tilhørighetsfølelsen og " å kun spille for ett lag" prinsippet som finnes i norsk fotball er desverre ikke på langt nær så tilstedeværende i norsk hockey. Dette på grunn av VELDIG ustabil og dårlig økonomi, få topplag de siste årene og generelt dårlig nivå på både enkeltspillere og klubber.. Men økonomien er vel det mest utslagsgivende.

            Selv skal jeg nyte kampen foran tv skjermen

            Kommentar

            • rulfi
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2007
              • 982

              #7
              Opprinnelig skrevet av Paddis
              Jeg er opprinnelig Furuset gutt selv men kjenner mange av spillerne på Lørenskog godt og da spesielt (tidl Furuset gutt) Johnny Bruun. Han er fra Smedstua og jeg fra Stovner så vi har holdt sammen siden barneskolen.

              Uansett så blir dette en tett og jevn batalje som er grei å få med seg. Samme om det er mange som har spilt for vif - da Spets gutta er opprinnelig langt ifra "fyllinga".
              Ikke for å dra denne noe videre, men Spetsgutta er jo Trøndere og Trondheim, vet ikke om det hjalp
              Dog er i hvertfall Lars Erik hyggelig selv for å være trønder.

              Det blir nok en jevn kampm som de tre første kampene.

              Moderer meg selv her, spesielt jevn var visst ikke denne kampen med 0-5 etter to perioder.

              Kommentar

              • rulfi
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2007
                • 982

                #8
                Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                Neivel. nevnte heller ikke at du trengte å "heie" på lørenskog, det er to lag på banen vettu! Og hvis du ser litt på historikken i norsk ishockey så ser du at de fleste halvgode spillere har vært innom vålerenga hockey, desverre, men slik er det når de har vært norges beste lag i 20 år.. Og av disse spillerne du nevner er kun 2 av dem "ekte" vif gutter, resten er oppvokst i andre norske klubber og har i tillegg spillt i mange andre klubber i Norge.

                Tilhørighetsfølelsen og " å kun spille for ett lag" prinsippet som finnes i norsk fotball er desverre ikke på langt nær så tilstedeværende i norsk hockey. Dette på grunn av VELDIG ustabil og dårlig økonomi, få topplag de siste årene og generelt dårlig nivå på både enkeltspillere og klubber.. Men økonomien er vel det mest utslagsgivende.

                Selv skal jeg nyte kampen foran tv skjermen
                Jeg er nok ikke så ille innstilt som jeg hørtes ut. Jeg har selv spilt med flere av disse spillerne, og har dessverre selv spilt for nevnte uthengte klubb pga som du sier, det har vært eneste klubb i området for de som vil satse hockey.
                Brødrene Fjeldstad har vel feks sin spede ungdomshockey fra LSI, før de byttet klubb fra rundt samme tid som meg og til samme klubb. Spets er trøndere, mens Bruun er opprinnelig Lørenskog, så jeg vet nok like godt som deg at det er kun et fåtall av disse som nok har Vif som klubben i sitt hjerte. Både hva gjelder fotball og ishockey.

                Derimot var det bare ikke planen å dra på denne kampen uansett, da det står annet på tapetet for kvelden.

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  #9
                  Uff de ble knust i dag - nå blir det tøft med avansement for Lørenskog.

                  Kommentar

                  • rulfi
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2007
                    • 982

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Paddis
                    Uff de ble knust i dag - nå blir det tøft med avansement for Lørenskog.
                    Tøft kan en mildt si, de gikk på en kjempesmell med 7-0 i Stavanger i kveld og må vinne de to siste for finaler, mens det ser ut som lufta er ute av ballongen.

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      #11
                      Over og ut for denne gang. Vært en rotete sesong med mange nye fjes. Håper laget får satt seg og de kommer sterkere tilbake neste år.

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎