Tour de France 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #21
    Opprinnelig skrevet av Leif A
    Han kunne visst dét, gitt
    Skal ikke se bort i fra at han kunne kommet minst på pallen i dag hvis han ble trukket opp. Viste kjempekreftene igjen. Trur han aldri har vært bedre en han er nå.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • Marit
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2010
      • 885

      #22
      Opprinnelig skrevet av holmiz
      Jeg er helt sikkert negativ nå, men jeg orker rett og slett ikke følge med på dette opplegget med rare folk på tynne sykler om viser seg frem på tv, time etter time. Legger du til alle som har blitt tatt for å spise hestemedisin til frokost, så ender jeg opp med å gi beng i hele greia. Norges deltaker må gjerne få lov til å si hva han mener i beste sendetid på tv, han blir hverken sympatisk eller kommer til å sykle fortere av den grunn. Beklager mitt sure oppgulp her, men det var utrolig godt å få det ut. Kfl.no solves your problems any day!
      takk skal du ha! jeg elsker alle omtrent alle former for sport (på tv) og kom meg ikke på en eneste forelesning under forrige sommer OL, jeg klarer rett og slett bli upassende oppslukt i det meste som finns av idrett, men TdF?! klarer bare ikke å bry meg. og Thor Hushovd er i desperat behov av en god omgang juling.

      da er jeg ferdig med å klage også. sorry alle TdF-elskere.
      Andas in och andas ut
      Orkar jag så orkar du

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7055

        #23
        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Skal ikke se bort i fra at han kunne kommet minst på pallen i dag hvis han ble trukket opp. Viste kjempekreftene igjen. Trur han aldri har vært bedre en han er nå.
        Word! Han har gått fra sprinter til å bli en av de aller beste allrounderne. Herlig opptrekk i dag.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          #24
          men i !!! drit nå i og forsøple tråder dere ikke liker innhold i da. hold dere unna i stedet! (non mod rant)

          Fantastisk av nordmenne så langt. Tipper vi får 2-3 ettappe seire før den er over, og grønn trøye til Hushovd!
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

            #25
            Hvordan går det an å ikke bli imponert av noen som bruker så mye tid på sporten sin? Tipper de trener like mye på en dag som fotballspillere gjør på en hel uke.. Thor Husovd er forresten en av norges aller mest sympatiske idrettsutøvere, etter min mening.
            En grunn til at mange syklister blir tatt i doping er jo mediefokuset på nettop dette, om hele verden hadde reist rundt etter friidrettsutøvere så hadde dem nok funnet litt der også (ups! Det har dem gjort, flere ganger, sist tok dem vel ca 80% av alle amerikanske utøvere ;-) Helt klart nei til doping, men tipper nok det er jevnt over samme moral blant de som utøver sport uavhengig av hvilken sport de befinner seg i!

            Kommentar

            • *46*

              #26
              Det eneste morsom med TDF er jo etappene de norske kan kjempe i toppen. Totalseieren er helt uten interesse. Ikke pga manglende nordmenn i toppen, men pga man vet aldri når man har kåret riktig vinner etter dopingtester og rettsaker. Så lenge det pågår doping, er min interesse for sykkel på et svært lavt nivå.

              Forøvrig imponerende jobb at Thor i går.

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                #27
                Sykt imponert over Thor. Henger med Evans, Contador og Gilbert og beholder trøya. For en mann!!! Og 2 nordmenn blandt de 10 beste sammenlagt.
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

                  #28
                  Helt rått å se på. Morro!

                  Kommentar

                  • skotten
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 1794

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av holmiz
                    Jeg er helt sikkert negativ nå, men jeg orker rett og slett ikke følge med på dette opplegget med rare folk på tynne sykler som viser seg frem på tv, time etter time. Legger du til alle som har blitt tatt for å spise hestemedisin til frokost, så ender jeg opp med å gi beng i hele greia. Norges deltaker må gjerne få lov til å si hva han mener i beste sendetid på tv, han blir hverken sympatisk eller kommer til å sykle fortere av den grunn. Beklager mitt sure oppgulp her, men det var utrolig godt å få det ut. Kfl.no solves your problems any day!
                    Litt OT. Men jeg hyller sykkelsporten, dopinghistorie eller ei. Derimot kunne jeg skrevet nesten ordrett det sammen innlegget bare jeg hadde byttet ut sykkel med langrenn, og "Norges deltaker" med Nordthug! Thor Hushovd er derimot Norges største idrettsutøver gjennom tidene, uansett idrett! Ferdig snakka...

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      #30
                      Spennende etappe i dag og muligheten til å ha både gul og hvit trøye etter etappen. EBH får kjøre for egne muligheter i dag og har god mulighet for å ta den hvite. Hadde vært fantastisk!
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        #31
                        Dobbelt norsk!!!!!!!!!

                        Edit: 2 på pallen i hvert fall Gul og hvit trøye til Norge!

                        Edit 2: Ble ikke noe hvit trøye nei. Jaja. Fantastisk av Edvald. Ingen som var i nærheten av han.
                        Last edited by Kjell.T.Ring; 07.07.2011, 16:53.
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • lskgogo
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2010
                          • 633

                          #32
                          En god dag å ha både Thor og Edvald på TDF manager laget. Noen andre som spiller? Har 2805 poeng før dagen i dag.
                          Tar seg en pause til mars 2012..

                          Kommentar

                          • lillestroom
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 1020

                            #33
                            Spiller selv. Har 2934 poeng nå. Hadde Hushovd og Goss, så jeg fikk helt grei uttelling i dag. Vanskelig å avansere på resultatlista når de to nordmennene gjør det såpass bra. Er nok mange som har disse på laget sitt.

                            Noen tips til hvem som kan gjøre det bra på morgendagens etappe?

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              #34
                              Hva skal man si? Henger igjen med Contador, Schleck-brødrene, Evans og Gilbert til toppen. Helt vanvittig at han fortsatt har gult.
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              • heidar
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2121

                                #35
                                De skikkelige syklistene er slitne etter Giroen
                                En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                Endelig er mørketida over.

                                Kommentar

                                • Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                  Hva skal man si? Henger igjen med Contador, Schleck-brødrene, Evans og Gilbert til toppen. Helt vanvittig at han fortsatt har gult.
                                  Er det nå man skal begynne å tro at Hushovd drar en Koss?

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7055

                                    #37
                                    Meget imponert over Hushovd, men hadde en russer, italiener eller spanjol prestert det han nå gjør, vet jeg hva folk ville trodd.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av trigz
                                      Meget imponert over Hushovd, men hadde en russer, italiener eller spanjol prestert det han nå gjør, vet jeg hva folk ville trodd.
                                      Ja men hallo... Nordmen doper seg ikke. Det vet da alle!
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av xeR
                                        Ja men hallo... Nordmen doper seg ikke. Det vet da alle!
                                        Om dem doper seg eller ikke er det vanskelig å vite svaret på.. Men de norske blir hvertfall testet, i motsetning til de fleste andre!

                                        Kommentar

                                        • *46*

                                          #40
                                          Kun en nordmann gjennom tidene som jeg er helt sikker på har dopa seg og det er ikke Thor.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎