Får Vålerenga særbehandling...?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dandy
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 346

    Får Vålerenga særbehandling...?

    Hentet fra VG.NO:

    Lyn raser mot VIF-avgjørelse

    Lyn-direktør Morgan Andersen mener Norges Fotballforbund gir Vålerenga særbehandling ved å la Daniel Fredheim Holm spille kveldens eliteseriekamp.

    Lyn-lederen er sint fordi NFF lot VIFs Daniel Fredheim Holm dra hjem fra fra U19-landslagets EM-kvalik mens Tomasz Sokolowski måtte bli i Belgia.

    Hva mener dere? særbehandling ? :?
    UFC 05!
  • FilipOlander
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2004
    • 218

    #2
    Vi vet lite om hva som skjedde på kontorene og nede i Belgia, men sånn sett ut i fra artikkelen til VG så er dette særbehandling. Og en god dose paranoia fra Morgan som tror en 18-åring kan gjøre den helt store forskjellen.

    Filip!
    Filip!

    \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

    Kommentar

    • Dandy
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 346

      #3
      Joda, Men Daniel Fredheim Holm er ikke så alt for dårlig da... Selv om jeg ikke liker han i det heletatt !!!!!
      UFC 05!

      Kommentar

      • Håkon Henriksen
        Administrator
        • Nov 2003
        • 6411

        #4
        ALLE vet jo at pEnga får spesial behandling fra forbundet, og media for den saks skyld...

        Skjønner egentlig ikke hvorfor vi skal debatere om den møkka gjengen der ??!! :evil: :twisted:

        .
        Håkon Henriksen
        -
        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
        -
        ALT FOR FUGLA

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #5
          Overrasker dette noen i det hele tatt? Vi veit jo at NFF er grunnen til Vif i det hele tatt ennå eksisterer.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • HanseFrank
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Mar 2004
            • 221

            #6
            Nå må folket faen meg rulle inn! Det latterlige fokuset på VIF og Klanen på disse sidene gjør jo Kanari-Fansen til de mest paranoide supporterne i landet vårt.

            For å eksemplifisere det i denne saken: NFF kan _IKKE_ tvinge klubber til å slippe sine spillere til treningskamper for U18 eller U19. Vålerenga klunne altså sagt nei til hele dritten, men sitt på det tørre (men med en litt småsur Fredheim Holm, vil jeg anta).

            Om vi ser på oss selv som skinnhelligheten her, så vil vel de fleste her inne (mulig jeg overvurderer enkelte nå) huske at vi har holdt igjen Clayton Zane ved et tilfelle, og Emille Baron ved et annet. Vi gjorde det med retten på vår side, akkurat som VIF kunne holdt igjen Fredheim Holm med full rett.

            At nå Morgan Andersen har febertokter etter å ha ikke sett seg selv i avisa gjennom 12 dager med streik, er faen ikke Vålerengas problem. I stedet for å sitt å forfatte pressemeldinger om alt mulig piss, burde den omtalte pucken ha tatt opp dette med NFF på forhånd, og fått en tilsvarende avtale som VIF fikk, eller han burde nektet Soko å dra, slik at NFF kunne kalle inn en erstatter.
            HanseFrank
            - på den andre siden...

            Kommentar

            • rEPPA
              *****istrator
              • Nov 2003
              • 3930

              #7
              Flyttet til: Generelt om fotball og annet
              www.kfl.no/debatt

              Kommentar

              • CocaJerry
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2532

                #8
                Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                Nå må folket faen meg rulle inn! Det latterlige fokuset på VIF og Klanen på disse sidene gjør jo Kanari-Fansen til de mest paranoide supporterne i landet vårt..
                Rull inn du a.

                Greit nok at dette temat skulle vært lagt inn under "Fotball generelt" fra førsten av, men dette er ett forum der folk kan diskutere hva de vil.

                På hvilken måte fokuserer vi på klanen og Vålerenga som du snakker om? (ja du får skrive opp alle punktene dine)


                Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                For å eksemplifisere det i denne saken: NFF kan _IKKE_ tvinge klubber til å slippe sine spillere til treningskamper for U18 eller U19. Vålerenga klunne altså sagt nei til hele dritten, men sitt på det tørre (men med en litt småsur Fredheim Holm, vil jeg anta)..
                Lyn kunne også sagt nei til hele dritten?? de fikk han ikke hjem sånn som vålerenga. Ser du ikke at dette er forskjellsbehandling så er du nødt til å være en Ape?

                Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                Om vi ser på oss selv som skinnhelligheten her, så vil vel de fleste her inne (mulig jeg overvurderer enkelte nå) huske at vi har holdt igjen Clayton Zane ved et tilfelle, og Emille Baron ved et annet. Vi gjorde det med retten på vår side, akkurat som VIF kunne holdt igjen Fredheim Holm med full rett..
                Skinnhelligheten vår?? fått i deg du a?
                Dette handler ikke om å holde igjen spillere, det handler om at 2 klubber som spurte NFF om spillerne deres slapp og spille 1 U-landskamp, VIF fikk medhold IKKE LYN.

                Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                At nå Morgan Andersen har febertokter etter å ha ikke sett seg selv i avisa gjennom 12 dager med streik, er faen ikke Vålerengas problem. I stedet for å sitt å forfatte pressemeldinger om alt mulig piss, burde den omtalte pucken ha tatt opp dette med NFF på forhånd, og fått en tilsvarende avtale som VIF fikk, eller han burde nektet Soko å dra, slik at NFF kunne kalle inn en erstatter.
                Veit du liksom alt hva Morgan Andersen (regelkongen) har gjordt for å få sin spiller hjem du da eller.
                Fortell oss a?:lol:




                DrittleiPisspreik

                Kommentar

                • _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4377

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                  Overrasker dette noen i det hele tatt? Vi veit jo at NFF er grunnen til Vif i det hele tatt ennå eksisterer.
                  ..................

                  Kommentar

                  • CocaJerry
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2532

                    #10
                    Det er flere som er enige i at søplenga får særbehandlig

                    Mens Vålerenga er en gjenganger på riksdekkende TV, har verken NRK eller TV 2 sendt tippeligafotball fra Tromsø denne sesongen. Det provoserer Ole Martin Årst.

                    Kommentar

                    • Kristian
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2004
                      • 690

                      #11
                      Ja, det er urettferdig det ja.

                      At et lag får lov og et annet lag ikke, er feigt at NFF.

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎